Fitness Seller

Heeft Body&Fit mij per ongeluk vergiftigd?

Nee joh, Sylve is veel te druk met suiker importeren en nieuwe body en suiker stunts verzinnen. xD

• Topic Starter Topic Starter
Okedoke, er zit volgens b&f "zeker geen beta-alanine in". Mooi. Tevens:

"Goedemiddag,

op de inbegrepen maatschep uit de zak staat "5ml", ik neem aan dat dit dus een maatschep van 5mg is?"

Bedankt voor je reactie.
Dit is niet het geval elke poeder heeft weer een andere structuur en hierdoor kan het gewicht ook afwijken. 1 maatschep bevat 3000 mg L-arganine.

Mocht je verder nog vragen hebben hoor ik het graag.

Dit klinkt aannemelijk. Toch?

Okedoke, er zit volgens b&f "zeker geen beta-alanine in". Mooi. Tevens:

"Goedemiddag,

op de inbegrepen maatschep uit de zak staat "5ml", ik neem aan dat dit dus een maatschep van 5mg is?"

Bedankt voor je reactie.
Dit is niet het geval elke poeder heeft weer een andere structuur en hierdoor kan het gewicht ook afwijken. 1 maatschep bevat 3000 mg L-arganine.

Mocht je verder nog vragen hebben hoor ik het graag.

Dit klinkt aannemelijk. Toch?
B&f laat alles aannemelijk klinken:rolleyes:
Weeg het anders eens voor de grap.
Kun je er meer over zeggen.

5 ml is anders dan 5 mg al is de dichtheid hetzelfde. Neem water. Dan zit je met kilogram en liter. Dan zou 5 ml dus 5 gram zijn en geen miligram

Dit is gewoon een kwestie geweest van slecht knip en plakwerk bij het designen van de verpakking van arginine. Waarschijnlijk hebben ze de file van beta alanine gekopieerd en zijn ze daarin het design van arginine gaan maken (zo doen wij dat ook) maar dat moet je natuurlijk wel alles goed aanpassen aan arginine en dat ook door een paar mensen laten controleren. Je hebt volgens mij gewoon arginine gehad.

Voor het betere knip(en plak-)werk moeten we bij Xxl zijn dus? ;)

Ik weet hoe designs gemaakt worden, vaak is het een kopie van een product wat je al hebt en daar zet je dan de nieuwe informatie in. In dit geval is dat dus duidelijk niet goed gegaan, weet 99% zeker dat het zo gegaan is. Dus geen reden tot paniek voor de TS.

Ik weet hoe designs gemaakt worden, vaak is het een kopie van een product wat je al hebt en daar zet je dan de nieuwe informatie in. In dit geval is dat dus duidelijk niet goed gegaan, weet 99% zeker dat het zo gegaan is. Dus geen reden tot paniek voor de TS.

Kan ik bevestigen gebeurt bij mijn stagebedrijf (hebben veel supplementen maar vooral vitamines mineralen en natuurlijke kruiden).
Daar gaat dat ook zo. Waarom zou je het wiel ook opnieuw uitvinden.
Maar wel erg kwalijk dat je het verkeerde laat staan.
Of de controle is er niet of ze geven een persoon gewoon heel veel te veel werk.

Het was een flauw grapje René.
Je bent niet zo goed bij de pinken vandaag.:)

Gewoon alle formaten van schepjes bijhouden en telkens wegen wat erin gaat.

Niet 'per ongeluk'. Expres, baas.

Ik zou aangifte doen. Go public. Sensatie, daar zijn ze wel van bij B&F.

Terug
Naar boven