- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vmbo, havo en nu vwoheb zat maten op mbo, hbo en wo
HBO bedrijfseconomie is aanpoten, maar een zeer brede en goede basis, commerciele economie is makkelijker, (met name minder wiskunde) en een veel grotere hoeveelheid inschriivingen.
heb daar nu ook mijn hotelschool gedaan en het is toch allemaal wel een stukje beter als bij ons in nederland 
toevallig zelf ook beetje studies vergeleken maar ik zou als ik jou was uitwijken naar belgieheb daar nu ook mijn hotelschool gedaan en het is toch allemaal wel een stukje beter als bij ons in nederland
![]()
Wat maakt het makkelijker dan bijv bedrijfseconomie?
Oud collega doet CE op HBO niveau, die heeft het op ze 20ste al behoorlijk goed voor elkaar.
Wait, whut? Stelt geen reet voor man.(no offence)
De ''wiskunde'' op economische opleidingen van het hbo hoef je je totaal geen zorgen over te maken. Is gewoon hoofdrekenen.

Ja familielid van mij heeft het ook gedaan, mooi huis, mooie auto. Maar daar gaat het mij niet alleen om, het moet ook leuk zijn, maar gelukkig is CE heel breed dus dat komt mooi uit. Kan in principe overal beginnen met deze opleiding
Je moet een studie kiezen die op termijn het meeste gaat opleveren. Ga de technische of farmaceutische kant op, daar zit het geld!

Wait, whut? Stelt geen reet voor man.(no offence)
De ''wiskunde'' op economische opleidingen van het hbo hoef je je totaal geen zorgen over te maken. Is gewoon hoofdrekenen.
Je moet een studie kiezen die op termijn het meeste gaat opleveren. Ga de technische of farmaceutische kant op, daar zit het geld!