Fitness Seller

Nieuws Harder straffen? Zo doen ze het in Turkije, tientallen jaren voor stenen gooien

Dat is toch echt te danken aan de Turkse inbreng dan. Ook al liet ik terloops wel een verwijzing naar de Armeense genocide vallen.

Dit is geen Turkije bashtopic, ook al zitten veel Turken wel vrij snel op de kast als het gaat over voor hun gevoelige onderwerpen.

Sinds wanneer we WC's hebben boeit me niet. Waar mijn voorouders kakten is niet mijn zaak.

Op straat dude, op elkaars hoofd.. jullie hadden de pest.. zo snel vergeten? Daar waar Turken in de winters zelfs hele ijsblokken opwarmden om zich te wassen, wasten jullie je maar 2 x per jaar.. TUurlijk gaat dat jou niet aan, dat vergeet je maar al te snel!

Hoezo heeft dat te maken met de Turkse inbreng.. Als je het over iemand hebt ga je toch niet meteen al zijn slechte kanten erbij betrekken, en vooral niet als ze allemaal nog meer dan 60 jaar geleden hebben plaatsgevonden

Wie is die Otto toch? En hoe heeft hij ooit zo'n groot rijk kunnen scheppen?

• Topic Starter Topic Starter
Op straat dude, op elkaars hoofd.. jullie hadden de pest.. zo snel vergeten? Daar waar Turken in de winters zelfs hele ijsblokken opwarmden om zich te wassen, wasten jullie je maar 2 x per jaar.. TUurlijk gaat dat jou niet aan, dat vergeet je maar al te snel!

Hoezo heeft dat te maken met de Turkse inbreng.. Als je het over iemand hebt ga je toch niet meteen al zijn slechte kanten erbij betrekken, en vooral niet als ze allemaal nog meer dan 60 jaar geleden hebben plaatsgevonden

Erg boeiend. Mijn voorouders stonken.

Ik haalde niet gelijk een huilverhaal over de PKK er bij. Dat de PKK wandaden begaan heeft maakt een straf van 20 jaar of meer voor het gooien van stenen niet minder belachelijk. Dat daarna de Armeense genocide verder werd belicht kan gebeuren maar gelet op de reacties van Turkse kant is het ook wel logisch dat het aan bod komt.

Typisch.. je wordt uitgeluld dus je gaat je maar op een ander punt uitleven zodat je kunt blijven praten.. een stel apen aan de macht my ass.. Het enige mazzel dat Nederland heeft is de locatie, dat het een havenstad is en dat het ontiegelijk klein is.. Hoe groter een land is hoe moeilijker het is om er te regeren.

Turkije is democratisch.. De overheid zit er omdat daarover gestemd is door het gehele volk. Jouw mening daartoe doet er bitter weinig toe..

Net had je het nog over tutsi's en hutu's en nu je daar niks meer over kunt zeggen ga je maar praten over de huidige overheid zonder er ook maar een enkel benul van te hebben.. ga huiswerk maken jij

Nee het waren nette heren die met politiek correcte intenties jeeps vulde met zombies met ak's.
Verder democratisch, laat me niet lachen, fatima stemt precies wat hassan haar opdraagt.

Het kan me inderdaad geen klap schelen wat er in turkije aan de macht is, beetje ver van mijn bed show. Ze komen toch never nooit bij de EU.

Armenië was het eerste officieel christelijke land ter wereld en bijna elke armeen is christen. Mischien dat dit meespeelde, elke andere bevolkingsgroep daar is moslim.

Ik snap jullie echt niet:
Turkije wordt aangevallen door Pkk strijders en aanhangers, reactie hierop is; tjsa, zal wss wel komen doordat Turkije hun zo slecht behandelt en hun dorpjes in brand steekt bla bla bla bla..
Vervolgens komt de Armeense genocide ter sprake en wordt gezegd; tsja, Turken zijn de schuldigen.. zij hebben talloze armenen vermoord.. **** off.. niks gebeurt zomaar.. zoals jullie dat maar al te goed weten wanneer het over Koerden gaat..

http://weblogs3.nrc.nl/wereld/2006/10/06/zijn-de-armenen-minder-schuldig/
Een tweede is.. Tegen het einde van de oorlog werden 15.000 Turkse soldaten gevangen genomen door Engelse soldaten. Ze moesten met zijn allen in watertanks gevuld met water met cerasol in opdracht van Armeense doktoren. Hierna werd er geschoten op de soldaten waardoor ze kopje onder moesten en massaal blind werden. Dit is evengoed bewezen.. maar niemand die er over praat..
Kortom, als je iets of iemand als "slecht" wilt zien.. dan gebeurt dat toch wel.. wat de werkelijkheid ook is..

