AndroidHealthClinic

Nieuws Harder straffen? Zo doen ze het in Turkije, tientallen jaren voor stenen gooien

In de krant lees je er anders nooit iets over, als de ETA daarentegen iets flikt(vandaag man doodgeschoten in spanje) hoor je het voluit op het nieuws, internetsites en fora.

Wat betreft de genocide, ik denk zeker dat die plaatsgevonden heeft.
Hier 2 interessante artikelen erover:
http://users.skynet.be/bs136227/src...cide.pdf#search="ton zwaan genocide armeense"

http://www.trouw.nl/nieuws/religie-filosofie/article1379304.ece

Ataturk(turkse volksheld) erkende de genocide btw. Dus enige zekerheid daarvan bied dat wel voor de twijfelaars.

Vind ik veel te kort door de bocht.. Als je in google armeense genocide intikt in het Turks, zie je talloze argumenten waarom het niet zou plaatsgevonden hebben.. Tik je het in het Armeens in, zijn er weer talloze argumenten dat een dergelijke genocide wél heeft plaatsgevonden. Ik laat me er gewoon niet over uit.. Wat ik weet is, ik zou er niet vóór zijn geweest.. Genocide is een afschuwelijke iets en ik zou het nooit goedkeuren, door wie dan ook niet.

boko staat bekend om zn monster discussie skills :roflol:

Google is je vriend .. juist ja.. Monster bron heb je daar.. Kortom praat je anderen maar na en weet je niet daadwerkelijk hoe het zit. Ik vroeg je iets simpels; Toon me een dorpje aan dat daadwerkelijk zoals jij meent uitgeroeid is.. Als volgens jou google voldoende hits toont hoor je die zo te kunnen vinden.

Ik breng jaarlijks zo een 2,5 maanden door in Turkije. Ik kom oorspronkelijk uit het noordoosten, tegen de grens aan dus. Ik kan je zodoende alles vertellen over dorpjes en wat er zoal gebeurt..

Wat me opvalt is dat iedere keer als je niks kunt antwoorden je van onderwerp lichtjes veranderd.. Eerst was het de schuld van TUrkije omdat TUrkije hele dorpjes uitbrand volgens jou, dan was het weer de genocide en nu moeten we het hebben van de mensenrechten in Turkije.

Begrijpend lezen is een hele kunst blijkbaar. Grappig dat je steeds blijft ingaan op dat ene dorpje zodat je niets hoeft te zeggen over het probleem op zichzelf, namelijk de schending van de mensenrechten van de koerden in Turkije wat de oorzaak is van die PKK-acties.

Toch blijft de vraag of het geven van +30 jaar straf aan jonge tieners de beste oplossing is....
Zullen zij minder 'extreem' gedrag vertonen als zij eenmaal vrij zijn, of juist meer haat koesteren voor de staat die hun 30 levensjaren heeft afgenomen?
Gaat het hier om het afschrik-effect? Uit onderzoek is gebleken dat dit niet helpt...
Vertel mij, wat is het nut van deze jongeren zo lang op te sluiten?

Turkije is nog niet ontwikkeld genoeg voor alternatieve straffen.

boko staat bekend om zn monster discussie skills :roflol:

de discussie is al op pagina 1 geeindigd in het nadeel van de turken. Je bent gewoon een ****ing randdebiel als je tientallen jaren gevangenisstraf gerechtvaardigd vindt voor stenengooien.

welke turk heet er trouwens nou klaas? ???

Er wordt alleen maar gesproken over genocide en dat is het. Maar is dit zo en waarom is dit zo en wat is er eerst gebeurt?
Armeniërs hebben ruim 600 jaar in het Ottomaanse rijk geleefd. Gedurende de tijd dat de Ottomanen oppermachtig waren hadden ze ruim 600 jaar de tijd gehad om de Armeniërs uit te roeien als ze zulke ideeën gehad zouden hebben. Maar zulke ideeën hadden de Turken gewoon niet. Waarom hebben de Turken geen joden gedeporteerd of Koerden of Arabieren? Die leefden ook in groten getale op de Ottomaanse grondgebieden.

Nogmaals, Armeniërs collaboreerden met de Russen om een groot Armeens rijk te stichten, vrij van Turken. Zij waren juist van plan om de Turken uit te roeien. Dat is ze niet gelukt. Wel hebben ze hondderduizenden Turken vermoord. Uit veiligheidsoverwegingen werden ze gedeporteerd naar buiten de landsgrenzen.

(bijvoorbeeld hier in Nederland spreken sommige politici ervan om allochtonen die extremen misdrijven hebben gepleegd hun Nederlanderschap af te pakken en terug te sturen naar bijvoorbeeld Marokko, zie Mohammed B. Wat zou Nederland doen als een bepaalde groep allochtonen hondderdduizenden Nederlanders zou ombrengen??)

Maar goed om terug te komen op de Armeniërs, ze werden onderweg naar buiten de landsgrenzen overvallen, vermoord, verkracht en ontvoerd door vooral hun erfvijanden de Koerden (dit wordt ook nooit genoemd door de media) en door andere roversbendes. Velen bezweken ook aan ziektes. 300 000 Armeniërs kwamen toen aan hun einde. Degenen die het overleefden kwamen aan in de Arabische landen en hun nazaten leven er nog steeds.

