Fitness Seller

Nieuws Harder straffen? Zo doen ze het in Turkije, tientallen jaren voor stenen gooien

Niet de boel verdraaien. De eerdere genocide op de Armeniers is gewoon vastgelegd en de genocide op de Assyriers is ook genoeg bewijsmateriaal voor.

De ontkenners zijn in alle gevallen de Turken. Het is of allemaal een complot of al het bewijs is een vervalsing. Negationistische taktieken die vergelijkbaar zijn met hetgene wat holocaustontkenners doen. Turken hebben alleen het voordeel dat hun genocides zo lang geleden zijn dat alle getuigen dood zijn.

vastgelegd? waar dan.. er is nog steeds twijfel.. niets is vastgelegd.. Als er zelfs voor de genocide op Assyriers is waarom bewijzen ze het dan niet? Waarom bewijzen ze niet dat er het Armeense genocide plaats heeft gevonden en waarom is er dan nog twijfel?

• Topic Starter Topic Starter
Ok. Stel voor dat de Marokkanen hier opeens de hel doen losbarsten.. ze eisen een stuk land op.. en dat wordt ze niet gegeven.. om hen wil toch te doordrukken steken ze massaal bussen in de fik, schieten ze kinderen, ouderen en vrouwen en alles wat ze tegenkomen neer en vernielen ze het land beetje bij beetje.

Jij mag ze hiervoor een taakstraf geven als je wil, maar in Turkije krijg je dan inderdaad een flinke straf.

Turkije mag zolang het niet bewezen is en niet erkend is door de VN ontkennen wat ze wil.

Dat Turkije Koerden onderdrukt, vandaag de dag.. is gwn fockin een fabeltje, tenzij je het niet afstaan van een stuk land als onderdrukking ziet.

In Turkije kom je momenteel gewoon NIET binnen een universiteit of school met hoofddoek op. Dit kan WEL in Frankrijk, Nederland of Duitsland.. Wie is er seculierder.. Turkije of Europa??

Not again! Koerden hadden al een land en was ook een stuk land beloofd na WO1 en de vergelijking met Marokkanen gaat dus volledig mank. Marokkanen of welke migrantengroep ook heeft geen enkel recht op een stuk land in Nederland, daar waar bepaalde groepen in Turkije dat wel hebben of hadden.

De hoofddoekenkwestie maakt Turkije niet meer seculier natuurlijk. Wij worden in Europa niet geregeerd door een partij die werkt aan deseculariseren vand e samenleving. Het dragen van een hoofddoek is overigens sinds dit jaar niet meer verboden, daar heeft de AKP wel voor gezorgd. Zoals gezegd, gaat erg lekker in Turkije.

Nu nog in verband trekken met de 20e eeuw. Kom op jongen, je kan het.

Kerel hij begint toch over een genocide uit 1950 .. Dan begin ik toch over iets waar ze zelf over mogen nadenken uit 1950..

Wat heeft de genocide met 20e eeuw te maken.. of de mensenrechten.. of de onderdruke Koerden of whatever jullie nog meer stellen.

pffff.. weet je wat.. ik ga wel tegen een muur praten, waarschijnlijk begrijpt die het zelfs eerder.. ga jonge ga .. ik hoef jou niks uit te leggen.. doe al je huiswerk en eet gezond

zékers,
Probeer dan niet te doen alsof turkije een meer geëvolueerde beschaving heeft dan nederland door zwakke argumenten over plee's aan te dragen.
Nederland ontkent zijn fouten tenminste niet, we hadden veel nsb'ers, we waren fout in de koloniën en dat geven we toe.

Mag ik na m'n huiswerk en het eten gaan trainen?

Not again! Koerden hadden al een land en was ook een stuk land beloofd na WO1 en de vergelijking met Marokkanen gaat dus volledig mank. Marokkanen of welke migrantengroep ook heeft geen enkel recht op een stuk land in Nederland, daar waar bepaalde groepen in Turkije dat wel hebben of hadden.

De hoofddoekenkwestie maakt Turkije niet meer seculier natuurlijk. Wij worden in Europa niet geregeerd door een partij die werkt aan deseculariseren vand e samenleving. Het dragen van een hoofddoek is overigens sinds dit jaar niet meer verboden, daar heeft de AKP wel voor gezorgd. Zoals gezegd, gaat erg lekker in Turkije.

