XXL Nutrition

Helnas wordt sterker

• Topic Starter Topic Starter
6e training 30-3:
3x5 60 kg bankdrukken
3x5 80 kg squat
1x5 100 kg deadlift
3x5 40 kg shoulder press
3x5 chinup waarvan 3!! chinup en rest vanaf hoogste punt langzaam laten zakken

Shoulderpress gaat al een stuk soepeler . De vorige keer haalde ik 40 kg steeds net 5 keer terwijl ik helemaal stond te trillen en nu al stuk beter. Had er 5 kg bij gedaan maar die kreeg ik niet omhoog.

Gaat lekker zo te zien.

7e training 2-4
3x5 60 kg bankdrukken
3x5 80 kg squat
1x5 100 kg deadlift
3x5 40 kg shoulder press
3x5 chinup waarvan chinup en rest vanaf hoogste punt langzaam laten zakken
Flink druk vandaag

7e training 2-4
3x5 60 kg bankdrukken
3x5 80 kg squat
1x5 100 kg deadlift
3x5 40 kg shoulder press
3x5 chinup waarvan chinup en rest vanaf hoogste punt langzaam laten zakken
Flink druk vandaag

Wel een exacte kopie van 30-3...

Wel een exacte kopie van 30-3...

Klopt, het was erg druk, en ik was rond 11 uur binnen en moest om 12 uur weg zijn, ze gingen dicht ivm pasen, dus had niet genoeg tijd gepakt tussen setjes om zwaarder te proberen.
Die 40 kg shoulderpress ging wel aardig en had denk ik ook wel 45 gelukt, squat was aardig zwaar en deadlift ook dus momenteel max. chinups haalde ik de 1e keer net geen 4, en kwam qua hoogte een stuk hoger als gebruikelijk.
Ik hou het ook meer voor mezelf bij om voortgang te zien, verder haal ik vaak een hoop door elkaar waardoor ik vorige keer met de 95 kg van deadlift op mijn nek probeerde de squatten en hard faalde, had gelukkig die safetybar goed afgesteld net onder mijn laagste squat punt.

Klopt, het was erg druk, en ik was rond 11 uur binnen en moest om 12 uur weg zijn, ze gingen dicht ivm pasen, dus had niet genoeg tijd gepakt tussen setjes om zwaarder te proberen.
Die 40 kg shoulderpress ging wel aardig en had denk ik ook wel 45 gelukt, squat was aardig zwaar en deadlift ook dus momenteel max. chinups haalde ik de 1e keer net geen 4, en kwam qua hoogte een stuk hoger als gebruikelijk.
Ik hou het ook meer voor mezelf bij om voortgang te zien, verder haal ik vaak een hoop door elkaar waardoor ik vorige keer met de 95 kg van deadlift op mijn nek probeerde de squatten en hard faalde, had gelukkig die safetybar goed afgesteld net onder mijn laagste squat punt.

Stel je voor dat je per ongeluk 195kg had opgeschreven.

verder haal ik vaak een hoop door elkaar waardoor ik vorige keer met de 95 kg van deadlift op mijn nek probeerde de squatten en hard faalde, had gelukkig die safetybar goed afgesteld net onder mijn laagste squat punt.

Het zou maar zo een stuk tekst van mij kunnen zijn...:roflol: Daarom ben ik ook blij dat ik alles op de telefoon bij hou zodat ik exact weet wat ik moet hebben qua gewicht. Ik heb het wel eens met de tricep extention gehad. Zonder dat ik het in de gaten had probeerde ik de trainen met iets van 28 Kg i.p.v. 23Kg... En maar denken... waarom lukt het nou niet :headbang:

8e training 5-4
3x5 60 kg bankdrukken
3x5 85 kg squat
1x5 105 kg deadlift
3x5 45 kg shoulder press
3x5 chinup waarvan zoveel mogelijk chinup en rest vanaf hoogste punt langzaam laten zakken
Vorige training zelfde gewichten gepakt als keer ervoor ivm drukte. Fijn om te zien dat ik met het meeste omhoog kon.
Bankdrukken had ik 5 kg bijgedaan maar die kreeg ik maar 3 keer omhoog

Heb nou whey en creatine mono-nogiets besteld bij body en fitshop

Laatst bewerkt:
Nette training weer :thumbs:

Bedankt!
Was hem nog aan het aanpassen. Had perongeluk geplakt en verstuurd ipv verder aanpassen.

Ik zie het nu idd. In dat geval is het dus een nog nettere training :lifter:

Misschien de volgende keer bij bankdrukken 2.5 omhoog gaan i.p.v. 5? Pak je net ff weer wat meer volume en is de stap wat minder groot.

Had laatst in jouw blog gekeken maar er staan voor een beginner zoals mij iets teveel afkortingen qua oefeningen om te snappen wat je doet haha

Ik heb ook vaak geen idee waar ze het over hebben. Misschien hou ik dat maar zo.

Had laatst in jouw blog gekeken maar er staan voor een beginner zoals mij iets teveel afkortingen qua oefeningen om te snappen wat je doet haha

Hahaha... ik ben ook maar een beginner hoor :p.De afkortingen die ik gebruik zijnd e afkortingen die ook in de app staan die ik voor 5X5 gebruik.

SQ= squat
BP= bench press
BOR= bent over row
OHP= overhead press
DL= deadlift

De rest van de oefeningen schrijf ik altijd gewoon voluit.

Ik zie het nu idd. In dat geval is het dus een nog nettere training :lifter:

Misschien de volgende keer bij bankdrukken 2.5 omhoog gaan i.p.v. 5? Pak je net ff weer wat meer volume en is de stap wat minder groot.

Precies! Zelf probeer ik vaak liever extra reps voordat ik zwaarder probeer te gaan.

9e training 9-4
3x5 62,5 kg bankdrukken .(ze hadden 1,25 kg. Had vorige keer alleen 0,5 gezien)
3x5 85 kg squat
1x5 105 kg deadlift
3x5 45 kg shoulder press
3x4 chinups

Kan ondertussen 3x4 chinups met heel veel tijd ertussen. Doe een set bij binnenkomst, vertrek en 1 ergens in het midden.

Lekker bezig geweest weer :thumbs:

10e training 11-4
3x5 62,5 kg bankdrukken.
3x5 85 kg squat
1x5 105 kg deadlift
3x5 45 kg shoulder press
3x5 chinups yay!

Ben met mijn collega een weddenschap aangegaan wie over een maand de meeste chinups kan. Hij kon er 6 toen we de weddenschap aangingen en nog steeds 6, ik kon er 2 en nu 5 :)

In. Hier ook maar eens volgen. Leuk die weddenschap trouwens. Extra motivatie :D

Terug
Naar boven