AndroidHealthClinic

Nieuws Helft Marokkaanse jeugd voor 22ste bekend bij politie voor misdrijf

Ik schrijf dat tussen haakjes omdat ik van mening ben dat je niet alle Marokkanen als 'mocro tuig' kan bestempelen. Iedereen weet dat een groter aandeel Marokkanen zich op het criminele pad bevinden ten opzichte van andere bevolkingsgroepen, je zal mij dat ook niet horen ontkennen. Echter zijn ook zij binnen de Marokkaanse gemeenschap een minderheidsgroepering, ik blijf erbij dat je altijd oog moet blijven houden voor al die anderen die wel keihard werken om iets van het leven te maken hier in Nederland.

Ok Klaaswitz, jij gaat morgen naar de AH en je koopt een pak koekjes. Dan wil je toch ook niet dat er van de 10 koekjes er 3 beschimmeld zijn?

Ok Klaaswitz, jij gaat morgen naar de AH en je koopt een pak koekjes. Dan wil je toch ook niet dat er van de 10 koekjes er 3 beschimmeld zijn?

Goede vergelijking HardcoreNL. Zielloze consumptieproducten vergelijken met individuen zoals jij en ik. Wat een halve zool van weergaloze proporties ben je toch ook.

Goede vergelijking HardcoreNL. Zielloze consumptieproducten vergelijken met individuen zoals jij en ik. Wat een halve zool van weergaloze proporties ben je toch ook.

Ik vond hem zelf wel mooi gevonden! Maar wat is je antwoord daarop dan? Jij als Sp'er PvdA-hooligan koopt dat dan toch gewoon of niet...?

[/COLOR]
Ik vond hem zelf wel mooi gevonden! Maar wat is je antwoord daarop dan? Jij als Sp'er PvdA-hooligan koopt dat dan toch gewoon of niet...?

Nee, dan koop ik geen producten meer van dat merk en als ik echt een narrige bui heb stuur ik een brief naar de fabrikant die je dan waarschijnlijk een doos vol allerlei producten toestuurt van dezelfde makelarij.

Ik voel wel waar je naar toe wil HardcoreNL en ik begrijp dat je nog een jonge gast ben maar je zou toch moeten weten dat dit soort argumentatie zelfs een weldenkende 14 jarige zoiets doet hebben van 'man man wat een prietpraat'.

Het probleem is er inderdaad wel. Goede oplossingen echter niet.
Bovendien hou je altijd mensen die wat laag staan op de sociale ladder door minder onderwijs, gezinssituatie omgeving etc, in deze groep komt vaker crimineel gedrag voor. Dat dit vaker allochtonen zijn weet ook iedereen.
Oplossing die volgens mij het beste werkt ligt in het midden: Meer aandacht voor thuissituate en laat er consequenties zijn voor thuissituatie + veel hogere straffen voor recidive. Zaken als uitzettingen kunnen ( en mogen van mij) alleen als het een criminele illegaal is.

Nee, dan koop ik geen producten meer van dat merk en als ik echt een narrige bui heb stuur ik een brief naar de fabrikant die je dan waarschijnlijk een doos vol allerlei producten toestuurt van dezelfde makelarij.

Ik voel wel waar je naar toe wil HardcoreNL en ik begrijp dat je nog een jonge gast ben maar je zou toch moeten weten dat dit soort argumentatie zelfs een weldenkende 14 jarige zoiets doet hebben van 'man man wat een prietpraat'.

Ok ik snap het al Klaaswitz, weer een allochtonenknuffelaar die problemen het liefst zover mogelijk in een donker hoekje stopt om nooit meer over te praten. Niet echt "volwassen" .

Ok ik snap het al Klaaswitz, weer een allochtonenknuffelaar die problemen het liefst zover mogelijk in een donker hoekje stopt om nooit meer over te praten. Niet echt "volwassen" .

Waar heb je het over man, ik zeg aanpakken dat tuig op de straat. Je geeft je bek maar een duw maar dat is ook niet vreemd want je bent een puber. Niet eens sarcastisch bedoeld, het is wetenschappelijk aangetoond dat pubers lijden aan een tijdelijke mentale retardatie en dat schijnt nog gezond te zijn ook. Het is alleen zo jammer dat er een aanzienlijk deel mentaal niet veel verder komen maar ik heb goede hoop wat jou betreft.

Sp'er PvdA hooligan...lol Maar vertel, als ik zeg ik neem hem. Jij duidelijk niet, kan je mij uitleggen hoe die vergelijking opgaat voor allochtonen? Moet ik mij dus voorstellen dat als er 10 politieke vluchtelingen uit Iran komen, waarvan er statistisch 1 of 2 crimineel worden, jij zegt: alle 10 komen er niet in?

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Niet eens sarcastisch bedoeld, het is wetenschappelijk aangetoond dat pubers lijden aan een tijdelijke mentale retardatie en dat schijnt nog gezond te zijn ook.

