XXL Nutrition

Heeft het zin?

Bezoekers in dit topic

08Dennis08

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
2.385
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
11%
Beste beesten,

Hoogst wss ga ik vanaf 2 juli een week op vakantie en aangezien ik nog een vetrolletje of 2 heb wil ik daar nog ff snel verandering in brengen. Nu komt de vraag of het mogelijk is om in 3 weken tijd mijn bf dusdanig aan te passen dat het beachproof wordt. Mijn bf is ong 12-13%, want je ziet mijn onderste abs bijna doorkomen, maar wel van die plooien onder mijn lats als ik zit.

Groeten.
 
Ja, kan, goed voedingsschema + cardio.
 
Mag ik wel 1 junkdag hebben? Het is zeker niet verantwoord om 1x in de week te drinken ofnie?
 
Mag ik wel 1 junkdag hebben? Het is zeker niet verantwoord om 1x in de week te drinken ofnie?
Hoe hard wil je beachproof zijn :rolleyes:
het is maar 3 weken afzien he :p
 
Mag ik wel 1 junkdag hebben? Het is zeker niet verantwoord om 1x in de week te drinken ofnie?

Ik deed zelf ook in de cut iedere zaterdag drinken (heel veel zelfs), kan wel, maar dan moet je hier wel goed rekening mee houden met je voeding op zaterdag/zondag... En het gaat allemaal natuurlijk iets trager. Als het kan, niet drinken dus.
 
Niet drinken moet lukken. Zit erover te denken de zig-zag methode te gebruiken, dus iemand ervaring mee?
 
gewoon dramatisch zakken in cal zou ik zeggen. alle vet weglaten, 3 maaltijdne met kh per dag. 40 per maaltijd ofzo. of zelfs lager;) maarjah wat is dramatisch voor jouw? en junkdag? voor 3 weken cut lol.
 
Ik cut nu 1 week en heb al het gevoel een stuk droger te zijn, als je nu op 12% staat ben je in 4 weken zeker waar je wil zijn.
 
Mag ik wel 1 junkdag hebben? Het is zeker niet verantwoord om 1x in de week te drinken ofnie?

gewoon elke dag 1 uur cardio en je inname van eiwitten goed verhogen. zeker bij elke maaltijd goed eiwitten. de inname van je vetten beperken tot bv 5%.
en nee geen junk dag want de tijd is te kort om dan resultaat te krijgen

altijd complexe suikers weglaten dus geen fris:D
 
Ok heb nog nooit gecut, dus kijk nog ff hoe mijn lichaam reageert.
 
Dit gaat hem wss worden. Kan iemand er nog een kritische blik op werpen?
 

Bijlagen

  • voedingsschema_opstellen_28_6.xls
    317,5 KB · Weergaven: 32
Back
Naar boven