Fitness Seller

Stelling Heb jij een baard?

baarden zijn voor lamzakken

Volle baard met verlengde sik met variabele lengtes. Snor haal ik meestal wel weg, past niet bij mijn gezicht. Als langharige metalnerd krijg ik wel meer vreemde reacties maar dat is wel handig, de zgn. sociale-filter funktie. Door jezelf een freak uiterlijk aan te meten weet je veel sneller wat voor vlees je in de kuip hebt, mensen die worden afgeschrikt door zo'n uiterlijk wil je namelijk ook niet in je leven danwel energie aan besteden. Minder moe aan het eind van de dag.

Verder zijn er weinig gezichten (vooral ook van oudere en lilijke vrouwen) waar een baard niet goed op staat.

Laatst bewerkt:
Zo'n tondeuse kost ook nog bijna niks en is een stuk goedkoper als dat je elke keer mesjes moet halen.

Zo'n tondeuse kost ook nog bijna niks en is een stuk goedkoper als dat je elke keer mesjes moet halen.
Doe het ook zo, en gaat 5x sneller. In 1:30 minuut is je stoppelbaard weer bijgewerkt. En idd geen schrale/beschadigde huid, geen kosten aan zeep en mesjes...

Die scheerzooi is ook 1 grote geldklopperij natuurlijk.

En het staat nog stoer ook :D

Kammetje van 2 mm erop en je kan meteen de bovenkant van je hoofd ook doen.

helemaal glad staat bij veel ppl een beetje verwijfd.....

alleen in december als ik verkleed als de Sint langs schoolpleintjes ga:lick:

Meestal een afternoon shadow baardje, scheer hem altijd met de tondeuse, dan pak ik gelijk mijn hele hoofd en schaamhaar..., zo 1 keer per week.

Laatst bewerkt:
Eerst je schaamhaar, en dan je gezicht? Of doe je eerst je gezicht, dan schaamhaar, en over een week je gezicht?

Eerst je schaamhaar, en dan je gezicht? Of doe je eerst je gezicht, dan schaamhaar, en over een week je gezicht?

Eerst mijn hoofd, dan mijn baard, dan mijn derde been :D
Dan stof ik hem even af en inderdaad....volgende week hetzelfde verhaal:p

Wel een douche na het scheren....

Epic stelling.

Terug
Naar boven