kaygell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nu net havermout gekocht, om s'morgens als ontbijt te nemen.
Met melk is geen optie voor mij, omdat ik wrs een allergische reactie eraan heb waardoor ik vol acne kom te staan als ik het drink. met whey net hetzelfde..
Zien jullie een andere oplossing?
Kdoe in de ochtend altijd 320gr havermout en 80gr whey isolaat. Bij elkaar 1500 kcals. Doe het door de blender met water, is smerig maar went na een tijdje wel, heb geleerd om gewoon de knop om te zetten en gewoon naar binnen te gieten.
Kben lui en eet maar 3x per dag, ontbijt is wel mijn grootste maaltijd qua kcals.
Moet daarna wel meteen schijten altijd, echt meteen 1min later.
Kdoe in de ochtend altijd 320gr havermout en 80gr whey isolaat. Bij elkaar 1500 kcals. Doe het door de blender met water, is smerig maar went na een tijdje wel, heb geleerd om gewoon de knop om te zetten en gewoon naar binnen te gieten.
Kben lui en eet maar 3x per dag, ontbijt is wel mijn grootste maaltijd qua kcals.
Moet daarna wel meteen schijten altijd, echt meteen 1min later.
Hmm dat ga ik ook maar is proberen dandoe zelf altijd 100gr oats/brinta met water in de magnetron, word een pap. Na 4min eruit en 1scoop whey HMMM smulle , dit is echt altijd mijn favoriete meal!! snap echt niet dat sommige met oats/brinta+whey moeite hebben?

320 gr havermout? hoeveel water heb je dan wel niet nodig omdat weg te krijgen?
Hmm dat ga ik ook maar is proberen dan
maar hoeveel water neem je dan? (en wat voor smaak whey)
( heerlijke stonermaaltijd btw
)Sameik doe ongeveer 80-100gr brinta/oats met 3 a 4 glazen water. Voor je het in de magnetron stopt lijkt het veels te waterig maar zodra het uit de magnetron komt is het veel dikker( dat is wat ik lekkerder vind ipv waterig). Whey smaak ligt eraan welke ik in huis hebt. Choco/cappucino vind ik hierbij lekkerder omdat het warm is, heb het een keertje met fruitige smaken geprobeerd(berry blast) dit was ook wel te doen maar warme pap met fruit smaak vond ik minder,choco/cappucino was echt smullen