XXL Nutrition

Harder, Better, Faster, Stronger

Veel succes met je log man!

Ziet er goed uit!

trouwens, als je er ooit over denkt om naar een andere gym te gaan....:P

• Topic Starter Topic Starter
trouwens, als je er ooit over denkt om naar een andere gym te gaan....:P

Wel een interessant idee.:p

Zo kom net van de gym en heb echt ****ing lekker getrained.

Results:

Squat: 3x5 115kg
Ging echt goed gewoon, vrijdag 1 setje van 5 gedaan en had een ader op mn kop die op knallen stond. Nu zweette ik amper bij het eerste setje.:p

Flat bench press: 1x60kg, 5x80kg, 1x90kg*, 1x100kg*

Bankdrukken ging ook lekker. Bij de sterretjes had ik hulp van een spotter. Bij de 1x90kg was de hulp zowat te verwaarlozen volgens hem, en bij de 1x100kg had hij er iets van 5kg af.

Military press:
5x20kg, 5x40kg, 3x5 42,5kg

Dips:
8xBW, 8xBW +10kg, 5xBW+15kg, 5xBW

En nog 20 minuten cardio, waarbij ik echt een ongelofelijke energie rush kreeg.

Had vandaag nog wat boodschappen gedaan bij de tuinen en hydroxycut gehaald, heb slechts 2 caps op en het ging echt hard tijdens mn training. Had ik echt niet verwacht.

Laatst bewerkt:
Nice
Denk je dat het nog lang duurt tot je 100kg kan drukken zonder hulp van de spotter?

Nog even de military press erbij gezet, was ik vergeten te vermelden.

Is netjes
Is goed
Is bonne

Zo vandaag nog even naar de gym geweest voor wat grip werk en cardio.

Static holds:
20secx100kg
20secx110kg
15secx115kg
10secx2x120kg

Hangen aan chin rek:
20secx3xBW

Cardio: 40 minuten.

Morgen weer deadliften, heb er zin in, kane inspireert me. Dat wordt vast een PR.:D

Saaie training man:P

Knal ze :fire:

Jouw stats:

Squat: 5x120
Bench: 5x70
Deadlift: 5x100
Totaal: 290 kg

Hoe krijg je squat zo hoog en deadlift zo laag? :p

Bij mij zit de Full Squat denk ik op 1x90 en de deadlift op 1x135. (had 130 2 keer)

Mijn grip is k*t.:P

Na een tijdje flikkert telkens die barbell uit mn handen tijdens het deadliften.

Niet vanavond though, alles op alles zetten.

Jouw stats:

Squat: 5x120
Bench: 5x70
Deadlift: 5x100
Totaal: 290 kg

Hoe krijg je squat zo hoog en deadlift zo laag? :p

Bij mij zit de Full Squat denk ik op 1x90 en de deadlift op 1x135. (had 130 2 keer)

Hehe... Weet ik veel... Ik was gewoon een super mager manneke dat begonnen is met building en dit zijn mijn stats op dit moment... Tis trouwens al 5x72.5 en 5x105 :P En ik ben de laatste tijd mijn deadlift veel beter aan het uitvoeren waardoor ik wel denk dat ik nu al aan 5x110 kan... Maar doe ik nog niet omwille van schema :D Iedereen is altijd ook verbaast over mijn squat aangezien ik totaaaaaaal geen dikke benen heb :P Squat is echter wel in de Smith... Misschien verklaart dat veel!

En @ Pats... Nice trainings! Uw stats ligge ongeveer zoals de mijne :D

magnesium en falen op grip is geen optie ;) Dus zoek maar een ander smoesje vriend :D

magnesium en falen op grip is geen optie ;) Dus zoek maar een ander smoesje vriend :D
Als je me nou vanmiddag op dit idee bracht had ik die 160kg wel gehaald.:p

Zo vandaag weer lekkere PR's gemaakt. Had vandaag getraind met wwe. We hadden zin om te toppen, dus zo gezegd zo gedaan. Zitten ook wat fails tussen voor de dagelijkse humor.:thumbs:

130kg squat PR
YouTube - 130kg squat
Ging lekker. is hij diep genoeg voor een full squat???

140kg squat FAIL
YouTube - 140kg squat fail
:roflol:
Het lukte me niet om dat ding te droppen, ik wou dieper zakken maar dat lukte niet, dan maar zo.:p

150kg deadliftPR
YouTube - 150kg deadlift
Ging lekker

160kg deadlift FAIL
YouTube - 160kg deadlift fail
"hoeveel is het ook alweer???" :roflol:

Hier weer m'n ****ing grip. Moet maar eens magnesium gebruiken zoals kane aangeeft, deze was echt frustrerend. Dat ding gleed weg uit mn linker hand.

Ook nog PR'etje gehaald bij benchen. 1x90kg, geen filmpje van. Who cares though.:P

Ook weer sinds tijden een belt gebruikt. Werkt eigenlijk wel aardig.:eek:. Had niet eens "last" van m'n onderrug. Normaal voel ik daar wel een pomp in.:p

Dus samengevat:

Squat:1x130kg
Deadlift:1x150kg
Bench press:1x90kg

Totaal van 370kg.:D Op naar de 400!

Ook nog wat andere dingen gedaan, niet echt noemenswaardig imo.

Had mezelf nog wel een bloedlip geslagen bij het curlen.:roflol: Don't ask.:cool:

:roflol: Pats vant forum
Zowel squats als Dl zijn nice man. Die 150 op deadlift(zelf die 160) zag er nog veel te easy uit, zat daar al met zware struggle. Dus volgende keer magnesium erop kwakken en gaan! :D

:roflol: Pats vant forum
Zowel squats als Dl zijn nice man. Die 150 op deadlift(zelf die 160) zag er nog veel te easy uit, zat daar al met zware struggle. Dus volgende keer magnesium erop kwakken en gaan! :D

Ja ik weet het man, daarom is het echt zo frustrerend om te failen op die grip. Over 3 maanden maar eens een nog dikkere PR zetten.:cool:

Terug
Naar boven