Fitness Seller

hatebreed, aankomende donderdag in de melkweg

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
M'n neef belde me gister met een aangename verrassing; hij heeft een kaartje voor hatebreed voor me gekocht voor aankomende donderdag onder voorwaarde dat ik de pit in ga. Geen probleem.

Zijn er nog meer mother****ers die gaan?
Zo vaak zijn ze niet in NL dus als je twijfelt; gewoon kaartje halen; vette shit!

http://www.youtube.com/watch?v=HZ3FVMhvuV0

:hedbang:

Kga ze zien op Graspop dit jaar :)

Ik denk dat ik deze keer niet ga man.
Ik heb nu al meer shows waar ik naar toe ga. En Amsterdam is behoorlijk ver voor mij.

edit: En ik zit ook nog eens in mn tentamen week

Dat pogoën ziet er wel grappig uit, maar de muziek zelf...

Iemand uit het noorden die ook heen wil? Lijkt me wel weer is lachen, ouderwets pitten in de pit.

Heb zoiezo nog een appeltje te schillen met loo.

Sleur maar eens aan die tepels van hem! :D
Check eens het nummer PROVEN van Hatebreed, staat als referentie ook bij dat clipje, wat een lekkere pit op het laatste :)

Ik ga er wel nooit meer in.

Op graspop ooit meegemaakt dat de gehele tent van voor naar achter, van links naar rechts 1 moshpit was, niet normaal gek! En daarna heb ik ze op graspop op de mainstage gezien en werd ik knettergek om ze te zien hehe. Keihard.

Iemand uit het noorden die ook heen wil? Lijkt me wel weer is lachen, ouderwets pitten in de pit.

Potverdomme wie gaat er mee, ik ben een ****ing cool persoon en we hoeven niet te praten in de auto ofzo we kunnen ook liedjes zingen.

Zou er echt graag heen gaan, maar het komt me zo ontzettend slecht uit :(

raak je niet gruwelijk geblesseerd in zn moshpit?

• Topic Starter Topic Starter

raak je niet gruwelijk geblesseerd in zn moshpit?

Strongman wel, ik heb m'n matties al geïnstrueerd om op strategische plekken in de pit te staan en en strongman iedere keer stiekem met een schoen op de achterkant van z'n hoofd te slaan.

We hebben strongman nu nagetekend op de muur zodat we alvast kunnen oefenen en kunnen bepalen hoe we het hardste kunnen klappen.

wat een fail, denk niet dat ik me in kon houden als iedereen mij zou beginnen te duwen daar :mad:

vechten voor je leven!

Strongman wel, ik heb m'n matties al geïnstrueerd om op strategische plekken in de pit te staan en en strongman iedere keer stiekem met een schoen op de achterkant van z'n hoofd te slaan.

We hebben strongman nu nagetekend op de muur zodat we alvast kunnen oefenen en kunnen bepalen hoe we het hardste kunnen klappen.

Ik heb een vrij hard achterkant hoofd, ik zal is kijken hoe hunnie ribbetjes bestand zijn tegen mijn ellebogen.
Gaan er niet meer van dbb heen? Lijkt me een mooie lokatie om ebeefs uit te vechten.

Het is geen pogo, beste vrienden. Pogo; punk. Zowat duwen enzo, maar vriendelijk blijven. Bij metal heb je dan weer moshen, wat .. elkaar pijn doen is enzo. Beetje leeghoofdsT, maar iedereen zijn eigen sT natuurlijk.

Bij hatebreed en andere hardcore/metalcore bands vinden we violent dancing terug. Hierbij gaat het meer om tricks en moves. Windmills en kicks enzo. Ik ben het een beetje ontgroeit, ik zit meer in de D&B scene nu, maar heb het vroeger ook gedaan. Adrenaline is nooit zo hoog geweest :D Hier een vb:

http://www.youtube.com/watch?v=jcX-icldcX0

Het is geen pogo, beste vrienden. Pogo; punk. Zowat duwen enzo, maar vriendelijk blijven. Bij metal heb je dan weer moshen, wat .. elkaar pijn doen is enzo. Beetje leeghoofdsT, maar iedereen zijn eigen sT natuurlijk.

Bij hatebreed en andere hardcore/metalcore bands vinden we violent dancing terug. Hierbij gaat het meer om tricks en moves. Windmills en kicks enzo. Ik ben het een beetje ontgroeit, ik zit meer in de D&B scene nu, maar heb het vroeger ook gedaan. Adrenaline is nooit zo hoog geweest :D Hier een vb:

http://www.youtube.com/watch?v=jcX-icldcX0
Als je hatebreed in zo en volle zaal ziet zal er niet veel gedanst worden man.
Ook omdat hatebred zo bekend geworden is. Er gaan ook veel metal gasten enzo naar toe en die doen meer duwen pit bij hatebreed

Terug
Naar boven