MuscleMeat

Hartkloppingen Nitrix


Bezoekers in topic

troy

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
4 apr 2004
Berichten
5
Karma
0
Hallo allemaal,

Ik gebruik nitrix en iedere keer als ik een pill genomen heb krijg ik even later een verhoogde hartslag, hartkloppingen en een drukkend gevoel in mijn borst.
Ik voel me ook echt ff heel ongemakelijk.
Kan iemand me vertellen hoe dit kan?

Alvast bedankt
 

JollyJumper

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 jun 2003
Berichten
596
Karma
5
Lengte
1m69
Massa
66kg
klinkt toch ni zo gezond, als het daadwerkelijk na dat je het produkt genomen hebt begint, zou ik er onmiddelijk mee kappen!!
 

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
36.952
Karma
279
ja kan goed met zulke producten, dan reageer je er overgevoelig op. je kan proberen de helft van de aanbevolen dosering te nemen.
 

D600

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
191
Karma
0
nitrix is een hype
 

troy

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
4 apr 2004
Berichten
5
Karma
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6
Bedankt voor de feedback :thumb:

Ik ben ook meteen gestopt.
Ik moet zeggen ik ga al hard op een bak coffee.
Wel zonde van mijn geld maar het werk schijnbaar wel.
 

sport wonder

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 jul 2003
Berichten
2.895
Karma
45
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Wat kan een mens dan toch verschillend zijn, ik kan een paar energydrink (red-bull oid) drinken en er helemaal niks van merken en de ander staat al op stuiteren na een glas koffie.
 

Flash1982

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 dec 2004
Berichten
4.914
Karma
434
mm vreemd, ik heb dat nog nooit gehad met nitrix, hoeveel neem je per keer?
 

hardcorebuilder

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Karma
357
ik heb jaar geleden ook nitrix gebruikt
geen snars van gevoelt
en werkt ook niet
ik heb het wel over nitrix van bsn
jij ook?
 

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
7.539
Karma
9
nou, gooi die nitrix maar weg want die symptomen van je liegen er niet om :eek:
 

Mickey86

Brutus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Karma
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Die NO spullen zijn niet zo goed voor de gezondheid in hoge dossissen, heeft iets te maken met vrije radicalen en oxidanten ofzo...heb het ergens gelezen maar vind het niet meer terug...
 

FunkedUp

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
38
Karma
0
ik heb jaar geleden ook nitrix gebruikt
geen snars van gevoelt
en werkt ook niet
ik heb het wel over nitrix van bsn
jij ook?

Same here.. 't deed echt geen ene moer voor me...
En BSN is de enige die de merknaam Nitrix gebruikt.. dus daar kan geen verschil in zitten ;)
 

Naar boven