MuscleMeat

Heb jij posters ,fotos van pro bodybuilders op je kamer hangen?

Nope

haha heb nog een de 2007 flex kalender hangen besef ik nu ineens!! Heb er al een jaar niet naar gekeken geloof ik, maar er hangt dus wel wat... hahaha

er hangt een muur vol naakte meiden en wat posters van feestjes dak gedaan heb

nee ziet er ook een beetje vreemd uit.
Een bezwete man die je grommend aankijkt op te hangen op je kamer.
Ik heb wel Jamie easton op me kamer hangen en nog een andere chick met dikke t**ten.
Altijd leuk als je vriendin aandachtig aan het staren is naar die posters ;)
'vind je dat nou mooi TL?" TRAPS TOT AAN JE OREN h**r!!!!

Ik vind posters zo voor tieners tbh . Ik zie liever andere dingen aan mijn muren .

2 van john cena, 2 van james bond, 3 van muhammad ali en wat filmposters

alleen michelangelo van die 2 armen ( is meer schilderij), en flexkalender 2009 sinds kort ben wat te oud voor posters.

heb een poster van skinnie aan me muur, zo'n knappe gozer ;)

op me vorige kamer zeker.
a3 poster van Frank MCgrath animal style
en 23 van Schwarzenegger-> terminator 2 op de motor en terminator 3, en van commando
gewoon vette motivatie:D

Waar hebben jullie die posters bestelt?

Ik heb zelf al gezocht maar kon niet een site vinden met bodybuilding posters..

nope,

Hoi marijn, we weten allemaal dat je marijn heet adhv je accountnaam. Je hoeft dit dus niet onder je postjes te zetten.

Groetjes Ivo

Oke bedankt voor de mededeling Ivo. Vaak doe ik dingen waar ik wel mijn naam onder moet zetten, en als ik dan af en toe een keer post dan gaat dat automatisch. Ik zit namelijk niet dag en nacht op een forum te ouwehoeren.

Ik heb de poster van Ahnuld uit de flex in een glazen lijstje gehangen en hangt vol trots hoog op de muur.

Oke bedankt voor de mededeling Ivo. Vaak doe ik dingen waar ik wel mijn naam onder moet zetten, en als ik dan af en toe een keer post dan gaat dat automatisch. Ik zit namelijk niet dag en nacht op een forum te ouwehoeren.

Maakt niet uit als je er in het vervolg maar beter op let!

Terug
Naar boven