Koerden hebben nooit een land gehad vriend.. ze hebben altijd samen geleefd in de ottomaanse rijk.. Dat het toegezegd is of niet doet even niet ter zake.. als men zich zo gedraagt, behoor je ze gewoon een gepaste straf te geven want zodra je ze hun vrijheid gunt gaan ze weer verder.

De hoofddoekenkwestie maakt Turkije ZEKER WEL seculierder, ik zou niet weten waarom niet.. Seculier houdt in; scheiding van kerk en staat. In Turkije is dat gewoon een stapje verder als het hier is. Het verbod werd overigens voor even opgehefd maar is weer terug. Het is ook de reden waarom de Turkse overheid werd aangeklaagd bij het Hof. Momenteel is het dus nog altijd gewoon verboden om met hoofddoek een uni binnen te lopen.

Kerel hij begint toch over een genocide uit 1950 .. Dan begin ik toch over iets waar ze zelf over mogen nadenken uit 1950..

Wat heeft de genocide met 20e eeuw te maken.. of de mensenrechten.. of de onderdruke Koerden of whatever jullie nog meer stellen.

Oke "kerel"

Trouwens: Wat heeft genocide met mensenrechten te maken?:roflol:
Helemaal niks inderdaad.

zékers,
Probeer dan niet te doen alsof turkije een meer geëvolueerde beschaving heeft dan nederland door zwakke argumenten over plee's aan te dragen.
Nederland ontkent zijn fouten tenminste niet, we hadden veel nsb'ers, we waren fout in de koloniën en dat geven we toe.

Mag ik na m'n huiswerk en het eten gaan trainen?

Ik probeer niks.. Jij weet NIKS, letterlijk NIKS over Turkije.. je kent de geschiedenis niet, je bent er waarschijnlijk nooit geweest en als je dat al wel bent, dan hooguit voor vakantie een maandje maximaal en dat op een zon-zee-strand locatie.

Wie ben jij om mij te zeggen dat ik niet over Turkije mag praten als zelfs een banaan zoals jij die er gewoonweg niks over weet van alles over komt vertellen. Wie ben jij om mij de les te lezen.

Btw. Jullie meosten wel toegeven daar er geen twijfels bestonden.. Iedereen wist wat Nederland aan het doen was.. Als er twijfels zijn, of als daadwerkelijk iets niet gebeurd is zou je hooguit kunnen ontkennen.

vastgelegd? waar dan.. er is nog steeds twijfel.. niets is vastgelegd.. Als er zelfs voor de genocide op Assyriers is waarom bewijzen ze het dan niet? Waarom bewijzen ze niet dat er het Armeense genocide plaats heeft gevonden en waarom is er dan nog twijfel?

:rolleyes: De enige twijfelzaaiers zijn de Turken in dit geval. Zoals gezegd met negationische argumenten en vaak met ondersteuning van zeer discutabele wetenschappers. Net zoals holocaustontkenners steunen op figuren als Irving , Leuchter of Zuendel steunen de Turkse negationisten op figuren als Lewy, Lewis of McCarthy. Als je maar genoeg twijfel zaait verstoor je de openbare discussie vaak genoeg om de minder ingelichten zand in de ogen te strooien.

Ik probeer niks.. Jij weet NIKS, letterlijk NIKS over Turkije.. je kent de geschiedenis niet, je bent er waarschijnlijk nooit geweest en als je dat al wel bent, dan hooguit voor vakantie een maandje maximaal en dat op een zon-zee-strand locatie.

Wie ben jij om mij te zeggen dat ik niet over Turkije mag praten als zelfs een banaan zoals jij die er gewoonweg niks over weet van alles over komt vertellen. Wie ben jij om mij de les te lezen.

Btw. Jullie meosten wel toegeven daar er geen twijfels bestonden.. Iedereen wist wat Nederland aan het doen was.. Als er twijfels zijn, of als daadwerkelijk iets niet gebeurd is zou je hooguit kunnen ontkennen.

Ik zeg niet dat je niet over turkije mag praten, ik zeg alleen dat je er geen drogredenen over aan moet dragen.
Ik ben er niet geweest en denk ook niet dat ik er ooit zal vertoeven.
Nee iets ontkennen kunnen jullie wel wat dat betreft, is iedereens unibrow over z'n ogen gezakt daar?
Als volgens jou de mensen die rond constantinopel woonden geen turken waren waar komen turken dan wel vandaan?

