Calibretto
Novice
- Waardering
- 0
Ik zie vrij vaak voedingsschema's die gepost worden, waarbij specifieke tijden staan, zoals 7:30 2 boterhammen, 250g kwark etc etc.
Ik zelf heb dat helemaal niet. Mijn dag verloopt meer als volgt:
Wordt wakker, maak een kleine shake. Wacht 30 minuten en eet ontbijt. Meestal bestaat dat uit 3 a 4 boterhammen met kipfilet of een dergelijke worst. 2 a 2 en een half uur later, of 2 boterhammen, of 500g magere kwark. 2 a 2 en een half uur later, idem. tot het avondeten nabij is. 2 en een half a 3 uur na het avondeten, brood of kwark, of wat worst (best goedkoop bij de appie). en dan voor het slapen gaan soms een shake, soms ook niet.
En tussendoor gooi ik dan een training, waarna ik een shake neem.
Ben ik de enige met deze aanpak? (wellicht komt het ook wel door een tekort van dag-nacht ritme. Dat hoor je als student immers niet te hebben)
Ik zelf heb dat helemaal niet. Mijn dag verloopt meer als volgt:
Wordt wakker, maak een kleine shake. Wacht 30 minuten en eet ontbijt. Meestal bestaat dat uit 3 a 4 boterhammen met kipfilet of een dergelijke worst. 2 a 2 en een half uur later, of 2 boterhammen, of 500g magere kwark. 2 a 2 en een half uur later, idem. tot het avondeten nabij is. 2 en een half a 3 uur na het avondeten, brood of kwark, of wat worst (best goedkoop bij de appie). en dan voor het slapen gaan soms een shake, soms ook niet.
En tussendoor gooi ik dan een training, waarna ik een shake neem.
Ben ik de enige met deze aanpak? (wellicht komt het ook wel door een tekort van dag-nacht ritme. Dat hoor je als student immers niet te hebben)

Al heb ik veel uren uitval dan sta ik wel wat eerder op om te ontbijten en des noods ga ik weer even m'n bed in. In het weekend verschuift het wat maar ben ik ook nog een trouwe volgeling van m'n schema!