Erg boeiend. Mijn voorouders stonken.

Ik haalde niet gelijk een huilverhaal over de PKK er bij. Dat de PKK wandaden begaan heeft maakt een straf van 20 jaar of meer voor het gooien van stenen niet minder belachelijk. Dat daarna de Armeense genocide verder werd belicht kan gebeuren maar gelet op de reacties van Turkse kant is het ook wel logisch dat het aan bod komt.

Jonge jij moet vooral niet komen praten over bijhalen.. We hadden het hier gewoon over of betreffend krantenartikel.. en kijk waar we nu allemaal over praten.. dus jij mag je argumenten wel vesterken door er andere dingen bij te halen en ik moet me houden aan waar we het over hebben.. leer discussieren dude

de Pest van Justinianus, de na het jaar 542 vanuit Constantinopel (Byzantium) in een aantal golven aanvankelijk vooral in het Oostelijk deel van het rijk, maar daarna ook in golven door het hele Middellandse Zeegebied trok tot in de achtste eeuw, was waarschijnlijk wel een 'echte' pestepidemie.

Nee, hadden jullie niet hé.
Besmette kebap zékers.

Jonge jij moet vooral niet komen praten over bijhalen.. We hadden het hier gewoon over of betreffend krantenartikel.. en kijk waar we nu allemaal over praten.. dus jij mag je argumenten wel vesterken door er andere dingen bij te halen en ik moet me houden aan waar we het over hebben.. leer discussieren dude

Jonge? Dude? Wie moet hier nou leren wat een discussie is?

Dit topic is inderdaad ontspoord, maar ach het is mijn topic en ik heb daar in dit geval geen moeite mee.

Jij hebt het over nutteloze zaken als wc's, daar waar de rest van de discussie wel over serieuze onderwerpen gaat. Die serieuze zijsprongen ontregelen de discussie net zo goed maar het verhaal over wc's mist gewoon iedere relevantie.

1 les geleerd, er zijn aardig wat Turken die snel op hun teentjes getrapt zijn. Maar goed dat wisten velen waarschijnlijk al.

Nee het waren nette heren die met politiek correcte intenties jeeps vulde met zombies met ak's.
Verder democratisch, laat me niet lachen, fatima stemt precies wat hassan haar opdraagt.

Het kan me inderdaad geen klap schelen wat er in turkije aan de macht is, beetje ver van mijn bed show. Ze komen toch never nooit bij de EU.

nogmaals: In Turkije is de overheid door het volk gekozen. Dus op democratische wijze.. In Turkije worden er over wetsvoorstellen e.d. gestemd door deze zelfde overheid, die gekozen is dus door het volk. Het volk wordt gerepresent dus. Er is sprake van DEMOCRATIE.. ga nu tegen een muurtje praten ofzo want het enige wat je doet is continue op ieder vlak uitgeluld worden.

P.s In Turkije hebben vrouwen evenveel rechten als mannen.. Ze mogen werken, stemmen, studeren.. wat dan ook.. Ga eerst leren wat Turkije is en waar het voor staat.

de Pest van Justinianus, de na het jaar 542 vanuit Constantinopel (Byzantium) in een aantal golven aanvankelijk vooral in het Oostelijk deel van het rijk, maar daarna ook in golven door het hele Middellandse Zeegebied trok tot in de achtste eeuw, was waarschijnlijk wel een 'echte' pestepidemie.

Nee, hadden jullie niet hé.
Besmette kebap zékers.

o mijn god.. ik heb gewoon geen woorden voor jou.. zo laag van niveau.. zie je het jaartal dat er staat.. PRECIES 542.. Toen WAS ER NOG GEEN TURKIJE.. TOEN BESTONDEN DE TURKEN NOG NIET..

Maar die pestepidemie.. eff serieus.. Dat krijgen jullie nu nog met geschiedenis.. in 1950 zelfs hadden alle huizen nog geen douche en wc.. serieus.. meeste oude rijtjes huizen hebben achterin een wc die pas na 30 jaar is aangebouwd in 1960 op zijn vroegst

Jonge? Dude? Wie moet hier nou leren wat een discussie is?

Dit topic is inderdaad ontspoord, maar ach het is mijn topic en ik heb daar in dit geval geen moeite mee.

Jij hebt het over nutteloze zaken als wc's, daar waar de rest van de discussie wel over serieuze onderwerpen gaat. Die serieuze zijsprongen ontregelen de discussie net zo goed maar het verhaal over wc's mist gewoon iedere relevantie.