:rolleyes: De enige twijfelzaaiers zijn de Turken in dit geval. Zoals gezegd met negationische argumenten en vaak met ondersteuning van zeer discutabele wetenschappers. Net zoals holocaustontkenners steunen op figuren als Irving , Leuchter of Zuendel steunen de Turkse negationisten op figuren als Lewy, Lewis of McCarthy. Als je maar genoeg twijfel zaait verstoor je de openbare discussie vaak genoeg om de minder ingelichten zand in de ogen te strooien.

Nou nou nou, Ik geloof dat ik hier vaak genoeg heb aangehaald dat ik mezelf er niet concreet over uitlaat omdat er gewoon teveel manipulerende factoren zijn. Ik geloof ook niet dat nu iemand concreet en met zekerheid kan zeggen of de genocide wel of niet heeft plaatsgevonden. Ik gaf ook aan dat ik er hoe dan ook geen voorstander van ben of zou zijn. Dat de argumenten negationisch zijn en de betreffende wetenschappers volgens jou discutabel zijn, dat zij jouw meningen en doen er voor mij niet toe.

Ach ja de Turken zullen altijd de Armeense genocide blijven ontkennen. Qua argumenten lijken ze op 9/11 complotdenkers of holocaustontkenners. Als je maar veel roept en zoveel mogelijk bewijsmateriaal in twijfel trekt zullen er genoeg zijn die je wel geloven.

Zijn altijd leuke discussies over de Armeense genocide. Voor je het weet krijg je een hele stortvloed aan miljard keer uitgekauwde argumenten en bewijzen over je uitgestort en alleen degenen die zich redelijk verdiept hebben in die kwestie zullen dan nog een weerwoord hebben.

Ben zelf redelijk goed ingelezen op het gebied van de Armeense genocide maar een discussie met een Turk die meent dat de genocide niet heeft plaatsgevonden staat gelijk aan een discussie met een willekeurige complotdenker of negationist. Compleet zinloos dus, de stellingen zijn toch al bij voorbaat betrokken. Al het bewijs is of een vervalsing of onderdeel van een gigantisch compleet tegen de Turken. Lachwekkend eigenlijk en reden te meer om zo'n nationalistisch land te weren uit de EU.

Al wat je zegt kan rechtsreeks tegen u gebruikt worden eigenlijk. Je post is niet zoveel waard.

Ik zeg niet dat je niet over turkije mag praten, ik zeg alleen dat je er geen drogredenen over aan moet dragen.
Ik ben er niet geweest en denk ook niet dat ik er ooit zal vertoeven.
Nee iets ontkennen kunnen jullie wel wat dat betreft, is iedereens unibrow over z'n ogen gezakt daar?
Als volgens jou de mensen die rond constantinopel woonden geen turken waren waar komen turken dan wel vandaan?

Oke ik zal het je zo uitleggen. Constantinopel was een Christelijk rijk dat er was voordat het veroverd werd door de man genaamd
"Fatih Sultan Mehmet" in maart 1432. Pas NA 1432 behoorde de inmiddels "ISTANBUL" genoemde stukje bij Turkije.

En nog 1 ding, je denkt toch niet dat Nederland (of Holland) er al was sinds de wereld ooit werd gecreerd.. Begrijp je het een beetje? Amerika was ooit onbewoond.. toen gingen er mensen uit Nederland, Belgie, Frankrijk etc daarheen en vormden de bevolking... en nu heb je Amerika en Amerikanen.. vroeger had je dat niet.. ze zijn ergens vandaan gekomen.. capiche..?

Oké mensen het was me de discussie wel.. Dit is mijn laatste post want ik zie geen einde meer.. Het gaat dan ook nergens meer over, wat mij betreft slotje erop..

Al wat je zegt kan rechtsreeks tegen u gebruikt worden eigenlijk. Je post is niet zoveel waard.

Speelt je Turkse trots toch iets op, Cyan? Ben tig keer de discussie op dat vlak aangegaan en het is gewoon lachwekkend waar de discussiepartners meestal mee aankomen. Hetgene wat ik neerzette in die posting die jij klaarblijkelijk als onzin ziet is gewoon de waarheid. De Turkse ontkenning van de Armeense genocide is niet meer dan negationitisch handelen, iedere disucssie op dat vlak heeft dat al lang bewezen.

