MuscleMeat

Hardlopen zonder spier\vetverlies

"sterk" verhoogd ?

Over hoeveel calorieen denk je het dan te hebben ?

Ik bedoel 80 calorieen is leuk, maar STERK verhoogde stofwisseling ?

Kun je de bron prijsgeven? Het lijkt me namelijk sterk dat het zo weinig is.Jij weet vast wel hoe het voelt na een hardloopsessie waarbij je het onderste uit de kan probeert te halen (pr verbeteren). Dat is geen 70% meer, maar veel meer en aangezien hij het over hardlopen heeft waarbij het doel niet is om vet te verliezen, ga ik ervan uit dat het dus geen normale cardio is. Het is volgens mij ook bewezen dat training op hoge intensiteit veel meer invloed heeft op je metabolisme na de training dan normale cardio.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reacties.

Ik ben inderdaad van plan puur voor conditie te gaan zonder vetverlies.
Ik wil 3 maal per week 20 minuten hardlopen, maar dan met afwisseling om z.s.m. op te bouwen. dus 2 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, 7 keer. week daarop meer, maar minder herhalingen, heb er een mooi schema voor gevonden.

Ik proberen 3x per week krachttraining te doen voor massa en 3x hardlopen voor conditie, en veel aan de koolhydraatjes en vetjes voor de training, en eiwitjes achteraf.

Nogmaals bedankt!

Kun je de bron prijsgeven? Het lijkt me namelijk sterk dat het zo weinig is.Jij weet vast wel hoe het voelt na een hardloopsessie waarbij je het onderste uit de kan probeert te halen (pr verbeteren). Dat is geen 70% meer, maar veel meer en aangezien hij het over hardlopen heeft waarbij het doel niet is om vet te verliezen, ga ik ervan uit dat het dus geen normale cardio is. Het is volgens mij ook bewezen dat training op hoge intensiteit veel meer invloed heeft op je metabolisme na de training dan normale cardio.

Hoe vaak loop jij een hardloopsessie waarbij je het onderste uit de kan haalt .. toch niet 3 keer per week mag ik hopen ? Maar goed, ik ben niet zo goed in VO2max percentages, dus kan daar niets over zeggen. Maar volgens mij is een 80 minuten op 70% VO2max (80% HR) best wel een stevig tempo.

Hier met review en al:

http://www.bodyrecomposition.com/re...-excess-post-exercise-oxygen-consumption.html

(reference staat er wel in)

Terug
Naar boven