Fitness Seller

harddrugsgebruik

Peiling Peiling gebruik jij harddrugs?

• Totaal stemmers
    107
Status
Niet open voor verdere reacties.
Neenee, is eerder chill club (waar de meeste zitten voor ze naar Oh gaan) maar totaal andere muziek.
Is in Nazareth. Niet zo heel gekend maar de meesten hebben er al van gehoord vanwege schietpartij :p

Binnekort ga ik mss eens langst the ghosthouse van dj ghost, klinkt ook als een leuke discotheek. Kga wel op voorhand iets fixe dan want het laatste jaar vind ik echt niets in de discotheken waar ik uitga??? Alleen ketamine is wel populairder aant worden, is altijd wel iemand te vinden die het bijheft, voor de rest echt nix, of alleen troep.

Binnekort ga ik mss eens langst the ghosthouse van dj ghost, klinkt ook als een leuke discotheek. Kga wel op voorhand iets fixe dan want het laatste jaar vind ik echt niets in de discotheken waar ik uitga??? Alleen ketamine is wel populairder aant worden, is altijd wel iemand te vinden die het bijheft, voor de rest echt nix, of alleen troep.

Waar is dat ergens?
(al ketamine geprobeerd?)

2-3x per jaar.

Weet niet waar ik op moet stemmen ;)

In halen.

Ja op de bus na the return, zone gast verkocht lijntjes voor 5 euro, eerst voelde ik er nix van tot da ik thuiskwam.
Ik zag overal mist en begon raar te wandelen, ik wou naar de klok zien maar de wijzers waren aant rondtollen en ik zag the simpsons op TV terwijl die uitstond (en pas toen ik doorhad dat em eigenlijk uitwas verdween mn beeld terug).

Toen was ik maar gaan slapen haha:roflol:.

jij bent nu dus onder invloed?
Hij voelt zich gewoon chronisch lekker :D

Ah joh, ieder zijn ding. Mensen moeten gewoon doen waar ze zich lekker bij voelen zolang ze anderen daar niet mee storen.

Af en toe een pilletje of what psychedelische drugs vind ik persoonlijk echt de shit.
Tripmiddelen werken geestverruimend.

Nee en ook niet van plan :)

nee wel gedaan

Meer een marginaal kot idd, muziek en het volk is niet te vergelijken met het 'modernere' complex.
Maar wel genoeg mensen die schuimbekkend op het voetpad gelegd werden :D (en dan verwonderd zijn dat er klachten komen van de buren en dat het gesloten wordt :rolleyes:)
Bel-air wordt er gewoon openlijk gesnoven in zetels en aan tafeltjes enzo. Ook op het toilet. Vroeger was er zo een doorkijkspiegel, blijkbaar was er een meisje die dit niet wist :D Ging ze rustig aan de lavabo een lijntje leggen, terwijl de hele ruimte kon meekijken :roflol:

Dude is da serieus van dn Bel-Air? En met openlijk, bedoel je dan echt "op het gemak lijntjes kappen op de tafel terwijl personeel en security het zien"?

Alcohol en GHB reken ik niet tot harddrugs, dus nee, maar wel gedaan..

Alcohol en GHB reken ik niet tot harddrugs, dus nee, maar wel gedaan..
Wat is jouw definitie van een hard drug dan? Als het de effecten zijn, kan ik niet begrijpen dat je alcohol niet tot harddrugs rekent? (Het is al 100den keren bewezen dat alcohol slechter voor je is dan vrijwel alle recreatieve party drugs met uitzondering van cocaine)
Als het simpelweg de opium lijst betreft, dan is GHB er een? Beetje krom :p

Wat is jouw definitie van een hard drug dan? Als het de effecten zijn, kan ik niet begrijpen dat je alcohol niet tot harddrugs rekent? (Het is al 100den keren bewezen dat alcohol slechter voor je is dan vrijwel alle recreatieve party drugs met uitzondering van cocaine)
Ja maar Lady Gaga drinkt ook alcohol.

Waar is de optie "Ik ben MeDieViL" ? :D

Voor sommige mensen zal het idd mss slechter zijn, maar persoonlijk zou ik nooit verslaafd kunnen worden aan alcohol. Aan GHB ook niet, omdat ik het effect van GHB ook vrij mild vind. XTC, Speed en C voelen voor mij veel schadelijker aan dan Alcohol of GHB. Het geestelijk genot dat XTC, Speed en C je geven vind ik ook 100 keer sterker, want na 1 keer XTC was ik bv al zwaar geestelijk verslaafd, terwijl ik na elke week alcohol en ghb-gebruik ik nog geen enkele keer een verlangen heb gevoeld om het opnieuw te gebruiken..

Gebruik het gemiddeld 1x in de 2 maanden....ben dus maar voor optie 2 gegaan (1x per maand)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven