XXL Nutrition

havermout

7 eetlepels havermout (euroshopper,bijna gratis bij de albert hein) mengen met 300 cl magere yoghurt en 30 gram whey (banaan,fresh berry) roeren in een maatbeker (blenderen met mixer is niet nodig,gewoon doorroeren met lepel) . Ik eet het elke ochtend,elke dag een traktatie,zo lekker.

7 eetlepels havermout (euroshopper,bijna gratis bij de albert hein) mengen met 300 cl magere yoghurt en 30 gram whey (banaan,fresh berry) roeren in een maatbeker (blenderen met mixer is niet nodig,gewoon doorroeren met lepel) . Ik eet het elke ochtend,elke dag een traktatie,zo lekker.

Klinkt goed!
De havermout, kook je die vantevoren?

je kunt het ook eerst koken en dan in de blender gooien tezamen met yoghurt en whey?

Ik pak elke ochtend:

100g havermeel (van XXL nutrition )
40g all day protein (XXL nutrition)
500ml volle melk

Dit slaat in als een bom. 150g havermeel op 400ml melk zou je niet overleven denk ik zo.

Ik voeg ook een theelepel cacao en een theelepel kaneel toe elke ochtend.
Was het er vergeten bij te zetten.

100 gr havermout
6gr pure cacao
30 gr whey
1lepel nesquik
300 ml melk

smorgens en
half uur na de training

ik neem elke ochtend
100 gr havermout (quaker oats)
40gr whey (performance)
400 ml magere melk

ik vind dit echt heerlijk!!

off topic: ik heb de laatste tijd sinds een maand whey te gebruiken weer wat last van puistjes terwijl dat ze echt lang weggeweest zijn...

ik ben een beetje ten einde raad want komt het nu door de whey of door de melk..
water bij deze maaltijd vind ik echt een heel stuk minder lekker..

verder zie ik het niet echt in om te stoppen met deze maaltijd aangezien ze haar vruchten reeds heeft afgeworpen

graag jullie adviezen, thnx

ik ben in verschillende supermarkten geweest (jumbo,golff,agrimarkt) maar ik zie quaker oats niet alleen havermout wat nog wat door gegooit is , weten jullie welke winkel? of goed merk?

Quaker oats kan je kopen bij COLRUYT

@ BBBockerRR >>> gebruik whey isolaat, zit minder vet,kh,lactose in dan gewone whey(concentraat). Bij de meeste overgang naar Isolaat is vaak het oplossing voor puistjes

Terug
Naar boven