XXL Nutrition

Havermout- hoe eten jullie het?

havermout verwarmen is gay. Gewoon koud met water.

Niet => brinta

water+HM+Whey=ontbijt:D

boerenkool zei:
Ronnie Coleman eet zijn havermout ook niet verwarmd. Vandaar die gut-problemen. Gewoon opwarmen die hap.

Ik heb gebeld met de comsumentenlijn van Quaker :cool:

De dame van de klantenservice ( welke overigens ****ing geil klonk) wist mij mede te delen dat de havermout zoals hij in het pak zit gereeed is voor cunsumptie. Daar komt bij dat als je het kookt of verwarmt je de kans hebt dat de havermout zijn waardevolle voedingsstoffen verliest ( vitamines etc)

Gewoon "rauw" en "koud" dus :cool:

Die Lange zei:
Ik heb gebeld met de comsumentenlijn van Quaker :cool:

De dame van de klantenservice ( welke overigens ****ing geil klonk) wist mij mede te delen dat de havermout zoals hij in het pak zit gereeed is voor cunsumptie. Daar komt bij dat als je het kookt of verwarmt je de kans hebt dat de havermout zijn waardevolle voedingsstoffen verliest ( vitamines etc)

Gewoon "rauw" en "koud" dus :cool:

Wie eet dan ook dat spul van Quaker? Dat is flink bewerkt. Probeer eens biologische havervlokken van Akwarius.
Volgens mij had die Quakester het over instant havermout. Of ze zit daar alleen als telefoniste ofzo.

Laatst bewerkt:
koud met water en wat stukjes banaan

wordt het ook zo'n dikke brei als je het niet verwarmd?

mengt die whey goed (=is het te eten?) als je alles in je kom gooit, roeit en in de microgolfoven zet? (of dus koud eet :rolleyes: )

/edit : ik doe er soms banaan stukjes in, soms kaneel, soms honing, soms witte suiker :o

Terug
Naar boven