XXL Nutrition

Heel draaiierig tijdens en na injectie

Stel je zuigt bloed op, moet je dan de spuit + naald weggooien en een nieuwe maken? Lijkt mij zonde van de gear, kan je niet gewoon dat beetje bloed eruit drukken en alsnog met een nieuwe naald de gear injecteren?

Is een mogelijkheid..ja dus..

waarom? is toch je eigen bloed ga je haast niet dood van, heb ook wel eens perongeluk 1 à 2ml weg gedrukt in een ader, kan altijd gebeuren dat de naald iets dieper ofzo gaat, kan dat je wat duizelig wordt, maar je gaat er niet aan sterven, daarom beter paar keer aspireren als je je inject zet

Daarom naald altijd helemaal inbrengen, dan voorkom je dat.

Stel je zuigt bloed op, moet je dan de spuit + naald weggooien en een nieuwe maken? Lijkt mij zonde van de gear, kan je niet gewoon dat beetje bloed eruit drukken en alsnog met een nieuwe naald de gear injecteren?

Je eigen bloed ga je niet dood aan. Gewoon spuit er uit halen, nieuwe naald er op, andere plek uitzoeken, aspireren, zie je luchtbellen dan leegdrukken. Je gaat je gear toch niet weg gooien? Zonde en nergens voor nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties. We zijn nu een vijftal uren verder en ik voel me terug prima. Daarnet een schouder- en trapezeworkout gedaan, zelfs cardio achter gedaan, niets speciaals gevoeld. Oef. Dacht even dat ik dood ging daarstraks. :)

Panic atack

Panic attack , mischien niet van de spuit maar wel of je het goed doet .:D

haha typische paniek aanval.. had je ook ongecontroleerd ademhalen, zweten e.d?? lichaam kan ons aardig voor de gek houden;)

Ik mis hier wel wat respect voor iemand die zijn eerste spuit zet! ;)

Respect.

Herinnert jullie dit ook niet aan jezelf, ik heb die spuit wel een kwartier vastgehad voor ik het durfde. Of eigenlijk niet durfde maar toch deed.

• Topic Starter Topic Starter
haha typische paniek aanval.. had je ook ongecontroleerd ademhalen, zweten e.d?? lichaam kan ons aardig voor de gek houden;)
Ja, dat had ik ook. En ik moest tegelijkertijd ongelofelijk dringend ka**en... Heel leuk!

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Respect.

Herinnert jullie dit ook niet aan jezelf, ik heb die spuit wel een kwartier vastgehad voor ik het durfde. Of eigenlijk niet durfde maar toch deed.

Thanks. Ik heb niet geaarzeld en ben er meteen ingegaan, zo overtuigd dat ik vergat te controleren of ik niet in een ader zat. :eek:

kunnen de zenuwen zijn omdat het je eerste injectie is. Als je in een ader zit merk je dat echt wel ;)

+1

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Respect.

respect hoor alleen had ik daar niet zo een moeite mee

Terug
Naar boven