SjaakadeliC
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 245
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook de grootste onzin ooit, misschien omdat jij er meer op letik denk dat het ook aan de politie ligt, die zie je ook bijna nooit nederlanders bekeuren maar altijd de gekleurden.
Mijn mening over allochtonen is nu alleen nog erger geworden.
Wat een afschuwelijke cijfers, afschuwelijke overlast, afschuwelijk mentaliteit.![]()

niks nieuwHet begint er steeds meer op te lijken dat Marokkanen zich totaal afzonderen en segregeren van de gangbare maatschappij en een soort van parallelle samenleving ontwikkelen met dito instituties. Leuk, krijgen we binnenkort een soort van tweede groep zigeuners in Europa die zich van niets en niemand geen ene hol aantrekken.
Dat is ook de grootste onzin ooit, misschien omdat jij er meer op let
Ik heb in 2 weken al 3 boetes, en daarbij rijd dat volk als gekke
. Tenminste , bij mij in de sportschool.Dat klopt Strand, jij bent dan ook een onderontwikkelde halve gare. Net als dat betrekkelijk kleine aandeel 'mocro tuig' dat zich in vergelijking met hun aan de wegtimmerende broeders en vooral zusters maar met moeite weet te ontwikkelen.
Deze cijfers zijn fake om onze getinte medemens alweer in een verkeerd daglicht te plaatsen. Het word tijd dat men is ophoud dit soort rechtse propaganda de wereld in te helpen, want zonder al die hoogopgeleide Marokkanen die ons multiculturele land rijk is, zouden wij niets voorstellen.
Dat klopt Strand, jij bent dan ook een onderontwikkelde halve gare. Net als dat betrekkelijk kleine aandeel 'mocro tuig' dat zich in vergelijking met hun aan de wegtimmerende broeders en vooral zusters maar met moeite weet te ontwikkelen.
Nee maar dit ondersteunt wel weer mijn mening die ik er al over had.
Wat is het criminaliteits cijfer in Marokko eigenlijk?
Deze cijfers zijn fake om onze getinte medemens alweer in een verkeerd daglicht te plaatsen. Het word tijd dat men is ophoud dit soort rechtse propaganda de wereld in te helpen, want zonder al die hoogopgeleide Marokkanen die ons multiculturele land rijk is, zouden wij niets voorstellen.
Ik vind het best een groot aandeel en die haakjes begrijp ik ook niet zo goed.
Er is dus een schaduwkant aan dit selecte groepje hoogopgeleide Marokkanen die het zelf en eerlijk gehaald hebben. En ze zijn op 1 hand te tellen die zonder hulp van de PvdA, zonder hulp van scholen die allochtonen hoger beoordelen, zonder die groen-links multiculti lui hoog in de samenleving komen.
Conclusie: De baten wegen niet op tegen de "kosten" die we er aan hebben; criminaliteit & sfeerverpesting bijvoorbeeld