In 1992 werden door Armeense soldaten genocide gepleegd in Azerbeidjan. Het dorp Hocali met 7000 inwoners werd helemaal afgeslacht. Armeniërs hebben altijd gedetailleerde verhalen over wat hen is aangedaan maar laten ze ook maar eens horen wat zij hebben gedaan daar in Azerbeidjan. Het is allemaal opgenomen op video. Vele kinderlijkjes, een zwangere vrouw wiens foetus eruit was gesneden en daarvoor in de plaats het hoofd van haar echtgenoot er in geplaatst...

Waar zijn de mensenrechtenorganisaties? Waar is het internationale strafhof? Zijn Azerbeidjanen, Turken geen mensen?

Nog meer voorbeelden?

Hoeveel Turken, Azeri 's leven er in Armenië? Geen enkele.
Hoeveel Armeniërs leven er in Turkije? Vele duizenden.

Altijd aan de zijde van de waarheid.

Begrijpend lezen is een hele kunst blijkbaar. Grappig dat je steeds blijft ingaan op dat ene dorpje zodat je niets hoeft te zeggen over het probleem op zichzelf, namelijk de schending van de mensenrechten van de koerden in Turkije wat de oorzaak is van die PKK-acties.

Wat praat jij man. Wat één dorpje, Ik zeg toch dat jij een willekeurig dorpje mag uitzoeken waar volgens jou een massamoord is geweest. Dat zei je toch.. laat dan zien..

Nu heb je het weer over mensenrechten.. als ik je hier weer de mond snoer ga je het zeker weer hebben over de (zogenaamde?) genocide..

Ik daag je uit.. Bewijs jij mij eens dat de mensenrechten geschonden worden. Gast je weet niks.. In Turkije vraagt niemand aan je of je koerd bent of niet.. je kunt prima meekomen met de rest.. Aan een Koerd zie je niet dat hij of zij dat is. Niemand heeft er problemen mee.. Tenzij je zogenaamd een guerilla strijder bent van de PKK of een aanhanger daarvan. Dan wordt je als vijand gezien en terecht, dat ben je dan ook.

En zoals ik net aangaf, waar jij weer niet op durfde/kon ingaan, hoe zit het met de mensenrechten op de Nederlandse Antillen. Valt toch ook gewoon onder Nederland.. Waarom regelen jullie daar niks.. ga daar ns heen.. dan kun je pas echt zien wat schending van mensenrechten zijn.

Mooi copy paste

En zoals ik net aangaf, waar jij weer niet op durfde/kon ingaan, hoe zit het met de mensenrechten op de Nederlandse Antillen. Valt toch ook gewoon onder Nederland.. Waarom regelen jullie daar niks.. ga daar ns heen.. dan kun je pas echt zien wat schending van mensenrechten zijn.

Wat voor mensenrechten worden er dan geschonden op de Antillen?

Wat praat jij man. Wat één dorpje, Ik zeg toch dat jij een willekeurig dorpje mag uitzoeken waar volgens jou een massamoord is geweest. Dat zei je toch.. laat dan zien..

Deze dorp ?

[Link niet meer beschikbaar]

de discussie is al op pagina 1 geeindigd in het nadeel van de turken. Je bent gewoon een ****ing randdebiel als je tientallen jaren gevangenisstraf gerechtvaardigd vindt voor stenengooien.

welke turk heet er trouwens nou klaas? ???
Welke mong**l vernoemt zichzelf nou naar een leipe aap :roflol:

Waar op pagina 1 heb ik trouwens 'verloren'. Ik verlies nergens iets, heb me overal tegen kunnen verweren.
Dat jij het ziet als verlies wanneer ik zeg dat PKK aanhangers allemaal aan de strop mogen ligt toch echt aan je zelf.

Deze dorp ?

[Link niet meer beschikbaar]
:roflol:
Je kan je voordoen als Belg maar je zal altijd een Turk blijven :D

jullie zijn zelf allemaal afstammelingen van mong*len. Bovendien vertonen apen nog tekens van hogere intelligentie, in tegenstelling tot moslims.

@larock: moet je dan niet bij de n*gers zijn?

Nederlandse Antillen ?? Hallo?? begint er geen belletje te rinkelen als je NEDERLANDSE hoort..

jullie zijn zelf allemaal afstammelingen van mong*len. Bovendien vertonen apen nog tekens van hogere intelligentie, in tegenstelling tot moslims.

@larock: moet je dan niet bij de n*gers zijn?
Eens een loser, altijd een loser.
Kom voortaan gewoon meteen met zulke opmerkingen, hoeven anderen ook niet te denken dat je wellicht wat slims in te brengen hebt.

Je kan je voordoen als Belg maar je zal altijd een Turk blijven

Ik voel me dan ook niet minder Turk hoor. Massamoord ontkennen is gewoon not done en erg respectloos, boeit mij geen zak wie het gedaan heeft. Als je een massamoord ontkent, puur omdat je een 'turk' bent, dan ben je maar een nationalistische schaap. (en ik zou me op dit moment mezelf zelfs geen nationalist noemen, want die erdogan is een verdoken extreme k*tmoslim).

Grote waardering voor ataturk heb ik nog steeds.

@ larock: ik citeer gewoon je post man, ik zeg niets over de redenen van de koerden op dit moment. Jij vroeg een dorp, ik gaf het je.

Terug
Naar boven