- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Hahahaha, Linkin Park afschilderen als afgezaagd? Ja, daar is Klaaswitz weer met zijn oppervlakkige kop en 0,0 muzikale kennis. Dat de teksten niet over dood/zelfmoord of andere bloederige toestanden gaat, betekent niet meteen dat het afgezaagd was. Daarnaast haalt die zanger z'n noten uitstekend en gaat schreeuwen hem nog 10x zo goed af. Live zijn ze dan ook geweldig. Zoals gezegd, deze kerel heeft tenminste van een toonladder gehoord en daar heb ik stuk meer respect voor dan een of andere debiel die twee uur lang staat te schreeuwen op een podium om zijn concert vol te krijgen.
Linkin Park is de grondlegger van zijn genre. Geen een enkele andere band is er na Linkin Park zo in geslaagd om zulke originele en kwaliteitsmuziek in dit genre te maken. Maargoed, zo'n hardcore death metal fan vindt de ontoegankelijke teringzooi van zijn underground bands een stuk interessanter natuurlijk. Want dan ben je alternatief, bijzonder en opvallend. Je kijkt natuurlijk ook geen MTV uit principe?
Overigens vind ik het geschreeuw af en toe geweldig te horen hoor, maar respect heb ik er niet voor. Zo moeilijk is het namelijk niet.
Linkin Park is de grondlegger van zijn genre. Geen een enkele andere band is er na Linkin Park zo in geslaagd om zulke originele en kwaliteitsmuziek in dit genre te maken. Maargoed, zo'n hardcore death metal fan vindt de ontoegankelijke teringzooi van zijn underground bands een stuk interessanter natuurlijk. Want dan ben je alternatief, bijzonder en opvallend. Je kijkt natuurlijk ook geen MTV uit principe?
Overigens vind ik het geschreeuw af en toe geweldig te horen hoor, maar respect heb ik er niet voor. Zo moeilijk is het namelijk niet.
Laatst bewerkt: