AndroidHealthClinic

Stelling Heb jij een baard?

Stoppel, nooit echt gladgeschoren. Scheelt veel tijd aan dagelijks scheren en vind het er ook gewoon ok uitzien.

Ik laat het altijd een week staan .. en dan doe ik het af ..
Ik ben 18jaar en moet anders al elke dag mijzelf gaan scheren.. als ik mij smorgens scheer dan komt de baar al terug savonds.. zit in de familie :)

Heb af en toe een baard. Nu ook.

Moet eigenlijk nog een goede baard trimmer kopen.

begint te komen :D

Wat boeit mij de omgeving nou? Heb soms wel een baard van meer dan een week, daarna vind ik het irritant worden en dan scheer ik me.

Same, blijft bij mij ook doorgaans een dikke week staan maar als ik echt lui ben soms ook een week of 3 maar dat beklaag ik me dan altijd weer als ik me weer eens ga scheren

Same, blijft bij mij ook doorgaans een dikke week staan maar als ik echt lui ben soms ook een week of 3 maar dat beklaag ik me dan altijd weer als ik me weer eens ga scheren
+1.. Ik heb het ook altijd , dan gaat het scheren moeilijker .. is k*t ..

+1.. Ik heb het ook altijd , dan gaat het scheren moeilijker .. is k*t ..

Gewoon eerst even met de tondeuse erdoorheen en het scheren gaat even gemakkelijk. (al laat ik het zelf geen weken staan daar het dan gewoon begint te jeuken :P)

Stoppel, nooit echt gladgeschoren. Scheelt veel tijd aan dagelijks scheren en vind het er ook gewoon ok uitzien.

Same here.

Enigste ''nadeel'' eraan is dat men me 4 jaar ouder schat dan wanneer ik me gladscheer. Opzich niet zo erg, maar ook zonder stoppelbaard word ik een paar jaar ouder geschat, dus tikt zo behoorlijk aan :(

@beestcrossss, al een talibaard of nog steeds niet?

Wat boeit mij de omgeving nou? Heb soms wel een baard van meer dan een week, daarna vind ik het irritant worden en dan scheer ik me.

+ 1

Laat hem ook vaak een week staan uit gemakzucht, heb dan geen babyface meer volgens sommigen, maar zie er dan uit als een echte man.:cool: Alleen moet je dan bij het scheren bijna 10 keer over hetzelfde stuk gaan met je scheermes en heb ik achteraf vaak pukkels op m'n wangen en lijkt het daardoor net of ik terug in m'n puberteit zit. Wordt dus terug meer scheren en geen "echte" baard meer, hoogstens een stoppelbaard van enkele dagen.

Laatst bewerkt:
Enigste ''nadeel'' eraan is dat men me 4 jaar ouder schat dan wanneer ik me gladscheer. Opzich niet zo erg, maar ook zonder stoppelbaard word ik een paar jaar ouder geschat, dus tikt zo behoorlijk aan :(

Dat wil gewoon zeggen dat je mannelijk bent. :p

ik ben sniperx

ik scheer meestal 2 x per week dus heb een aardige rauwe look meestal. In het verleden wel lang gelopen met een kleine sik, een lijnbaardje etc.

Scheer hooguit 1 keer in de week en dan nog met een trimmer. Gladgeschoren staat me gewoon niet.

Nee,maar ik zou er wel graag 1 willen hebben,Met van die vlechtjes erin,tot op de grond :D

Ik heb meestal een stoppelbaartje maar wanneer ik werk moet ik het helaas gladscheren.

Ik scheer me altijd met een tondeuse, dus dan is het niet helemaal glad en ik heb geen last meer van ontstoken haartjes ed.

Ja lijnbaard of stoppelbaard meestal. Is veel mannelijker.

Terug
Naar boven