XXL Nutrition

Heeft iemand het nieuwe album van Linkin Park al, Minutes to Midnight?

Filename Linkin Park - Minutes to Midnight.rar.to...
Total Size 65.61 M (68795264 bytes)
Author Anonymous
Submitted 14 mins ago
Checked Pending...
Health Pending...

en de eerste reactie is Torrent does not work. Invalid url!!!!
dus denk dat deze het ook niet doet/nep is.

Voor de liefhebbers van Rammstein : http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/cd-rammstein-kein-engel-109099/#post1898679

• Topic Starter Topic Starter
Ah jammer.

Laatst bewerkt:
Jezus wat een ****ing gay-ass gasten zijn het toch he. Boyband met gitaren...

Is fake aan de tracklist te zien.

Dit moet de tracklist zijn,

"Wake" - 1:40
"Given Up" - 3:10
"Leave Out All the Rest" - 3:18
"Bleed It Out" - 2:54
"Shadow of the Day" - 2:30
"What I've Done" - 3:29
"Hands Held High" 3:53
"No More Sorrow" 3:38
"Valentine's Day" 3:15
"In Between" 3:14
"In Pieces" - 3:37
"The Little Things Give You Away" - 6:23

Jezus wat een ****ing gay-ass gasten zijn het toch he. Boyband met gitaren...
:roflol:

Ze zijn misschien wat te commercieel maar daar heb ik schijt aan. Vind hun muziek echt goed.

Is fake aan de tracklist te zien.

Dit moet de tracklist zijn,

:roflol:

Ze zijn misschien wat te commercieel maar daar heb ik schijt aan. Vind hun muziek echt goed.

Ik ook, ben er niet trots op ofzo. Maar ze hebben af en toe van die leuke deuntjes :(

Volgens mij zijn er helaas alleen nog fakes op internet te vinden van dit album, ga em 15 mei iig wel kopen :)

Goed man Linkin Park, doodgeproduceerde, volgens generieke formula in elkaar gezette etalagemuziek gemaakt door een groepje bij elkaar gesprokkelde boyband types die een electrische gitaar in de handen is gedrukt. Begrijpelijk dat kids van 14 deze muziek horen en het geweldig vinden, wat dat betreft aardige introductie in 'de muziek met gitaren'.

Naar mijn idee riekt het naar wansmaak als je als volwassen persoon langer dan 1x een album van Linkin Park kan aanhoren.

De jankerige teksten, zeer cliche met het jankerige toontje van de 'brieven van lezers' sessie in de Tina en Popster. Ja we zijn boos op de ****ing wereld, niemand begrijpt ons en jezus help me door deze moeilijke tijden door, hoofdmeester Jansen is zo boos dat ik m'n huiswerk niet op tijd af heb en die k*tslet heeft met iemand anders gezoend, gitaarrifs die uitgescheten zijn door een doofstomme marketingsmedewerker van een platenmaatschappij.

Ronduit walgelijk.

Ze hebben idd een image change ondergaan
Ze zien er wat netter uit, wat meer 'stylow'
Maar ok hun muziek blijft en zolang ze niet op die commerciele t*ring emokar springen is het best voor mij

Goed man Linkin Park, doodgeproduceerde, volgens generieke formula in elkaar gezette etalagemuziek gemaakt door een groepje bij elkaar gesprokkelde boyband types die een electrische gitaar in de handen is gedrukt. Begrijpelijk dat kids van 14 deze muziek horen en het geweldig vinden, wat dat betreft aardige introductie in 'de muziek met gitaren'.

Naar mijn idee riekt het naar wansmaak als je als volwassen persoon langer dan 1x een album van Linkin Park kan aanhoren.

De jankerige teksten, zeer cliche met het jankerige toontje van de 'brieven van lezers' sessie in de Tina en Popster. Ja we zijn boos op de ****ing wereld, niemand begrijpt ons en jezus help me door deze moeilijke tijden door, hoofdmeester Jansen is zo boos dat ik m'n huiswerk niet op tijd af heb en die k*tslet heeft met iemand anders gezoend, gitaarrifs die uitgescheten zijn door een doofstomme marketingsmedewerker van een platenmaatschappij.

Ronduit walgelijk.

Ja zo kun je elke band of muzieksT wel naar beneden te halen door een 1 of ander verhaaltje erover te maken. Ik kan bijvoorbeeld ook wel over hardcore zeggen dat het dom, eentonig gedreun is of over metal dat het een stelletje krijsende mogolen zijn.
Ieder z'n eigen smaak toch.

Laatst bewerkt:
Idd ik wou het ook al posten
Beetje kortzichtige reactie klaaswitz

Ronduit walgelijk.

volledig mee eens, nu probeert dat stelletje fags ook wat "volwassener" overtekomen door hun skatepakjes, piercings en gekleurde kapsels te laten vallen, mij vangen ze er niet mee, ik heb ze nooit geloofwaardig gevonden en een tweede kans kunnen ze vergeten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in een ander topic zou dit onder de supahdudes vallen :roflol:

Terug
Naar boven