Ik probeer het even zonder al te veel poes-pas uit te leggen wat betreft die insuline piek. Je lichaam zit vol opslagreceptoren zowel in je spieren als in je vetcellen. Zolang je spiercellen open staan voor voedingsstoffen, is een insuline piek gewenst. Zodra deze zijn verzadigd gaat je lichaam opzoek naar andere, en klopt dan aan bij de vetcellen.. deze staan jammer genoeg altijd open. S ochtends en Post workout hebben je spieren grote vraag naar voedingsstoffen omdat ze veel hebben verbrand en niets extra's toegediend hebben gekregen. Hier is een insuline piek dus gewenst. Verder kunnen jullie het verhaaltje zelf wel invullen denk ik.
Biergist en hiermee meer dan 75% van alle suplementen/medicijnen neem je het best op een lege maag. Biergist ging bij mij trouwens pas werken op een dosis van 3x7 pillen per dag. Ben je momenteel bezig of bezig geweest met AAS ? anders zou ik niet te snel aan de roa gaan.
Hehe en verder:
Wat gaan jullie allemaal problemen krijgen in de toekomst jongens, al die kinder-maagjes die nog geen bakje brinta weg kunnen krijgen! Hoe willen jullie HUGE worden? gewoon weg proppen dat voedsel.. Je moet eten niet zien als reactie op honger, eten moet je zien als 7x per dag 10 minuten trainen. Gewoon naar binnen werken, je maag zet vanzelf uit. Brinta hoort beton te zijn, punt uit. Melk moet je zo min mogelijk tot je nemen, hetzijn weg gegooide Kcal als je het mij vraagt.