spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus allochtonen mogen niet aan een oorzaak van vele problemen werken?
lekker dubbel. Wat denk je dat een gemiddelde student op het HBO de regering jaarlijks kost?
RECHT OP DEUGDELIJK ONDERWIJS.
Nederland is al een 3e wereldland wat betreft uitgaven aan het onderwijs, laten we het niet nog erger maken.
het probleem dat bepaalde groepen veroorzaken zit hem niet in het niet afmaken van een hbo opleiding
ik schreef 'een oorzaak', bewust niet dé oorzaak.
Hogere opleidingen zijn natuurlijk goed voor de allochtonen! Dat moeten we toejuichen.
Ik heb het idee dat mensen alleen maar geld willen uitgeven om negatief gedrag aan te pakken. Dat is heel belangrijk, maar positief gedrag bekrachtigen is minstens net zo belangrijk!
zoals ik al zei, 1000 euro is relatief gezien niet veel als je kijkt wat een student kost op jaarbasis. Het zou vééél duurder zijn om studenten af te laten haken omwille van deze problemen. Want dan zouden de schooljaren die hij wel heeft gevolgd nutteloos zijn. Eén schooljaar bewerkstelligt dit al, aangezien dan al 1.000en euro's zijn uitgegeven.
gaan bepalen wie er wel of geen recht op dat geld heeften dan het feit dat dit geld voor hetgrootste deel op zal gaan in het aannemen van allerlei mensen in een commisie die moetgaan bepalen wie er wel of geen recht op dat geld heeft

Kijk voor allochtonen die pas op latere leeftijd naar nederland zijn gekomen bijvoorbeeld vind ik het geen probleem, maar voor degenen die in het basisonderwijs al een achterstand hadden, en vervolgens op het middelbaar en dan naar het hbo gaan en nog een achterstand hebben dan vind ik het te ver gaan.

Meer geld naar het onderwijs: ja graag.Teletekst wo 15 nov
HBO wil extra geld voor allochtonen
Vier hogescholen in de Randstad
willen extra geld om te voorkomen dat
studenten van buitenlandse afkomst de
opleiding niet afmaken. De hbo-scholen
in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag
willen meer geld voor leerlingen met
ouders die een lage opleiding hebben.
In het basisonderwijs bestaat die
regeling al. De hogescholen denken aan
ongeveer duizend euro per leerling per
jaar. Op de vier scholen zit ongeveer de
helft van alle hbo-studenten met een
allochtone achtergrond.
De allochtone studenten krijgen in hun
studie weinig steun van hun ouders. Ook
kiezen ze vaak de verkeerde studie.
bron: Teletekst
Mijn god phreak heeft gelijk
Ongelofelijke toestroom van hbors vanaf de mavo, maar 90% daarvan valt af
Vandaar ook de reden dat de meeste vmbors de overstap naar havo niet maken, te moeilijk en dan verwachten ze het op de makkelijke manier via mbo te doorstromen
MAVO en HBO sluiten niet op elkaar aan, dat was ook nooit de bedoeling. Vanaf de MAVO kon je naar het MBO, vanaf de HAVO kon je naar het HBO.Mijn god phreak heeft gelijk
Ongelofelijke toestroom van hbors vanaf de mavo, maar 90% daarvan valt af
Vandaar ook de reden dat de meeste vmbors de overstap naar havo niet maken, te moeilijk en dan verwachten ze het op de makkelijke manier via mbo te doorstromen