XXL Nutrition

haring/hollandse nieuwe

Bezoekers in dit topic

jimi

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
6.885
Waardering
1
hallo bodybuilders ik kreeg net een mail van team prometeus en daar stond het volgende in!

Laat eens een haring naar binnen glijden!

Haring is een vette vis die rijk is aan omega vetzuren. Omega vetzuren helpen mee in het bouwen van een gespierde fysiek en helpen op cellulair niveau mee aan de verbranding van lichaamsvet.

Maar wat veel mensen niet weten is dat haring het meeste creatine bevat dan welke voeding ook!! Dus levert een haring niet alleen een vetverbrandende, spieropbouwende formule maar voorziet het lichaam ook van de nodige spierbrandstof in de vorm van creatine! Met of zonder een uitje!


ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden en of iemand dit al wist....
bijvoorbaat dank voor het lezen
 
???????niemand zin in een haring
 
Ik eet regelmatig een harinkje hoor. Vind het heerlijk en boordevol goede vetten. En eiwitjes!
 
jah ik las het ook net en dacht dit moeten jullie ook weten......
 
Ik wist het al van de creatine.

maar goede haring is schaars, ik koop niet zomaar haring bij de supermarkt bijvoorbeeld.
en goede haring is duur, dus helaas niet elke week maar prbeer 1 keer per week toch wel een harinkje te eten.
 
hmmmmmm morgen even een harinkje halen hahaha lekker
 
de dames onderons houden wel van een haring zo te zien



NO PAIN NO GAIN
 
het loopt de spuigaten uit, ik leef van haring naar haring zeg maar.

ken alle haring tenten/karre van Amsterdam, kan er zo een IENSboekje van maken.
 
elke zaterdag 1 stuks op de markt
 
Is haring lekker?

Binnenkort maar ff 1tje proeven dan maar:rolleyes:
 
Ik wist wel dat haring goede vetzuren en eiwitten bevat. Ook wist ik dat vis/vlees in het algemeen creatine bevat. Ik wist niet dat haring echter de meeste bevat..... Ik ga dr maar eens een halen ( of meer:P )
 
Dit is de beste tip die jullie van iemand kunnen krijgen hoor!!!;)
 
Bij de plaatselijke visboer haal ik er wel eens een paar. Haring is smullen, soms eet ik er wel 5 achter elkaar, allemaal met uitjes natuurlijk. Maar niet zo vaak, eens in de paar maanden. Gestoomde makreel is ook lekker trouwens! Heb er net nog eentje op.
 
boerenkool zei:
Bij de plaatselijke visboer haal ik er wel eens een paar. Haring is smullen, soms eet ik er wel 5 achter elkaar, allemaal met uitjes natuurlijk. Maar niet zo vaak, eens in de paar maanden. Gestoomde makreel is ook lekker trouwens! Heb er net nog eentje op.
Hou op gast, ik krijg trek.

Maar dat haring goed was, heb ik wel eens gelezen ja.
 
franky zei:
Dit is de beste tip die jullie van iemand kunnen krijgen hoor!!!;)

thanks franky
 
Back
Naar boven