XXL Nutrition

Harde rap liedjes, richting metal?

Vind cypress hill wel wat in de richting gaan die jij zoekt. Mischien moet je daar wat van zoeken.

Linkin Park is geen rap en metal, maar een boyband met gitaren en k*t ik heb mijn huiswerk niet af nu is moeder boos teksten.

Nouja het beginwerk van ze vond ik wel redelijk sterk.. maar tegenwoordig lijken ze idd meer op de backstreetboys!

Een band die ik zeer goed vind is E-Town Concrete. Het is een hardcore band met aardig wat hiphop invloeden. Check ze eens!

• Topic Starter Topic Starter
Merci voor de nieuwe posts, zal zeker eens bekijken, HED pe zag ik al staan, kende ik ook, hebben ook wel vette songs.

Yo rob : Ramallah is zeker een coole band maar misschien een beetje misplaatst in dit topic. Zij hebben toch geen rap achtige nummers?

Yo rob : Ramallah is zeker een coole band maar misschien een beetje misplaatst in dit topic. Zij hebben toch geen rap achtige nummers?

Mja ik zit het een beetje terug te luisteren en het is idd niet echt rap-achtig. Ik vond het toen wel een beetje zo klinken, maar misschien meer door het gebruikt van strings enzo bij de muziek.

Death rap misschien?

Tech n9ne, insane clown posse

Terug
Naar boven