MuscleMeat

havermout

Ik doe er een lepeltje nutella bij in de melk.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe het nu gewoon 100 gr havermout 400 ml melk en whey samen blenderen en opdrinken. zo geen brandsmaak meer en drink het zo weg.

havermout, schep whey, wat water, 2 minuten microgolf, easy food.

Heb nu net havermout gekocht, om s'morgens als ontbijt te nemen.

Met melk is geen optie voor mij, omdat ik wrs een allergische reactie eraan heb waardoor ik vol acne kom te staan als ik het drink. met whey net hetzelfde..

Zien jullie een andere oplossing?

kan je havermout ook zonder blender klaarmaken?
dus gewoon melk erbij en drinken?

Heb nu net havermout gekocht, om s'morgens als ontbijt te nemen.

Met melk is geen optie voor mij, omdat ik wrs een allergische reactie eraan heb waardoor ik vol acne kom te staan als ik het drink. met whey net hetzelfde..

Zien jullie een andere oplossing?

Heb je al Soja Melk geprobeerd?

Heb je al Soja Melk geprobeerd?

Nee nog niet, heb even opgezocht of er een verband is tussen sojamelk en acne en het zou normaal gezien niets mogen vormen van puistjes.

Heb vele sites bekeken, en iedereen die last had van puistjes door melk (blijkbaar 80%) - is overgeschakeld op sojamelk.

Thnx!

Kdoe in de ochtend altijd 320gr havermout en 80gr whey isolaat. Bij elkaar 1500 kcals. Doe het door de blender met water, is smerig maar went na een tijdje wel, heb geleerd om gewoon de knop om te zetten en gewoon naar binnen te gieten.

Kben lui en eet maar 3x per dag, ontbijt is wel mijn grootste maaltijd qua kcals.

Moet daarna wel meteen schijten altijd, echt meteen 1min later.

haha dat schijten is zo herkenbaar, ik deed ook een hele tijd 250 gram in de ochtend + melk + 1 schep isolaat. zat ook rond de 1250 kcal. moest wel echt gélijk daarna naar de wc.

's ochtends word ik wakker. Ik pak een beker doe hier melk in. Daarna giet ik de melk in een pan. Hierbij doe ik af en toen cacao poeder. Wanneer dat goed gemengd is pak ik mijn havermout en doe er 5 eetlepels van in een kom. Wanneer de "choco"melk is verhit giet ik het bij de havermout. Tada!

probeer amandelmelk eens! Geen lactose ;) Wel iets duurder..

Kdoe in de ochtend altijd 320gr havermout en 80gr whey isolaat. Bij elkaar 1500 kcals. Doe het door de blender met water, is smerig maar went na een tijdje wel, heb geleerd om gewoon de knop om te zetten en gewoon naar binnen te gieten.

Kben lui en eet maar 3x per dag, ontbijt is wel mijn grootste maaltijd qua kcals.

Moet daarna wel meteen schijten altijd, echt meteen 1min later.

hahaha geen opgeblazen gevoel daarna?

320 gr havermout? hoeveel water heb je dan wel niet nodig omdat weg te krijgen?

doe zelf altijd 100gr oats/brinta met water in de magnetron, word een pap. Na 4min eruit en 1scoop whey HMMM smulle , dit is echt altijd mijn favoriete meal!! snap echt niet dat sommige met oats/brinta+whey moeite hebben?

doe zelf altijd 100gr oats/brinta met water in de magnetron, word een pap. Na 4min eruit en 1scoop whey HMMM smulle , dit is echt altijd mijn favoriete meal!! snap echt niet dat sommige met oats/brinta+whey moeite hebben?
Hmm dat ga ik ook maar is proberen dan :p
maar hoeveel water neem je dan? (en wat voor smaak whey)

Pft, Oats is echt verrukkulijk.. Het is dat mijn schema maar 50g pd toelaat..

Ik doe er een lepeltje nutella bij in de melk.

Omg dat ga ik ook eens proberen :lick:

On topic, mijn ontbijt:

150 gr havermout (ongeveer)
30 gr whey isolaat
30 gr micellar caseine
handvol aardbeien/kersen/bessen mix van de Appie (diepvries)
stukje gemberwortel
beetje kaneel
water of melk toevoegen tot het vloeibaar genoeg is

Uber gezond.

Hmm dat ga ik ook maar is proberen dan :p
maar hoeveel water neem je dan? (en wat voor smaak whey)

ik doe ongeveer 80-100gr brinta/oats met 3 a 4 glazen water. Voor je het in de magnetron stopt lijkt het veels te waterig maar zodra het uit de magnetron komt is het veel dikker( dat is wat ik lekkerder vind ipv waterig). Whey smaak ligt eraan welke ik in huis hebt. Choco/cappucino vind ik hierbij lekkerder omdat het warm is, heb het een keertje met fruitige smaken geprobeerd(berry blast) dit was ook wel te doen maar warme pap met fruit smaak vond ik minder,choco/cappucino was echt smullen

ik doe gewoon met 100gr havermout met 300ml sojamelk geeft een lekker zoet smaak en sommige dagen gooi ik er nog een schepje chocoladewhey doorheen :) ( heerlijke stonermaaltijd btw :D )

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 18:30 ----------

ik doe ongeveer 80-100gr brinta/oats met 3 a 4 glazen water. Voor je het in de magnetron stopt lijkt het veels te waterig maar zodra het uit de magnetron komt is het veel dikker( dat is wat ik lekkerder vind ipv waterig). Whey smaak ligt eraan welke ik in huis hebt. Choco/cappucino vind ik hierbij lekkerder omdat het warm is, heb het een keertje met fruitige smaken geprobeerd(berry blast) dit was ook wel te doen maar warme pap met fruit smaak vond ik minder,choco/cappucino was echt smullen
Same :)

Terug
Naar boven