AndroidHealthClinic

Heeft deze update gevolgen voor mijn win 7?

Ik heb gewoon legale Windows 7 voor 6 euro.

:trollface:

maar geen windows 7 ultimate

:trollface:

Iemand een linkje voor de download van deze zogeheten Windows 7 loader?

Wat doe je nou mans, vetklep?
Ik vroeg een link van de download van deze loader, geen opsomming van sites waar deze mogelijk te vinden is, tesamen met honderden virussen en ellende.

Kneus.

Wie is hier nou een kneus? Niet eens een loader van een virus kunnen onderscheiden. Koop dan gwn een licentie als je niet moeilijk wilt doen

Misschien moet je eerst eens normaal leren typen, in plaats van die foute msn-taal.

Ik heb een stuk of zes loaders proberen te installeren, waarvan ik er bij drie een Trojan melding bij kreeg van Norton. Had ik soms aan de naam moeten zien of het een virus of loader was? Kneus.

Misschien moet je eerst eens normaal leren typen, in plaats van die foute msn-taal.

Ik heb een stuk of zes loaders proberen te installeren, waarvan ik er bij drie een Trojan melding bij kreeg van Norton. Had ik soms aan de naam moeten zien of het een virus of loader was? Kneus.

En de andere 3?
Misschien ook een idee om eens naar de reacties van anderen te kijken voor je iets download?

Bosshogg heeft gelijk, als je geen gezever wilt, koop dan een licentie.

Nog zo'n kneus die in het wilde weg lult.

Het is me gelukt met de link die phillyfreezer gaf, thanks daarvoor!

denk het niet ahaha

Mijn probleem is dat jij zomaar onzin lult, terwijl of niet goed leest, of niet goed nadenkt.
Als je niet meer bij pappie en mammie woont, heb je ook andere uitgaven dan alleen een telefoonrekening. Ik heb niet zomaar een paar honderd euro over voor iets wat bijna een gemeengoed is. Helaas voor je zit er geen virus in de loader die werkte.

Ook vet stoer van je dat je zomaar mijn naam hebt gevonden. Zoek gelijk mijn adres ook op, en kom dan even langs als je wil...

Mijn probleem is dat jij zomaar onzin lult, terwijl of niet goed leest, of niet goed nadenkt.
Als je niet meer bij pappie en mammie woont, heb je ook andere uitgaven dan alleen een telefoonrekening. Ik heb niet zomaar een paar honderd euro over voor iets wat bijna een gemeengoed is. Helaas voor je zit er geen virus in de loader die werkte.

Ook vet stoer van je dat je zomaar mijn naam hebt gevonden. Zoek gelijk mijn adres ook op, en kom dan even langs als je wil...

Ik zeg niet dat je een licentie moet gaan kopen, maar doe dan zelf ook moeite.

Dat de loader werkte betekent trouwens niet dat er geen virus in zat...

Zoals je in mijn eerdere berichten kunt lezen, heb ik enige moeite verricht. Tevens zitten we hier op een forum met leden die - breed gezien - een gemeenschappelijk doel nastreven. Hoeveel moeite kan het dan voor iemand zijn die toevallig ook geïnteresseerd is in computers, om blijkbaar zoiets simpels even door te geven?

Ik heb drie verschillende virusscanners lopen, deze hebben allen geen melding gegeven, vandaar mijn goede hoop op een virusloze loader.

Terug
Naar boven