Fitness Seller

Heb mijn grens bereikt en wil graag advies voor eerste kuur

wat weer een negatieve praat over de ts, uitgebreide mail, neemt er de moeite tenminste voor, traint al 8 jr, dus geen beachboy. En ja met eten haalt hij er meer uit. En sommige klagers hier zijn natuurlijk zelf allemaal begonnen nadat hun eigen natuurlijke plafond is bereikt, nee dus. Als ik dan kijk na de leeftijd van sommige :rolleyes:

zoals kriel en andere hebben gezegd gewoon testo pakken weekje of tien 500mg

Je zult zien dat je hierdoor weer door je plafond gaat (ook door beter eten natuurlijk) en je weer ook kan gaan na een hoger level qua gewicht, en daardoor waarschijnlijk weer extra motivatie om nog harder (anders) te trainen.

succes

wat weer een negatieve praat over de ts, uitgebreide mail, neemt er de moeite tenminste voor, traint al 8 jr, dus geen beachboy. En ja met eten haalt hij er meer uit. En sommige klagers hier zijn natuurlijk zelf allemaal begonnen nadat hun eigen natuurlijke plafond is bereikt, nee dus. Als ik dan kijk na de leeftijd van sommige :rolleyes:

zoals kriel en andere hebben gezegd gewoon testo pakken weekje of tien 500mg

Je zult zien dat je hierdoor weer door je plafond gaat (ook door beter eten natuurlijk) en je weer ook kan gaan na een hoger level qua gewicht, en daardoor waarschijnlijk weer extra motivatie om nog harder (anders) te trainen.

succes

+1 maar dan wel even je voeding schema wat aanpassen. Er staat zat topics in die sectie zodat je een goeie kan samen stellen.

Snap de haat replys niet.
Dude is waarschijnlijk super ecto,die te weinig eet.Adviseer 10tallen mensen als hem per maand.Als die jongen wilt kuren,waarom dat gezeik....antwoord dan lekker niet.1 of 2 replys over zijn voeding volstaat,niet dat iedere boerenlul hier maar ff komt haten....fl**ker op

Idd 500mg test per week in je donder en goed eten hoppa
knallen.

enige grens die jij hebt gehaald is de ondergrens...

gewoon je mik elke dag helemaal voldouwen met echt voedsel en fokking hard trainen

90kg moet MAKKELIJK naturel te behalen zijn

En als hij wil kuren laat hem

Jouw voedingsschema kan veel beter dus hoe zit het eigenlijk met jouw trainingschema?
Post deze ook even. Dan kan dit even verbeterd worden.

Ik adviseer jou om eerst om een fatsoenlijke voedingsschema te volgen voor een jaar. Dan kan je altijd nog zien of jij wilt kiezen voor de dark-side.

eerste x gewoon standaard kuutje nemen 750mg testo,500mg deca 10 weken lang 2 weken nakuren met nolvadex,prygnil.altijd balen als je lichaam niet meer zo sterk vooruitgaat,goede keuze dat je een kuurtje gaat nemen,mss ook kickstart maar heb al gelezen dat dit voor eerste kuurtje geen must is.

ging het ook al zeggen, 500gr kwark is een onveranderlijke grens.
maar je bent wel goed bezig!

Hcg is imo echt niet nodig in een simpel eerste bread and butter kuurtje. 10 weekjes test gaat weinig met de testes doen. Daar was ik zo van hersteld, dus ik zeg nee voor Hcg! (lijkt wel een demonstratie hahaha!)

Waarom is mijn post weggehaald? Hahahahahaha..

<80kg @ 1.87m na 8 jaar trainen is gewoon hopeloos weinig en een wsch nog magerder resultaat dan wat mr. Luppie hierboven na 6 jaar bereikt heeft.

Verdubbel je voedselinname, squat een beetje en je ziet jezelf groeien!

Zijn personal trainer let zo te lezen alleen op Kcal, want over de belabberde eiwit inname (kip, vis, rood vlees ed) zie ik niets staan.
Amino's doet hij niet meer... En zonder zijn fysiek te kennen owned Luppie hem denk ik zeker... Hoe is het mogelijk :D

Dus hup, de spuit erin!! (Ze willen het toch wel ;))

Je voeding is ruk. Trainer moet zich beter informeren.

