- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1, ga er gewoon met de trimmer overheenStoppel, nooit echt gladgeschoren. Scheelt veel tijd aan dagelijks scheren en vind het er ook gewoon ok uitzien.
Stoppel, nooit echt gladgeschoren. Scheelt veel tijd aan dagelijks scheren en vind het er ook gewoon ok uitzien.
Wat boeit mij de omgeving nou? Heb soms wel een baard van meer dan een week, daarna vind ik het irritant worden en dan scheer ik me.
+1.. Ik heb het ook altijd , dan gaat het scheren moeilijker .. is k*t ..Same, blijft bij mij ook doorgaans een dikke week staan maar als ik echt lui ben soms ook een week of 3 maar dat beklaag ik me dan altijd weer als ik me weer eens ga scheren
+1.. Ik heb het ook altijd , dan gaat het scheren moeilijker .. is k*t ..
)Stoppel, nooit echt gladgeschoren. Scheelt veel tijd aan dagelijks scheren en vind het er ook gewoon ok uitzien.

Wat boeit mij de omgeving nou? Heb soms wel een baard van meer dan een week, daarna vind ik het irritant worden en dan scheer ik me.
Alleen moet je dan bij het scheren bijna 10 keer over hetzelfde stuk gaan met je scheermes en heb ik achteraf vaak pukkels op m'n wangen en lijkt het daardoor net of ik terug in m'n puberteit zit. Wordt dus terug meer scheren en geen "echte" baard meer, hoogstens een stoppelbaard van enkele dagen.Enigste ''nadeel'' eraan is dat men me 4 jaar ouder schat dan wanneer ik me gladscheer. Opzich niet zo erg, maar ook zonder stoppelbaard word ik een paar jaar ouder geschat, dus tikt zo behoorlijk aan![]()

je bent buff geworden zeg!