AndroidHealthClinic

Hardbass 2013

Haha vorig jaar ook 2 vrienden hele avond kwijt geweest, kwamen ze om half 7 weer vrolijk langs waggelen:roflol:

We kunnen bijvoorbeeld wel linksvoor afspreken op een bepaalde tijd. Je hebt aan beide kanten altijd of 3 drinkstandjes, ik stel voor om helemaal links vooraan bij het meeste voorste drinkstandje af te spreken. Zit ook een trap van het veld naar de verhoging en tribunes. Dus tussen die trap en de drinkstand. Weet iemand het duidelijker uit te leggen?:o

lol

Ja ik zat op de tribune beetje op het eind blijkt een vriend van me 20 meter hoger te zitten. Best epic toen we elkaar ineens zagen haha.

Gewoon linksvoor is beste om bepaalde tijd :p

Wat dacht je van rechtsachter, bij de cigaretten booth, tis daar veeeeeeeel minder druk dan vooraan

Kan ook of merchandise stand. Maja tis nog zover weg joh :p

• Topic Starter Topic Starter
Eerst loudness nog! :nut:

Eerst qlimax nog :D

Qlimax was leuk. Had er minder van verwacht. Isaac ging lekker en zelfs Brennan was niet vervelend. De echte bazensets blijven die van B-front, Adaro, Zatox en Technoboy.

Hard Bass ook present, vooral het laatste team. En dan maar hopen dat G4H met nieuw spul op de proppen komt in plaats van het standaard setje. Jammer dat Luna & E-force niet een LIVE hebben gekregen in plaats van de Noisecontrollers.

uitverkochttttt

Hard space!

Ongekend veel zin in:) wordt de 3e keer voor mij en ben zeker down om is wat dbbers te meeten :)

TS, maak anders een lijst met dbb'ers die gaan?

stam present!

heb nu al zin in 5x year of summer te horen die avond...NOT
geef mij maar gewoon wat beuk geweld ipv 2 minuten zang van de 3:55

Ik vernam dat de data verzet was klopt dat?

Hij komt daar wssn bij omdat 2 dagen voor HB vitesse nog thuis speelt voor de beker tegen Ajax in het gelredome. B2S heeft echter bevestigd dat het gewoon doorgaat en dat ze geen last hebben van de wedstrijd.

Ik vraag mezelf wel af of het gevolgen heeft voor de gehele opbouw en geluid nu ze er minder tijd in kunnen stoppen. Zo'n stadion verbouwen kost wel iets meer tijd dan 2 dagen lijkt me

Laatst bewerkt:
HARDBASS wordt weer zooooooo f*cking dik he mensen!!!! OMG!!!
Ik ben er zeker ook weer! Linksvooraan Bij het begin van het prodium.... Als je er vroeg bent bij dat ''zachtere'' openingsetje voor 11'en dan is er linksvoor ZAT plaats , RobP jou was ik toch weer tegen gekomen op BASS ACADEMY? afgelopen zaterdag?? Groetjess

Haha die 2 ken ik wel. Al een aantal feesten mee samen naartoe gegaan en altijd ontiegelijk hard gaan

Op Hardbass ook aanwezig. 2de keer voor mij :)

Ik ken ze via via, de jongens die daar achter staan ken ik wel. Moest wel lachen toen ik dit filmpje te zien kreeg:D

Terug
Naar boven