- 8:00 uur: 1250 ml magere yogurt met muesli en ananas/banaan en 1 gekookt ei

- 10:30 uur: 4x krentenbollen of eierkoeken of ontbijtkoek of combinatie + 200 gram tonijn in water

- 12:30 uur: Appel, 6 volkoren boterhammen met 250 gram kipfilet 1 glas melk

- 14:30 uur: Appel, 2x krentenbollen of eierkoeken of ontbijtkoek + 1000 magere yoghurt

- 17:00 uur: Groentenschotel of groente, 2 volkoren boterhammen + 500 ml magere kwark

- 19:00 uur: 100 - 200 gram pasta met gehakt/vis/kip of wok gerecht met vis/vlees/kip en rijst/eiernoodles - 2 tot 3 ons nemen van vis/vlees/kip

- 21:00 Dextrose + whey shake van 50 gram eiwit

- 23:00uur: lepel lijnzaad olie, 1 gekookt ei magere kwark (500 gram)

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst bedankt voor alle serieuze reacties!

Jammer dat sommige mensen mijn vraag om advies niet serieus nemen en alleen maar negatief zijn. Zoals iemand hier al eerder zei, ik ken weinig sporters die kuren en dat pas deden toen ze echt aan hun limiet zaten... denk dat vrij weinig sporters nog jaren gaan wachten als ze nog maar heel traag groeien...

Ok, misschien zit ik nog niet aan m'n echte limiet, maar het gaat niet echt snel meer en ik ben van mezelf eco lichaamsbouw dus groeien gaat sowieso traag en lastig bij mij.

Wat betreft de voeding heb ik het advies ter harte genomen. Ik heb mijn eiwit inname drastisch verhoogd... Ik zorg dat ik in de ochtend middag en avond veel meer eiwitten binnen krijg en het lijkt te helpen! Ben in afgelopen maand tijd 1,5 kilo aangekomen..

- 8uur : bord brinta / whey eiwit shake met water (40 gram) / gekookt ei (was eerst yoghurt) / glas vruchtensap
- 10:30: 500 gram magere kwark / 2 plakken ontbijtkoek
- 12:30: 6 volkoren boterhammen: 2 broodjes met 130 gram kipfilet (was eerst maar een paar plakjes), 2 broodjes met filet american, 2 br met halvajam / glas vruchtensap / glas melk
- 14:30: makreelfilet 125 gram / 1 of 2 krentenbollen of eierkoeken
- 17:00: 500 gram kwark (ipv 250 gram) / of 150 gram gebakken kipfilet
- 19:00: 200 gram pasta/rijst met kip/vis/ of soms met gehakt (eet laatste tijd eigenlijk voornamelijk kip en veel meer vis, en helemaal geen varkensvlees, van rood vlees alleen biefstuk of rundergehakt)
- 23:00: 500 gram magere kwark/ 1 gekookt ei / 1 shake, voor het slapen gaan

Is dit voedingsschema in jullie ogen al beter, goed genoeg?

Dit voedingsschema hou ik pas sinds 4 weken aan, maar merk wel al meer progressie in kracht en massa... al is het maar 1,5 kilo wat ik ben aangekomen.. Maar ik heb het idee wel beter te groeien nu.

Als dit voedingsschema goed genoeg is wil ik ook gaan kijken voor een Test E kuurtje in juli/aug, Test E is alleen lastig te krijgen in mijn omgeving nu, ik kan wel aan deca en d-bol komen, maar dat raden jullie niet aan he?

Ik heb hier wel eens gelezen dat Deca (en d-bol) goed te combineren is met Test E?

Allereerst bedankt voor alle serieuze reacties!

Jammer dat sommige mensen mijn vraag om advies niet serieus nemen en alleen maar negatief zijn. Zoals iemand hier al eerder zei, ik ken weinig sporters die kuren en dat pas deden toen ze echt aan hun limiet zaten... denk dat vrij weinig sporters nog jaren gaan wachten als ze nog maar heel traag groeien...

Ok, misschien zit ik nog niet aan m'n echte limiet, maar het gaat niet echt snel meer en ik ben van mezelf eco lichaamsbouw dus groeien gaat sowieso traag en lastig bij mij.

