MuscleMeat

Heb jij posters ,fotos van pro bodybuilders op je kamer hangen?

dat het gay is snap ik niet als een bb'er een normale pose doet of in actie is. We kijken wel met zijn alle naar de Olympia en andere wedstrijden en dat is dan niet gay.

Marijn

dat het gay is snap ik niet als een bb'er een normale pose doet of in actie is. We kijken wel met zijn alle naar de Olympia en andere wedstrijden en dat is dan niet gay.

Marijn

Hoi marijn, we weten allemaal dat je marijn heet adhv je accountnaam. Je hoeft dit dus niet onder je postjes te zetten.

Groetjes Ivo

Kheb een poster van Frank Zane op me deur zitten. That's all.

ik heb 19 posters van allerlei bb in heel men huis hangen.

ik heb een heel deel animal posters op men kamer hangen, van frank mcgrath
en een arnold poster

jay cutler a4 tje geprint lol

Ik hou van een smaakvolle inrichting. Posters halfnaakte gespierde mannen passen niet in dat plaatje.

Marijn

Jawel, mannen in slip die door andere mannen beoordeeld worden is evengoed gay. En we kijken niet met zijn allen want ik kijk niet.

past niet echt in mijn interieur :p

Hoi marijn, we weten allemaal dat je marijn heet adhv je accountnaam. Je hoeft dit dus niet onder je postjes te zetten.

Groetjes Ivo

hahaha :D

en degene die berry de mey een fitnesser noemen, bekijk dat filmpje die hier is gepost nog s goed. wat een gruwelijk esthetisch fysiek...EN een Hollander :D

OT: heb geen posters van bbers op me kamer, wel veel van lekkere wijven en nog een paar overblijfselen van thunderdome (periode 95-98)

hahaha :D

en degene die berry de mey een fitnesser noemen, bekijk dat filmpje die hier is gepost nog s goed. wat een gruwelijk esthetisch fysiek...EN een Hollander :D

idd gruwelijk mooi fysiek van Berry de Mey. Die komt nog uit een tijd dat bodybuilders een mooi fysiek hadden en het nog geen freakshow was.

Terug
Naar boven