- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat zwaardere straffen wel helpen omdat als criminelen langer vast zitten ze in die tussentijd niks kunnen doen. Zodra ze vrij zijn doen ze het wel weer ja dat klopt maar de straffen zijn dan imo puur zodat ze het even niet meer kunnen doen, niet dat ze er iets van leren.
Die mensen in Amerika zijn ook zo arm dat ze toch weinig keuze hebben, dus de hoge straffen weerhouden ze niet om te roven etc. Maar als je in amerika lagere straffen zou gaan uitdelen was het einde helemaal zoek daar. Het is dweilen met de kraan open, maar dan kun je nog beter dweilen en telkens een nieuwe drooge doek gebruiken dan niks doen en de kraan lekker open laten staan.

In de vs loopt er evenveel krapuul rond als hier, maar die moorden elkaar uit in hun wijken.
Het krapuul daar zijn ofwel camperboys of in de steden gangs die in hun wijken blijven.
Als je daar als buitenlander wat rel gaat schoppen (zoals hier sommige vreemdelingen) word je eerst hardhandig 'opgepakt', financieel gepluimd voor de gemaakte onkosten en daarna direct een retour naar eigen land.
Ik ga elk jaar naar New York en daar heeft de politie nog tenminste aanzien en dwingt respect af.
Als je daar iets naar de politie zou werpen slaan ze je lam en ze krijgen er nog een medaille voor ook.
+ geen werk is terug
+ examen voor de taal en het land afleggen of terug
+ als buitenlander héél rustig aandoen of 7 processen aan uw broek
Ik vind 3 strikes your out...gewoon lekker uit de maatschappij halen.
Overgins snap ik niet waarom je k*tventjes met een DUBBELpaspoort niet naar het land van herkomst van het ene paspoort zou kunnen sturen. Zal vast wel weer een "regeltje" in de Nederlandse wet zijn. Oplossing, zo rechts mogelijk stemmen en dat klote regeltje laten schrappen, en terugsturen die meuk. Laat ze maar lekker in Marroko de t*ring geslagen worden, daar weten ze wel hoe ze met dat soort knakkers om moeten gaan.
Ja in America hebben ze helemaal geen problemen met buitenlanders... hahaha... ik noem maar wat.. mexicanen.. voorbeeld voor inburgering en leveren absoluut geen problemen...
+ geen werk is terug - Waar wou je die probleemgevallen naartoe sturen? ze zijn Nederlands en je kan ze nergens naartoe sturen...
+ examen voor de taal en het land afleggen of terug - De probleemjongeren zijn hier geboren hebben hier hun school doorstaan en spreken vloeiend Nederlands.. waar wou je ze naartoe sturen btw (zie punt 1)
+ als buitenlander héél rustig aandoen of 7 processen aan uw broek - wou je buitenlanders anders behandelen dan Nederlanders?
Simpelheid ten top dit.. wel grappig om te lezen.. daar niet van.