1 les geleerd, er zijn aardig wat Turken die snel op hun teentjes getrapt zijn. Maar goed dat wisten velen waarschijnlijk al.

Kerel en jongen vind ik niet echt een slechte woordkeus. Anyway.. Jij trekt dingen erbij die er niets mee te maken hebben, doe ik het zelfde.. simple as that..

Turkije staat voor tientallen jaren straffen voor het gooien van stenen. Turkije staat voor het categorisch ontkennen van een genocide. Turkije staat voor een jarenlange ondrukking van de Koerden (en andere minderheden). Turkije staat voor een desecularisering de laatste jaren.

Yep gaat echt lekker daar.

Blame it on the war! Alleen toch vreemd dat ook de Assyriers uitgemoord werden, de Armeniers in een eerder stadium reeds voor een gedeelte waren uitgeroeid en binnen het Ottomaanse rijk wel vaker massaslachtingen voorkwamen op diverse bevolkingsgroepen.

Zoals gezegd kan het pingpongspelletje van verbale diarree weer eens worden opgestart maar de ontkenners zullen toch altijd blijven volharden dat er geen sprake was van genocide.

Ow, dus er zijn meerdere genocides gepleegd maar niemand weet daar wat van af? Echt raar dat mensen met zulke leugens komen puur om gelijk te kunnen hebben.

Allemaal leugens EricR

Turkije staat voor tientallen jaren straffen voor het gooien van stenen. Turkije staat voor het categorisch ontkennen van een genocide. Turkije staat voor een jarenlange ondrukking van de Koerden (en andere minderheden). Turkije staat voor een desecularisering de laatste jaren.

Yep gaat echt lekker daar.

Ok. Stel voor dat de Marokkanen hier opeens de hel doen losbarsten.. ze eisen een stuk land op.. en dat wordt ze niet gegeven.. om hen wil toch te doordrukken steken ze massaal bussen in de fik, schieten ze kinderen, ouderen en vrouwen en alles wat ze tegenkomen neer en vernielen ze het land beetje bij beetje.

Jij mag ze hiervoor een taakstraf geven als je wil, maar in Turkije krijg je dan inderdaad een flinke straf.

Turkije mag zolang het niet bewezen is en niet erkend is door de VN ontkennen wat ze wil.

Dat Turkije Koerden onderdrukt, vandaag de dag.. is gwn fockin een fabeltje, tenzij je het niet afstaan van een stuk land als onderdrukking ziet.

In Turkije kom je momenteel gewoon NIET binnen een universiteit of school met hoofddoek op. Dit kan WEL in Frankrijk, Nederland of Duitsland.. Wie is er seculierder.. Turkije of Europa??

Ow, dus er zijn meerdere genocides gepleegd maar niemand weet daar wat van af? Echt raar dat mensen met zulke leugens komen puur om gelijk te kunnen hebben.

Niet de boel verdraaien. De eerdere genocide op de Armeniers is gewoon vastgelegd en de genocide op de Assyriers is ook genoeg bewijsmateriaal voor.

De ontkenners zijn in alle gevallen de Turken. Het is of allemaal een complot of al het bewijs is een vervalsing. Negationistische taktieken die vergelijkbaar zijn met hetgene wat holocaustontkenners doen. Turken hebben alleen het voordeel dat hun genocides zo lang geleden zijn dat alle getuigen dood zijn.

o mijn god.. ik heb gewoon geen woorden voor jou.. zo laag van niveau.. zie je het jaartal dat er staat.. PRECIES 542.. Toen WAS ER NOG GEEN TURKIJE.. TOEN BESTONDEN DE TURKEN NOG NIET..

Maar die pestepidemie.. eff serieus.. Dat krijgen jullie nu nog met geschiedenis.. in 1950 zelfs hadden alle huizen nog geen douche en wc.. serieus.. meeste oude rijtjes huizen hebben achterin een wc die pas na 30 jaar is aangebouwd in 1960 op zijn vroegst

Zijn jouw voorouders koerden dan?

wat heeft de geschiedenis van WCs in de 20e eeuw te maken met de pestepidemie?

wat heeft de geschiedenis van WCs in de 20e eeuw te maken met de pestepidemie?

hahahaha :D.. eff een paar kernwoorden voor de aap zodat zelfs hij het snapt.. GEEN WC.. SCHEIT OP STRAAT.. BACTERIEN.. ZIEKTEN.. GEEN DOUCHES.. VIES.. PESTEMIDEMIE..

Terug
Naar boven