AndroidHealthClinic

Hardbass 2013

IK BEN ER OOK!!! kan gvd niet wachten!!!! Maar gewoon linksvooraan bij het hek is het altijd rustig.
Was op thrillogy ook gelukt met een paar bb helden!!

tunux en rob P Ik ben 2 meter met kort rood haar, dus val wel op daar linksvoor! Zie jullie daar!

Op naar de klote! en daarvoorbijj!!!!!!!!!!!!!!
;-P

Morgen is het zo ver!

gvd zin in!

morge!!! knallen haha

IK BEN ER OOK!!! kan gvd niet wachten!!!! Maar gewoon linksvooraan bij het hek is het altijd rustig.
Was op thrillogy ook gelukt met een paar bb helden!!

tunux en rob P Ik ben 2 meter met kort rood haar, dus val wel op daar linksvoor! Zie jullie daar!

Op naar de klote! en daarvoorbijj!!!!!!!!!!!!!!
;-P

Hahaha LINKSVOOR!!!! standaard plek van mijn groep altijd haha. zie je daar vast wel rondlopen dan.

Hoorde dat controles aan de deur erg streng zijn trouwens........

jelly :(

Als iedereen nou DBB op z'n voorhoofd zet dan kunnen we elkaar herkennen

Wat is dat toch met links voor?
Daar staan wij ook altijd, en vanavond weer :D

haha ja, ik hoor ook altijd dat linksvoor rustig is. En ik hoor echt iedereen: Wij staan linksvoor...wazdeze

Veel plezier beesten

Lifestream hele nacht geluisterd, GRUWELIJK!!

Hard bass was weer top!

Ik heb geprobeerd de DBBers er tussenuit te pikken, maar de meeste semi-brede gasten keken me boos aan dus durfde ik niet aan te spreken.

Was weer een schandalig vet feest. Jammer dat die gasten waarmee ik was eerder weg wouden ook al was het maar een kwartier maar toen draaiden B-freqz nog wel een aantal leuke platen. Heel B-freqz was eigenlijk bagger vet!!

Hoe was team orange boys?

o5yrf7.jpg

ik liep nog met DBB STRIKES AGAIN rechts op me schouder en links met EAT CLEN, TREN HARD hahahah.

echt de tijd vloog weer voorbij, wat een dik feest!

ik vond het zwaar tegenvallen menn. Te druk vooraan, en achterin of naar boven toe was het geluid veeeeels te zacht. Gunz for hire gewoon amper gehoord, terwijl die gvd knallen altijd. Toch wel naar me zin gehad natuurlijk met de juiste supps.

was een topfeest. muziek kon idd wel wat harder.. was ook wel erg druk.. en die blubber bij de bussen was echt crisis.. behalve dat was t super knalle

muziek harder? sjesus, bij bfreqz was ik blij dat het afgelopen was, heb me kapot staan schreeuwen omdat de muziek zo hard stond.

Terug
Naar boven