Hoelang duurt het voordat deze in iemands handtekening staat:p

Is er nog iemand die onze 'forumheld' nog serieus neemt?
'Klaaswitz', je kwaliteit is aan het afnemen:

... Wat een halve zool van weergaloze proporties ben je toch ook.

Dat klopt Strand, jij bent dan ook een onderontwikkelde halve gare. ...

... Je geeft je bek maar een duw maar dat is ook niet vreemd want je bent een puber. Niet eens sarcastisch bedoeld, het is wetenschappelijk aangetoond dat pubers lijden aan een tijdelijke mentale retardatie en dat schijnt nog gezond te zijn ook. Het is alleen zo jammer dat er een aanzienlijk deel mentaal niet veel verder komen maar ik heb goede hoop wat jou betreft.

Het enige wat je doet is een ander een stempel opdrukken. Je hebt een tunnelvisie van hier tot Tokio en ieder individu met een mening die daar buiten valt wordt gekwalificeerd tot een van bovenstaande aantijgingen.

Deze cijfers zijn fake om onze getinte medemens alweer in een verkeerd daglicht te plaatsen.

Nee, het zou best kunnen dat de overige 46% steeds door de mazen van de wet weet te glippen :)
In veel gevallen willen ze er meteen een "discrimiatie" zaak van maken, dus de politie gaat (te) voorzichtig te werk in dit soort gevallen. ;)

Onze "bodybuilders" zijn weer hun mening aan het geven vanuit een politiek oogpunt. En aan de reacties te zien kan ik weer finaal concluderen wat voor een simpele zielen de meesten hier zijn. Maar hey, jullie bezorgen mij de dagelijkse slappe lach :rocknana::rocknana:

ik denk dat het er mee te maken heeft dat ze zich hier niet welkom genoeg voelen en zich daardoor proberen af te zetten. als we nou is allemaal ons steentje bij dragen, dan kunnen we dit probleem met z'n allen te lijf gaan.
Laten we ze met z'n allen doodknuffelen dan;) Zoiets moet je er eenmaal bijnemen met 2 culturen die haaks staan op elkaar. Als zoiets je stoort kun je beter je kansen wagen in Marokko.

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:29 ----------

Onze "bodybuilders" zijn weer hun mening aan het geven vanuit een politiek oogpunt. En aan de reacties te zien kan ik weer finaal concluderen wat voor een simpele zielen de meesten hier zijn. Maar hey, jullie bezorgen mij de dagelijkse slappe lach :rocknana::rocknana:

Heb jij het hier een beetje naar je zin?

Lekker het land uit fl*kkeren die zooi, heb je niks aan.

De koptekst is niet geheel correct aangezien het over Marokkaanse mannen gaat.
Nu heb ik nogal wat Marokkaanse vriendinnetjes en die hebben op één na allemaal HBO of hoger, dat zegt toch ook wel wat, ze zijn gefrustreerd over hun mannelijke collega Marokkanen maar over het algemeen doen de dames het zeer goed.
Dat mag toch ook wel eens gezegd worden.

De koptekst is niet geheel correct aangezien het over Marokkaanse mannen gaat.
Nu heb ik nogal wat Marokkaanse vriendinnetjes en die hebben op één na allemaal HBO of hoger, dat zegt toch ook wel wat, ze zijn gefrustreerd over hun mannelijke collega Marokkanen maar over het algemeen doen de dames het zeer goed.
Dat mag toch ook wel eens gezegd worden.

Ja ze komen aan HBO en alles omdat ze onterecht minder zwaar beoordeeld worden. En ja ze zijn gefrustreerd, en later trouwen ze wel met crimineel.

als je elke zondag na een kerkdienst in gouda bespuwd word door die pitslikkend macrootjes , kan ik me voorstellen dat je gedachten een rechtse kant opgaan - idd aanpakken die gasten , maar dat is vrij lastig met ons rechtssysteem - gelukkig zijn er nog een hoop goedwillende marokkanen die er echt wel wat van willen maken -

Ja ze komen aan HBO en alles omdat ze onterecht minder zwaar beoordeeld worden. En ja ze zijn gefrustreerd, en later trouwen ze wel met crimineel.

Zou je denken?

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

als je elke zondag na een kerkdienst in gouda bespuwd word door die pitslikkend macrootjes , kan ik me voorstellen dat je gedachten een rechtse kant opgaan - idd aanpakken die gasten , maar dat is vrij lastig met ons rechtssysteem - gelukkig zijn er nog een hoop goedwillende marokkanen die er echt wel wat van willen maken -

Klootzakken heb je overal, Marokkaanse klootzakken, Hollandse klootzakken, Chinese klootzakken etc etc..
Gewoon strenger zijn en alle klootzakken bestraffen.

klopt , er zijn heel veel klootzakken , maar van de beslissing over hoe gaan we vervolgen/aanpakken / hoe doen we zoiets / binnen welke rechtslijnen moeten we blijven - hier zijn we altijd afhankelijk van mensen die vaak weinig met dit soort situaties te maken hebben - advocatuur daargelaten -

Terug
Naar boven