XXL Nutrition

Stelling Heb jij een baard?

Nee, wel eens een tijdje laten staan, maar zag er niet uit.

My beard completes me.. Zonder baard verlies ik mijn krachten..

Sik, verder heb ik niet genoeg baard groei.
Altijd gedacht dat het vanzelf wel zou komen maar nu zo na mn 30e heb ik de hoop toch wel opgegeven.

ik ben 18 en kheb maar een paar haartjes op mijn kin , kzou wel graag stoppels op mijn kaken hebben :P

1 a 2 keer in de week met de tondeuse erover heen. Helemaal glad geeft ook zo'n babyface.

het kan heel goed staan vind ik, bij zon nette wat oudere man met een korte baard en dan ook netjes haar, of cowboy/piraat/jezus style kan ook mooi zijn, half lang haar met een korte baard, maar dan moet de man wel mooi zijn. of mohammed b style, kale kop met baard kan ook wel staan.

het kan heel goed staan vind ik, bij zon nette wat oudere man met een korte baard en dan ook netjes haar, of cowboy/piraat/jezus style kan ook mooi zijn, half lang haar met een korte baard, maar dan moet de man wel mooi zijn. of mohammed b style, kale kop met baard kan ook wel staan.

Jij was toch een vent?:o

Best grappig om te horen dat de meeste mensen zeggen dat het "te veel tijd kost".
Terwijl 2-3 minuten scheren op een hele dag natuurlijk niks is...maar ik moet zeggen dat ik het ook zo ervaar. Net of het heel veel tijd kost...

Laatst een week laten staan, wou het eigenlijk een maand volhouden, maar ik gaf het al snel op. :rolleyes:

Vroegah wel, zo'n eentje als Osama heeft. Hedendaags lekker glad.

Net ff alles er af geschoren. Vanavond gaan weer een hoop situations plaats vinden;)

Ja! al een goede drie weken nu. De jeuk is wat minder maar ach. Reacties tot zover;

"Gvd scheer je dat ding nog af of niet"
"Heb je gesoliciteerd bij al..."
"Scheerapparaat kapot"
"Je krijgt geen kusje meer zo"
etc etc etc

Dus ik laat hem nog even staan.

Best grappig om te horen dat de meeste mensen zeggen dat het "te veel tijd kost".
Terwijl 2-3 minuten scheren op een hele dag natuurlijk niks is...maar ik moet zeggen dat ik het ook zo ervaar. Net of het heel veel tijd kost...
Ik doe het altijd onder het douchen, gaat in 1 moeite door.

Nee, mag niet van de baas... :)

Terug
Naar boven