Fitness Seller

Heb mijn grens bereikt en wil graag advies voor eerste kuur

Grens naturel zou ik zeggen rond de 92 als je echt echt ecto bent. Naturel kom je niet over de 100 met laag BF.

Grens naturel hangt af van je lengte en genetische aanleg, je kan er niet echt een getal op plakken.

Grens naturel hangt af van je lengte en genetische aanleg, je kan er niet echt een getal op plakken.

(lengte in cm -100) + >=10% = toch over het algemeen met enige inzet haalbaar naturel???

@TS:

En dan nog, of je aan je max zit of niet. Het is persoonsafhankelijk of je wel of niet een kuurtje gaat doen, maar als je doel massa-aanzet is en je voeding zuigt..........

Lekker een jaartje doorknallen met je nieuwe eetschema. Die spuit kan wel als je geen vooruitgang meer boekt. Eerst een jaar lekker eten en trainen.
Eten trainen slapen eten trainen slapen...

Helemaal mee eens, kuren kan ALTIJD nog. Of wil je het per se NU hebben?

ik weet niet of je al een compleet pakket van no-exploid gebruikt heb of een ander pakket daar zou ik eerst mee beginnen om alles natuurlijk uit je lichaam te halen daarna zou ik primobolan voor 8 a 10 weken nemen

Sorry hoor, maar 8 jaar training en 76 kilo met jouw lengte is heel slecht, als je zo slecht aankomt ga dan in ieder geval op 4500 kilo cal zitten en heel veel vet eten, verhoog je eiwit inname.
Jij probeert er schijnbaar alles aan maar ik zou wachten met kuren en een andere personal trainer zoeken.

Ik begrijp ook niet waar je personal trainer mee bezig is.
Zit je personal trainer toevallig op ballet?

Misschien is Krieltje een optie als personal trainer € 100,- per uur? :p

Laatst bewerkt:
Wel zonde dat na 8 jaar trainen je voeding nog zo matig was. Had je boel kilo's uit kunnen halen.

Verder kan ik er zelf niet het probleem van inzien als je een kuur gaat pakken, altijd lekkere motivatieboost, maar doe dat in combinatie met genoeg eten anders verlies je het even hard weer :)

Ik begon ook op 65kg trouwens op mn 18e, maar woog na iets meer dan een jaar al 80, om ff te laten zien hoe veeeel je kunt aankomen als je genoeg vreet.

kleine vraag toch: de aangeraden voeding voor deze jongen is toch ook niet van toepassing op iedereen denk ik - ik eet nu (van nature) echt veel dooie beest (kip, kalkoen, biesftuk, rundsgebraad etc) ik eet bvb in een keer de helft van een rundsgebraad van een kilo op, das gewoon naturel hé
verder eet ik 5/dag (muesli/kwark, boterhammen, boterhammen, fruit & yoghurt, warm eten)
als ik daar nog veel bij zou doen, zou ik onwijs vetter worden denk ik....
maw, hetgeen de TS wordt aangeraden is specifiek voor een ecto (tot op zeker hoogte) toch? als je iemand met een aanleg voor dik worden op 4500 cal zet, zou dat wel s op ongewenste effecten kunne leiden - niet?

of zit ik ernaast?

kleine vraag toch: de aangeraden voeding voor deze jongen is toch ook niet van toepassing op iedereen denk ik - ik eet nu (van nature) echt veel dooie beest (kip, kalkoen, biesftuk, rundsgebraad etc) ik eet bvb in een keer de helft van een rundsgebraad van een kilo op, das gewoon naturel hé
verder eet ik 5/dag (muesli/kwark, boterhammen, boterhammen, fruit & yoghurt, warm eten)
als ik daar nog veel bij zou doen, zou ik onwijs vetter worden denk ik....
maw, hetgeen de TS wordt aangeraden is specifiek voor een ecto (tot op zeker hoogte) toch? als je iemand met een aanleg voor dik worden op 4500 cal zet, zou dat wel s op ongewenste effecten kunne leiden - niet?

of zit ik ernaast?
dat is toch de voeding die voor de hand ligt,zelf zonder te kuren,een bb moet op zijn eten letten anders geraak je niet echt vooruit

Terug
Naar boven