MuscleMeat

Harder, Better, Faster, Stronger

Ziet er toch goed uit man, vooral mooie squats

Trouwens, hoe is je grip bij deadlift? Om en om of beide handen op geproneerde wijze? (handrug van je af ;))

• Topic Starter Topic Starter
Zo, de net nog wat aangekloot in de gym met mn straps.

Static holds met straps:

20sec x 180kg
20sec x 200kg
8sec x 220kg

Zonder straps was het 4 x 170kg.:p

Magische dingen.:cool:

Ook nog 45 minuten cardio gedaan. Was wel een lekker dagje.

met of zonder straps scheelt dus een hoop

:eek: Waarom gebruik je straps bij static holds?!?!

Waar heb je die straps gehaald?

• Topic Starter Topic Starter
Vanacht 4 uur geslapen, gedurende de dag k*t gegeten en niet goed gedronken?

Het magische recept voor een k*nker training!:thumbs:

squat:
3x5 122,5kg PR

deadlift
1x150kg
5x140kg

pendlayrow:
5x60kg strict
5x70kg cheat
5x60kg strict

chins:
2x8 bw

Comment:
Jaja je raad het al, weer een k*t training. Ik dacht even zo'n riem te gebruiken. Snijdt dat k*tding in m'n huid bij m'n blaas. Wtf is dat voor een k*tding, dus ik pakte een andere potverdomme weer hetzelfde probleem. Toch de sets gedaan met ****ing veel afzien.

Toen ging ik deadliften. Met riem ging het ook onwijs k*t, waarom heb ik geen idee van. Bij de 150kg verloor ik m'n ****ing evenwicht en moest wat stappen heen en weer zetten, daaag energie. Toen maar wat lichter gepakt, maar vergat er nog 2,5kg bij te doen. Dus geen ****ing pr.

Bij de pendlay rows was het dan weer wel chill om de riem te gebruiken???. Die gingen opzich nog wel. Chins waren ook wel ok.

Dit kan zo niet langer meer. Ik moet echt eens mezelf een ****ing bitchslap geven en wat echte gewichten gaan tillen.

Vanacht 4 uur geslapen, gedurende de dag k*t gegeten en niet goed gedronken?

Het magische recept voor een k*nker training!:thumbs:

squat:
3x5 122,5kg PR

deadlift
1x150kg
5x140kg

pendlayrow:
5x60kg strict
5x70kg cheat
5x60kg strict

chins:
2x8 bw

Comment:
Jaja je raad het al, weer een k*t training. Ik dacht even zo'n riem te gebruiken. Snijdt dat k*tding in m'n huid bij m'n blaas. Wtf is dat voor een k*tding, dus ik pakte een andere potverdomme weer hetzelfde probleem. Toch de sets gedaan met ****ing veel afzien.

Toen ging ik deadliften. Met riem ging het ook onwijs k*t, waarom heb ik geen idee van. Bij de 150kg verloor ik m'n ****ing evenwicht en moest wat stappen heen en weer zetten, daaag energie. Toen maar wat lichter gepakt, maar vergat er nog 2,5kg bij te doen. Dus geen ****ing pr.

Bij de pendlay rows was het dan weer wel chill om de riem te gebruiken???. Die gingen opzich nog wel. Chins waren ook wel ok.

Dit kan zo niet langer meer. Ik moet echt eens mezelf een ****ing b*chslap geven en wat echte gewichten gaan tillen.

:D er lezen ook kinderen mee hoor :

hahah je kan niet zeggen dat je niet gemotiveerd bent ! :D

Toch ziet die squat er mooi uit

Anders kom ik je die bitchslap wel geven :fire:

Hehe zware zelfkritiek :D Maar dat is goed natuurlijk, motivatie isser wel degelijk:D

Blijven knallen!!!

Vanwaar een riem?
Bij een deadlift wil je toch je onderrug trainen, en die ga jij ontlasten met een riem???

Dont get me wrong, maar bij 150kg is een riem echt niet nodig.

Gewoon trainen jij:D

Ik heb het ook geprobeerd bij squaten maar kreeg bloedingen..

Vanwaar een riem?
Bij een deadlift wil je toch je onderrug trainen, en die ga jij ontlasten met een riem???

Dont get me wrong, maar bij 150kg is een riem echt niet nodig.

Gewoon trainen jij:D

Ik heb het ook geprobeerd bij squaten maar kreeg bloedingen..

Als ik me niet vergis is dat ooit ontkracht door 3Xl. Ik zou alleen niet weten waar het precies staat.

edit:
Kijk hier eens naar: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/riem-ontziet-onderrug-27650/

Terug
Naar boven