XXL Nutrition

Hardbass 2013

Ja ben een week gaar geweest van Freaqshow, ellende.. Maar ben ook ff klaar met de muziek. Hardstyle kan me steeds minder boeien, op een select groepje producers na.. Hard Bass is leuk maar is ook weer zo massaal en ook de sfeer valt dan altijd tegen, bovendien is ook het geluid k*t omdat het in een stadion is. Het scheelt me trouwens ook weer enorm veel geld. K*t baco's op die feesten.
I Know that feelin. Ik ga tegenwoordig naar wat kleinere feesten met toch leuke line-ups zoals laatst bass acadamy. of een XXlerator-RAW. naar mijn gevoel ben ik ook daarna minder naar de klote. zowiezo ga ik niet meer als er niet minstens 50% Rawstyle gedraaid word. anders heb ik het toch niet naar mijn zin.
kan er gewoon nog steeds niet bij. ooit was Frontliner bijv. echt mijn held. en nu.... kan ik hem wel uitkotsen voor de muziek die hij maakt.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Heb de whatsappgroep angemaakt, alle geintresseerden kunnen hun nummer naar mij PM'en.

I Know that feelin. Ik ga tegenwoordig naar wat kleinere feesten met toch leuke line-ups zoals laatst bass acadamy. of een XXlerator-RAW. naar mijn gevoel ben ik ook daarna minder naar de klote. zowiezo ga ik niet meer als er niet minstens 50% Rawstyle gedraaid word. anders heb ik het toch niet naar mijn zin.
kan er gewoon nog steeds niet bij. ooit was Frontliner bijv. echt mijn held. en nu.... kan ik hem wel uitkotsen voor de muziek die hij maakt.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zijn nummers symbols en halos zijn toch gewoon chille nummers????

Nou smaken verschillen. Frontliner heeft zeker veel betere track's gemaakt in het verleden.

Ja klopt.... jij bent ook wat ouder dan mij dus jij bent vast eerder dan mij begonnen met hardstyle luisteren. Ik kom eigenlijk net pas om de hoek kijken sinds 2009 :D

Nou smaken verschillen. Frontliner heeft zeker veel betere track's gemaakt in het verleden.

Dat hij ooit tracks als wharphole, time en ook magic maakte zou je niet zeggen nu nee haha.. Snap sowieso niet dat ze niet meer oud spul van zichzelf draaien af en toe.. Zoveel dikke platen maar nee ze draaien liever allemaal zo voorspelbaar als wat tegenwoordig.

.. Snap sowieso niet dat ze niet meer oud spul van zichzelf draaien af en toe.. Zoveel dikke platen maar nee ze draaien liever allemaal zo voorspelbaar als wat tegenwoordig.

hier ben ik het wel mee eens... komen veel te weinig oude tracks voor bij... als je iets maakt in 2008 of 2009 betekent toch niet meteen dat je um in 2013 nooit meer moet gaan draaien

• Topic Starter Topic Starter
Niet zeker of ik nog ga.. Werkgever is al 2 maanden telaat met uitbetalen met alle gevolgen van dien..

Ga dus misschien mijn kaartje verkopen tegen kostprijs, denk er nog even over na. Eventueel geinteresseerden?

Niet zeker of ik nog ga.. Werkgever is al 2 maanden telaat met uitbetalen met alle gevolgen van dien..

Ga dus misschien mijn kaartje verkopen tegen kostprijs, denk er nog even over na. Eventueel geinteresseerden?

Ik heb misschien wel iemand man!

Ik ken ook wel iemand die een kaartje wil

Warphole............zeker zn allervetste plaat! :heart:

innnnn

oh lawd, de tymen komt... peppering agnus

is hardbass iets voor de "hardcore"liefhebber. ben noob qua dj/muziek kennis zeg maar. vind hardcore gewoon lkkr om na te luistere, hardstyle gaat me wat vervele dus weet niet of dit wat is.
heb geen kaarte kan wss van iemand over kope drm.
(als dat niet lukt zou marktplaats betrouwebaar zijn? zou zegge van niet miss iemand ervaring)

is hardbass iets voor de "hardcore"liefhebber. ben noob qua dj/muziek kennis zeg maar. vind hardcore gewoon lkkr om na te luistere, hardstyle gaat me wat vervele dus weet niet of dit wat is.
heb geen kaarte kan wss van iemand over kope drm.
(als dat niet lukt zou marktplaats betrouwebaar zijn? zou zegge van niet miss iemand ervaring)

Probeer het uit :o

Terug
Naar boven