MuscleMeat

Heeft iemand het nieuwe album van Linkin Park al, Minutes to Midnight?

Ja zo kun je elke band of muzieksT wel naar beneden te halen door een 1 of ander verhaaltje erover te maken. Ik kan bijvoorbeeld ook wel over hardcore zeggen dat het dom, eentonig gedreun is of over metal dat het een stelletje krijsende mogolen zijn.
Ieder z'n eigen smaak toch.

Ik heb het niet over hardcore, ik heb het niet over metal, ik heb het niet over genres of wat dan ook. Ik heb het over de boyband met gitaren Linkin Park. Muziek zonder ziel, gericht op pubers wiens smaakpapillen nog niet geheel ontwikkeld zijn die te vaak moeten nablijven van de conrector.

Ik heb het niet over hardcore, ik heb het niet over metal, ik heb het niet over genres of wat dan ook. Ik heb het over de boyband met gitaren Linkin Park. Muziek zonder ziel, gericht op pubers wiens smaakpapillen nog niet geheel ontwikkeld zijn die te vaak moeten nablijven van de conrector.

Waarom is het muziek zonder ziel, en waarom is het muziek voor pubers? En ze zijn zeker een boyband met gitaren omdat ze niet allemaal een grote ringbaard hebben en tattoo's over hun hele lichaam hebben :rolleyes:

Teksten zijn heel stereotiep, nietszeggende popbullshit uit het typische dagboek van een doorsnee tiener met huiswerkproblemen. Muziek is afgezaagd, getuigt van weinig lef en creativiteit. Zang is ontzettend uitgescheten met die jankerige stemmetjes naar uitschietende gemaakte woede. Ik kan nog wel even doorgaan of er zelfs uitvoerender op in gaan, ik wilde je favoriete band ook niet beledigen hoor maar als je wat meer platen heb geluisterd dan de hoofdzakelijke inkomstenbronnen van de freerecord shop weet je wat ik bedoel.

Teksten zijn heel stereotiep, nietszeggende popbullshit uit het typische dagboek van een doorsnee tiener met huiswerkproblemen. Muziek is afgezaagd, getuigt van weinig lef en creativiteit. Zang is ontzettend uitgescheten met die jankerige stemmetjes naar uitschietende gemaakte woede. Ik kan nog wel even doorgaan of er zelfs uitvoerender op in gaan, ik wilde je favoriete band ook niet beledigen hoor maar als je wat meer platen heb geluisterd dan de hoofdzakelijke inkomstenbronnen van de freerecord shop weet je wat ik bedoel.

hmmm.. ik vind de muziek juist wel creatief, ze hebben wel een unieke sT, er is geen 1 andere band die dezelfde soort muziek maakt als hun.
De betekenis van de teksten vind jij misschien nietszeggende onzin, maar voor een ander kan het wel betekenis hebben, is nogal subjectief dus.
Dat jij ze niks vind ok, maar daarom hoef je ze niet meteen helemaal met de grond gelijk te maken ;)

Goed man Linkin Park, doodgeproduceerde, volgens generieke formula in elkaar gezette etalagemuziek gemaakt door een groepje bij elkaar gesprokkelde boyband types die een electrische gitaar in de handen is gedrukt. Begrijpelijk dat kids van 14 deze muziek horen en het geweldig vinden, wat dat betreft aardige introductie in 'de muziek met gitaren'.

Naar mijn idee riekt het naar wansmaak als je als volwassen persoon langer dan 1x een album van Linkin Park kan aanhoren.

De jankerige teksten, zeer cliche met het jankerige toontje van de 'brieven van lezers' sessie in de Tina en Popster. Ja we zijn boos op de ****ing wereld, niemand begrijpt ons en jezus help me door deze moeilijke tijden door, hoofdmeester Jansen is zo boos dat ik m'n huiswerk niet op tijd af heb en die k*tslet heeft met iemand anders gezoend, gitaarrifs die uitgescheten zijn door een doofstomme marketingsmedewerker van een platenmaatschappij.

Ronduit walgelijk.

Zozo, ben je al lang zo gefrustreerd? Als ik jou was zou ik op fitness gaan, dan kun je het er misschien uittrainen.

Succes :thumbup:

Ik heb juist het album beluisterd en ik moet zeggen, ik vind hem slechter als de 2 vorige album's :(

Ik heb juist het album beluisterd en ik moet zeggen, ik vind hem slechter als de 2 vorige album's :(

weet je zeker dat je geen fake hebt gehoord? en geef anders even een linkje :o

edit: ik zie net dat je em uit het album downloads topic hebt.. die link bevat een fake album ;)

Laatst bewerkt:
Kheb enkele clips bekeken van Lp via youtube en het komt overeen met de tracks die ik heb staan op dat 'fake' album dus maw ik vind LP niet meer goed

Hybrid Theory vond ik het best, betere sT dan nu.

Kheb enkele clips bekeken van Lp via youtube en het komt overeen met de tracks die ik heb staan op dat 'fake' album dus maw ik vind LP niet meer goed

Hybrid Theory vond ik het best, betere sT dan nu.

welke dan :rolleyes:

alleen Given up en What I've done zijn de echte nrs hoor, de rest zijn oude tracks van hun of tracks van de oude bands van chester en mike

Session? :D

toeval is wel dat ik What I've done beter vind dan de andere nummers dus mss heb je toch gelijk, achja,

kzal wel eens naar de bib gaan als die cd uit is en ze rippen via windows media player :D

toch bedankt voor hulp (karma)

Wat kunnen sommige mensen toch jaloers zijn, prachtig :D . Niet iedereen luistert naar Dying Fetus, Cliteater, Cannibale Corpse, Slayer etc... En je wilt me toch niet vertellen dat de "zangers" van trash- en speedmetal bands kunnen zingen, die hebben nog nooit van een toonladder gehoord :P .

If you don't like it don't buy it and don't listen to it ;) .

Opzich wel lekker album.. alleen vond ik hun oude sT wel beter

• Topic Starter Topic Starter
Zo even snel wat nummers geluisterd, niet slecht maar wel helemaal anders dan de 2 andere albums.

Terug
Naar boven