SjaakadeliC
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 245
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klootzakken heb je overal, Marokkaanse klootzakken, Hollandse klootzakken, Chinese klootzakken etc etc..
Gewoon strenger zijn en alle klootzakken bestraffen.
Het verschil is dat de eerste groep die je noemt oververtegenwoordigd is. "overal zijn er klootzakken" is een zwak agrument, zo kan je alles goedpraten, in ieder land heb je immers klootzakken. Gewoon die marokkanen op een marokkaanse of arabische manier aanpakken, geen soft gedoe.
klopt , er zijn heel veel klootzakken , maar van de beslissing over hoe gaan we vervolgen/aanpakken / hoe doen we zoiets / binnen welke rechtslijnen moeten we blijven - hier zijn we altijd afhankelijk van mensen die vaak weinig met dit soort situaties te maken hebben - advocatuur daargelaten -
maar ook dit is meestal zelfs niet mogelijk door overbevolking in gevangenissenHaha hier ook ja met gewichten slingeren bankjes bezet blijven houden als ze over hun gangster daden aan het praten zijnEn ze trainen ook als 'gekke'. Tenminste , bij mij in de sportschool.
dat is net het probleem, mensen die niets te verliezen hebben kan je niks maken![]()
geef je ze een boete? ze hebben geen geld dus als ze het al zouden betalen is het wrs gestolen geld
sluit je ze op? krijgen ze meer luxe dan ze wellicht hebben in hun k*thuismaar ook dit is meestal zelfs niet mogelijk door overbevolking in gevangenissen
laat je ze een paar uurtjes schoffelen? ze lachen je uit in je gezicht!
wat blijft er dan nog over?
moet je al gaan denken aan uitzetten, lijfstraffen,...
hier heb je wel een punt - sinds de grenzen open zijn gesteld , is ook de gemiddelde oostblokker bezig met een inhaalrace - dit soort types zijn gewoon niet te berechten - je zet ze over de grens wat ook niet één twee zomaar mag ( de mens heeft nl rechten ) ze zijn ook zo weer terug om in ons lieve kleine landje sodom en gomorra na te spelen -
Ja, dat kan je me ook moeilijk kwalijk nemen.
je zegt zulke achterlijke dingen. En omdat ik gister de hele dag in de volle zon met de nodige stimulerende drugs heb staan stampen kon ik zo 1-2-3 niks beters verzinnen om je lachwekkend kortzichtige manier van denken te duiden.
Op Techno.
Nee, ik durf inderdaad niet zo te denken. Ik ben een laffe linkse werkschuwe k*thond die niet racistisch durf te zijn. Ik ben liever sociaal om zo niet de haat van de gehele wereldbevolking op mijn nek te krijgen. Want dat is eigenlijk de enige drijfveer die ik ken, angst.

Op wat heb je staan stampen? (sorry voor offtopic).
en jij haat gewoon mijn manier van denken omdat je zelf niet durft na te denken volgens mij.
Ooit zullen mijn ideeën door heel nederland geliefd zijn. Geniale mensen worden altijd eerst uitgemaakt voor gekken voordat de mensen inzien dat ze fantastische dingen doen/denken.