MuscleMeat

Hebben jullie ook z'n zin in de zomer?!

Al tijd grappig eigenlijk hoe iedereen verlangt naar de zomer met lange dagen heerlijk weer en bbq's en strand.

Terwijl in werkelijkheid: misschien 4 dagen lekker strandweer en verder niets speciaals.

Heb het van de zomer srs bijgehouden, de mooie dagen waren op 1 hand te tellen. Elke keer wanneer ik lekker met de boot t water op wou was t gewoon geen zwembroek weer.

Mensen romantiseren de zomer altijd zo

yeah yeah, zomer wordt dope... max festival checken, drugs en drank doen, bitches in hete kleding en uiteraard cruisen in mijn auto met het raampje omlaag en de muziek op standje oorschade

'K heb van de zomer anders aardig wat dagen hier op 't strand kunnen liggen. Zeeland ftw!

Ik kijk btw wel uit naar de zomer, heb tegen die tijd als 't goed is lekker wat geld verdiend, dus kan dan veel chillen/trainen. Misschien op vakantie dit jaar, ligt ook een beetje aan m'n vriendin d'r studievoortgang, dus ja, we wachten af. Hoogstwaarschijnlijk begin September een last minuten van 1,5 week ofzo, lekkah.

Al tijd grappig eigenlijk hoe iedereen verlangt naar de zomer met lange dagen heerlijk weer en bbq's en strand.

Terwijl in werkelijkheid: misschien 4 dagen lekker strandweer en verder niets speciaals.

Heb het van de zomer srs bijgehouden, de mooie dagen waren op 1 hand te tellen. Elke keer wanneer ik lekker met de boot t water op wou was t gewoon geen zwembroek weer.

4 dagen in het weekend of wat?
zijn echt wel meer dan 4 mooie dagen geweest, alleen ben je dan vaak aan het werk.

Heb altijd wel mega zin in de zomer.
Alleen mij hoeven de extreme temperaturen niet meer, kan er minder goed tegen. (ouwe lul of gewoon te buff? :p)

Heb altijd een pest hekel aan de winter, korte koude dagen.
Voorjaar en herfst zijn mij best.

Niks mis met mijn gave huid, bespeur ik daar enige jaloezie in je post? Ja he? Ik ben al helemaal klaar voor de zomer!

en ik ben helemaal klaar met jou, met je gevatte opmerkingen altijd.

Nee mensen moeten gewoon altijd wat te zeiken hebben, is het niet te koud is het wel te warm, vooral Ivo. Wou een zwembad in z'n huis aanleggen, maar puntje bij paaltje gaat ie liever zeiken op een bb forum. :)

beter op een bb forum zeiken dan in je eigen zwembad. en het was niet eens een zwembad het was een jacuzzi. en aangezien ik zelf vaak hele domme beslissingen maak heb ik dit x naar de verstandige mensen in dat topic geluisterd.

1-0 voor mij, met je gore k*tkarakter.

beter op een bb forum zeiken dan in je eigen zwembad. en het was niet eens een zwembad het was een jacuzzi. en aangezien ik zelf vaak hele domme beslissingen maak heb ik dit x naar de verstandige mensen in dat topic geluisterd.

Roidrage muchos? Als Buddha er achter komt hoe je met de lieve en wat minder bedeelde mensen als mij omgaat, ga je vast naar de hel. Je zou dan willen dat je een zwembad had gehad, de zomers in nederland zijn niets vergeleken bij de hel kan ik je alvast vertellen.

Kan niet wachten tot ik weer lekker met m'n dak open kan rijden, terrasjes opzoeken en naar de leukste feesten en festivalletjes kan gaan!
Heb d'r zo'n zin in!!

Het lekkere is dat je vrij hebt
het k*tte is dat alle gains naar de klote gaan op vakantie :( bulk liever gewoon nog 6 maandjes door

..

Laatst bewerkt:

:roflol:

Jij was die vent die een buitenbad binnen wilde zetten omdat je toch verzekert was:D

Say wut 4 dagen?

Vorig jaar:

Emporium, super lekker weer.
Intents festival, super lekker weer.
Wish outdoor, super lekker weer.
Dreamfields, super lekker weer.
The Continent, super lekker weer.
Decibel, facking heet.

En vaak ook nog is zondag op het strand bij komen.
Beter festival seizoen kon je niet hebben vorig jaar! :D
Zeker wel zin in de zomer!

Terug
Naar boven