AndroidHealthClinic

Harder, Better, Faster, Stronger

Nice 3 Pr's erbij

Gefeliciteerd

Netjes man. Was een leuke training:)
Vooral die bloedlip bij de curllzzz :roflol:

Netjes man!

Leuke filmpjes!

Squat is idd diep genoeg. :thumbs:

Ik zat eerst beetje te twijfelen bij je uitvoering van je deadlift. Ik dacht dat je onderrug ietsjes hol trok. Het gewicht laten zakken had je echt een mooie iets hollere rug. :)

Mooie filmpje Pats van't forum :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Netjes man!

Leuke filmpjes!

Squat is idd diep genoeg. :thumbs:

Ik zat eerst beetje te twijfelen bij je uitvoering van je deadlift. Ik dacht dat je onderrug ietsjes hol trok. Het gewicht laten zakken had je echt een mooie iets hollere rug. :)
Ik heb van "nature" al een iets hollere rug. Voor mij ook nooit een probleem om mn rug te archen, helaas staat mn buik daardoor wel meer naar voren.:(

Thanks voor je reactie:D
Mooie filmpje Pats van't forum :thumbs:

Hehehe thanks.:cool:

Gaat lekker patsboem

Lekker bezig. Vraag me alleen af waarom je aant cutten bent met 1.83m en 81kg ?

Nou heb jij even 5 sterren pats vant forum :roflol:

Oke maar dan moet je dan wel erg clean bulken anders komt het gewoon terug, niet ?

Hmm oke.. maar als je 183cm bent en 81kg weegt ben je best dun. Zelfde als mij ongeveer. Ik moet er echt niet aan denken om te gaan cutten nu.. Is je buik zo erg vergeleken met de rest ? Wel goede stats trouwens ! :)

De net getrained, kon gister niet i.vm. werken.

Results:

Squat:1x5 117,5kg, 2x4 117,5kg:(
Bench Press:1x4 80kg, 2x5 75kg:(
Military Press:3x5 45kgPR
Dips:2x8 BW:(

20 mins cardio

Commentaar: Wat een k*t training. In de ochtend trainen is alleen maar k*t. Was net amper 30 mins wakker ofzo, maar moest opschieten omdat de gym om 12 uur dichtgaat.:(

Die squat is toch netjes man, en ook een pr bij de mp!

In de ochtend trainen is echt k*t ja! Ik heb minstens 2 grote maaltijden nodig om goed te trainen.

Als je een half uur wakker bent en je hebt wat gegeten, is het nog lang niet omgezet in suikers. :p

Straks weer knallen! Heb er zin in.

De net wat filmpjes gemaakt >>KLIK<<

Laat je mening achter.:D

Terug
Naar boven