Wat betreft de voeding heb ik het advies ter harte genomen. Ik heb mijn eiwit inname drastisch verhoogd... Ik zorg dat ik in de ochtend middag en avond veel meer eiwitten binnen krijg en het lijkt te helpen! Ben in afgelopen maand tijd 1,5 kilo aangekomen..

- 8uur : bord brinta / whey eiwit shake met water (40 gram) / gekookt ei (was eerst yoghurt) / glas vruchtensap
- 10:30: 500 gram magere kwark / 2 plakken ontbijtkoek
- 12:30: 6 volkoren boterhammen: 2 broodjes met 130 gram kipfilet (was eerst maar een paar plakjes), 2 broodjes met filet american, 2 br met halvajam / glas vruchtensap / glas melk
- 14:30: makreelfilet 125 gram / 1 of 2 krentenbollen of eierkoeken
- 17:00: 500 gram kwark (ipv 250 gram) / of 150 gram gebakken kipfilet
- 19:00: 200 gram pasta/rijst met kip/vis/ of soms met gehakt (eet laatste tijd eigenlijk voornamelijk kip en veel meer vis, en helemaal geen varkensvlees, van rood vlees alleen biefstuk of rundergehakt)
- 23:00: 500 gram magere kwark/ 1 gekookt ei / 1 shake, voor het slapen gaan

Is dit voedingsschema in jullie ogen al beter, goed genoeg?

Dit voedingsschema hou ik pas sinds 4 weken aan, maar merk wel al meer progressie in kracht en massa... al is het maar 1,5 kilo wat ik ben aangekomen.. Maar ik heb het idee wel beter te groeien nu.

Als dit voedingsschema goed genoeg is wil ik ook gaan kijken voor een Test E kuurtje in juli/aug, Test E is alleen lastig te krijgen in mijn omgeving nu, ik kan wel aan deca en d-bol komen, maar dat raden jullie niet aan he?

Ik heb hier wel eens gelezen dat Deca (en d-bol) goed te combineren is met Test E?

Je voedingsschemaziet er een stuk beter uit, goed dat je het advies opgevolgd hebt..! Probeer er nog een paar maand profijt van te hebben aleer je de spuit erin drukt...elke kg naturel is er straks tijdens je kuur ook weer 1 meer...
test is idd goed te combineren met deca en dbol, maar beter bewaar je dat voor de 2e, en neem je de eerste alleen test...

eerste x gewoon standaard kuutje nemen 750mg testo,500mg deca 10 weken lang 2 weken nakuren met nolvadex,prygnil.altijd balen als je lichaam niet meer zo sterk vooruitgaat,goede keuze dat je een kuurtje gaat nemen,mss ook kickstart maar heb al gelezen dat dit voor eerste kuurtje geen must is.

toch niet serieus he, deze hoeveelheden..?

Dat wilde ik ook net gaan zeggen...mn 3e kuur was niet eens zo hoog gedoseert. Test E op 500mg per week is genoeg voor iemand die voor de eerste keer kuurt.

Ik blijf het toch zonde vinden ergens. Moet zeker nog 10 kilo aan voor je überhaupt aan kuren gaat denken imo. Wat is dat 10 kilo in 8 jaar? 1.5 kilo per jaar? En nu heb je met goede voeding in 1 maand tijd 1.5 kilo erbij? Dan blijf je toch nog even een paar maandjes op je nieuwe dieet lijkt me. Ik vraag me ook af wat zijn gains met test waren geweest als hij op zijn oude eetschema was blijven zitten.

Neem wat meer eiwitten tot je in de vorm van vlees en andere beesten.

Voor je kuurt zet je je voeding in orde, daarna begin je met 500mg test E voor 10 weken.
10 dagen na je laatste inject begin je met 4 weken nolvadex op 20 mg iedere dag.

Gain maar lekker door.
Grtz.

Gaat goed zo nu je voeding een stuk beter is.

De deca en dboll zal enkel vocht geven, test only is veel beter.

Laatst bewerkt:
voeding.. Ik was in de middeleeuwen naturel 79Kg met mijn 167cm en deed daar niet echt mijn best voor.. Lijkt me waarschijnlijk dat je met je 187cm toch natuurlijk op de 85kg kan komen.

maargoed, voor het geval dat wij het verkeerd hebben.. Test-e 250mg ew x10 en nolva20mg ed x4weken voor een beginner ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven