AndroidHealthClinic

HBO-scholen willen extra geld voor extra studiebijstand aan allochtonen

MAVO en HBO sluiten niet op elkaar aan, dat was ook nooit de bedoeling. Vanaf de MAVO kon je naar het MBO, vanaf de HAVO kon je naar het HBO.

Het niveau op het MBO is zo triest laag, dat het eerder de oude LBO lijkt. Dan lijkt me ook heel moeilijk om de overstap van het MBO naar het HBO te maken.

Ja dat begrijp ik, maar ik bedoel havo/vwo geeft een Bepaald niveau aan van dat je aankan
Het leerwerk, de discipline enzv. Als je dit al op de havo niet aankan waarom via mbo wel? Het mbo sluit aan op de leercapaciteiten van leerlingen
Deze wordt niet opeens verhoogd ala 1 2 3
Zijn de resultaten erg goed/inzet dan is het pas mogelijk om van mavo naar havo over te stappen. Op het mbo heb je dit niet

Pff wat een onzin weer.
Scholen moeten iets bedenken om hun inkomsten weer op peil te houden. Eerst deden ze het over de rug van niet bestaande studenten (subsiedie per leerling die de opleidiing volgt), en nu doen ze het over de allochtonen.
Als een allochtoon stopt, is dat imo hetzelfde als een autochtoon.
Ik ben ook met de HTS gestopt. O krijg ik nu ook centen?
Wat een onzin.
En Builder B: Wees blij dat ze het proberen?? Proberen p[ 10% van het kunnen is imo niet proberen.
Als iemand echt wilt haalt ie het gewoon en klaar. Is geen extra geld voor nodig maar wilskracht.

En ja, die had ik ook niet!!!

Laat ik eens lekker politiek incorrect zijn: Als die niet westerse allochtonen zoveel in hun mars hadden waren hun landen van herkomst ook welvarend geweest en hadden ze nooit hierheen hoeven komen. Zolang ze zich niet volledig aan onze cultuur aanpassen zullen ze arm blijven. De westerse cultuur is de enige die tot nu toe heeft bewezen garant te staan voor welvaart. Zelfs de blanke crininelen die we naar australië verbanden en daar de allochtonen waren bouwden een welvarend land op in de dorre woestijn. Dat zie je overal ter wereld: Waar veel westerlingen wonen is er welvaart, waar ze niet wonen is er armoede.

Zo. :)

politiek incorrect of niet, je hebt op enkele uitzonderingen wel gelijk.

Terug
Naar boven