Fitness Seller

Havermout als post-workout meal.

Mentalized

Cool Novice
Waardering
6
Iemand die dit doet?

Ik neem als post workout shake al 5gr crea/40gr whey/25gr dextro. Nu zat ik te denken om als post workout havermout te gaan eten, omdat ik rijst vrij zat aan het worden ben.

Is volgensmij prima te doen

Ja, imo zijn rijst en havermout even 'hoogwaardig' (ik weet niet hoe je het moet zeggen :p)

doe het altijd, echt lekker met whey+melk+brinta

Vertraagt de havermout/melk de opname van whey dan niet, dacht van wel.

Dat doen alle echte maaltijden maar toch is het een must. Daarom pak ik peptopro of essentiele aminozuren tijdens de training, die zitten in een half uur wel in je systeem. Daarna is het tijd voor echt eten en dat zou havermout met whey en melk kunnen zijn.

zal wel wat meer dextro doen trouwens 25gr is wel erg weinig imo..

Doe ik soms ook,200 gram havermout,80cl magere melk en 12 minuten microgolf

Pre workout Whey+Havermout, post workout een volledige maaltijd met koohlydraten, eiwitjes en vetten :P, werkt voor mij super:)

Altijd 100gr havermout met water 1,5min microwave en dan 50gr whey erbij heerlijk

Sinds vanmorgen ook begonnen aan de Brinta, maar dan een betere variant, en ook goedkoper. Mengen met ongezoete soja drink en een schep whey, best lekker inderdaad.
Je krijgt er wel een kneiter droge bek van, heerlijk om met je gort droge bek en witte rand om je bek in de trein te zitten.

Terug
Naar boven