Op DBB zijn er nog enkele discussies te vinden op het gebied van de Armeense genocide. Het lachwekkende was dat daarvoor tweemaal 1 persoon (tweede maal als kloontje) zich geroepen voelde om met allerlei kulargumenten de boel te ontkennen. Die persoon daarna nooit meer gezien op DBB.

Speelt je Turkse trots toch iets op, Cyan? Ben tig keer de discussie op dat vlak aangegaan en het is gewoon lachwekkend waar de discussiepartners meestal mee aankomen. Hetgene wat ik neerzette in die posting die jij klaarblijkelijk als onzin ziet is gewoon de waarheid. De Turkse ontkenning van de Armeense genocide is niet meer dan negationitisch handelen, iedere disucssie op dat vlak heeft dat al lang bewezen.

Op DBB zijn er nog enkele discussies te vinden op het gebied van de Armeense genocide. Het lachwekkende was dat daarvoor tweemaal 1 persoon (tweede maal als kloontje) zich geroepen voelde om met allerlei kulargumenten de boel te ontkennen. Die persoon daarna nooit meer gezien op DBB.

Niks turkse trots, je doet gewoon lacherig en denigrerend terwijl u inbreng niet noodzakelijk beter is dan de andere. Ook al komen er geen sterke argumenten van je medestanders, maar dat wilt nog altijd niet zeggen dat jij het bij de rechte eind hebt.
Als ik je post zo doorga, dan kan alles wat je gezegd hebt eigenlijk net zo hard tegen u gebruikt worden door je medestanders en vond ik je post qua argumentatie 0.0 (enkel maar aantijgeningen zoals negationisten bla bla en complotdenkers boe ba, bernard lewis is dicsutabel za za).

De discussie wordt steeds vaker.
Het maakt voor het eigenlijke onderwerp imao eigenlijk weinig uit of er nu genocide heeft plaatsgevonden of niet, of onze voorouders nou op straat poepten of niet, of wij nu kolonies hadden die we uitbuitten of niet.
Het feit blijft, nu, eind 2008, geeft Turkije een straf van 20 tot 30 jaar aan jonge tieners die stenen gooiden.
Jongeren die stenen gooiden, 30 jaar gevangenisstraf, got it?
In 1950 of weet ik wanneer mocht Turkije dan nog zo ontwikkeld zijn, bovenstaande is momenteel gaande, mkay?

Oke ik zal het je zo uitleggen. Constantinopel was een Christelijk rijk dat er was voordat het veroverd werd door de man genaamd
"Fatih Sultan Mehmet" in maart 1432. Pas NA 1432 behoorde de inmiddels "ISTANBUL" genoemde stukje bij Turkije.

En nog 1 ding, je denkt toch niet dat Nederland (of Holland) er al was sinds de wereld ooit werd gecreerd.. Begrijp je het een beetje? Amerika was ooit onbewoond.. toen gingen er mensen uit Nederland, Belgie, Frankrijk etc daarheen en vormden de bevolking... en nu heb je Amerika en Amerikanen.. vroeger had je dat niet.. ze zijn ergens vandaan gekomen.. capiche..?

Wat een dom antwoord, de nederlanders bestaan uit de stammen die er woonden en wat er vanuit gensgebieden het land in is getrokken.
De romeinen zaten hier ook en wonen de nederlanders hier dan pas sinds die weg zijn??
Amerika was ontdekt en zeker niet onbewoond, wel eens hiawatta gelezen in de donald duck?no no capito kardash.
Of heeft fatih alle bewoners eruit gekickt toen hij binnentrok, lijkt me wel een inmense taak.

hahahaha :D.. eff een paar kernwoorden voor de aap zodat zelfs hij het snapt.. GEEN WC.. SCHEIT OP STRAAT.. BACTERIEN.. ZIEKTEN.. GEEN DOUCHES.. VIES.. PESTEMIDEMIE..

in de 20e eeuw werd er niet op straat gescheten, laat staan dat er pestepidemieen waren. Overigens nemen Turken het tegenwoordig meestal minder nauw met hygiene dan Europese mensen.

Terug
Naar boven