Fitness Seller

Help een lieve, wanhopige meid van 25

• Topic Starter Topic Starter
Hier in Breda zit basic fitness en daar train je onbeperkt voor 17,50 euro. Zoiets zit in Rotterdam vast ook wel.

Er zit een fit4free in capelle maar da's 25 minuten rijden hiervandaan.
en omdat nou nog te doen als ik pas om 17:30 thuis ben en dan eerst nog moet eten.

en omdat nou nog te doen als ik pas om 17:30 thuis ben en dan eerst nog moet eten.
Tja je moet er wat voor over hebben. Voor niets gaat de zon op :).

Ik heb hier iedereen al heel veel goede tips zien geven over hoe te beginnen; vooral met voeding. De eerste 2 maanden dat ik begon met trainen moest ik ook 4x per week 25 minuten lopen naar mijn sportschool (heb nu een fiets :p), en ik kom ook elke dag om half 6 thuis. Je zult bepaalde concessies moeten maken wil je je doel bereiken.

Ik mot ook 15-20mins fietsen, me collega moet 30mins fietsen...maar we doen het wel. Schijnbaar ben je toch niet zo toegewijd om je doel te bereiken.

Thuis kun je alleen simpele dingen doen zoals opdrukken, sit-ups, optrekken en die cardio. Niet echt een volwaardige work-out om je doel te bereiken.

Niet lullig bedoelt maar ik heb ook nog een leven buiten afvallen
Ik zit met een vriend thuis die een motorongeluk heeft gehad.
Dus om die nou 3 dagen per week tot 22:00 aan zijn lot over te laten gaat me te ver. Als ie weer mag en kan sporten gaan we waarschijnlijk wel weer samen. NU kan/wil ik dus niet 3 uur per avond 3x per week van huis zijn.
Dus voorlopig blijft het voor mij bij het volgende:

Rond 06:30: 30 minuten hardlopen
Rond 18:00: 50 Squats en 50 Lunges
20 minuten ab work out
30 minuten upperbody workout
30 - 45 minuten op een ouderwetse stepper.

En heb me net aangekleed, en kan nu na 3 weken mijn riem al 2 gaatjes strakker doen. Dat is zo'n 6 cm verschil op mijn riem
Alleen op de weegschaal zie ik het nog niet echt (1.5 kilo minder)

maar met een gezonder voedingsschema hoop ik er wel te komen.

En maybe begrijpen jullie mijn keuze (buiten het geld, en de in mijn ogen slechte sportscholen hier) om niet naar de sportscholol te gaan.

Groetjes,

een dankbare Karin

3 uur van huis? Rijden heen is 20 minuten, sporten max 1 uurtje, rijden terug 20 minuten. Is anderhalf uur van huis weg.

en 20 minuten ab workout?

3 uur van huis? Rijden heen is 20 minuten, sporten max 1 uurtje, rijden terug 20 minuten. Is anderhalf uur van huis weg.

en 20 minuten ab workout?

Ja nou 1 uur sporten helpt ook zo lekker ..??
Eerst 30 minuten op de loopband en dan met het schema wat ik bij mijn vorige sportschool had ben ik dan ook nog wel ruim een uur bezig

En wat is er mis met buikspieroefeningen..??

Als ze niet naar de gym wil, wil ze niet naar de gym ...

Je moet niet afvallen om vet kwijt te zijn hé ;)
Staar je niet blind op je weegschaal maar ga idd af op wat in je in de spiegel ziet,
en wat je aan je kleren merkt. Toch al resultaat zo te horen, en eens je voeding op
orde is, komt dat helemaal goed. Volhouden, perfectioneren is de boodschap ;)

Niet lullig bedoelt maar ik heb ook nog een leven buiten afvallen
Ik zit met een vriend thuis die een motorongeluk heeft gehad.
Dus om die nou 3 dagen per week tot 22:00 aan zijn lot over te laten gaat me te ver. Als ie weer mag en kan sporten gaan we waarschijnlijk wel weer samen. NU kan/wil ik dus niet 3 uur per avond 3x per week van huis zijn.
Dus voorlopig blijft het voor mij bij het volgende:

Rond 06:30: 30 minuten hardlopen
Rond 18:00: 50 Squats en 50 Lunges
20 minuten ab work out
30 minuten upperbody workout
30 - 45 minuten op een ouderwetse stepper.

En heb me net aangekleed, en kan nu na 3 weken mijn riem al 2 gaatjes strakker doen. Dat is zo'n 6 cm verschil op mijn riem
Alleen op de weegschaal zie ik het nog niet echt (1.5 kilo minder)

maar met een gezonder voedingsschema hoop ik er wel te komen.

En maybe begrijpen jullie mijn keuze (buiten het geld, en de in mijn ogen slechte sportscholen hier) om niet naar de sportscholol te gaan.

Groetjes,

een dankbare Karin

Doe je dit schema elke dag? Zo ja, las een paar rustdagen in, je hebt ook tijd nodig om te herstellen, cardio mag wel elke dag. hardlopen uitgezonderd, dat is ook redelijk zwaar voor je gewrichten en pezen dus liever niet meer dan 4 keer per week. Zorg ook dat je goede schoenen hebt om op te lopen

Gefeliciteerd met je resultaat, 6 CM eraf in 3 weken tijd is best een goed resultaat. :clap:

yep ... en je kan ook andere workouts vinden online

Probeer maar eens te zoeken naar Billy Blanks bv, ideaal om eens als afwisseling te doen
ipv cardio ofzo

Ja nou 1 uur sporten helpt ook zo lekker ..??
Eerst 30 minuten op de loopband en dan met het schema wat ik bij mijn vorige sportschool had ben ik dan ook nog wel ruim een uur bezig

En wat is er mis met buikspieroefeningen..??

Niets mis met buikspier oefeningen, maar 20 minuten is teveel. En ja 1 uur sporten is voldoende, ligt eraan wat je binnen dat uur doet. In 30 / 45 minuten kan je een full body workout makkelijk doen dus zie het probleem niet.

Voor beter resultaat van je cardio (hardlopen) doe dan eerst je gewicht training, en daarna pas je cardio.

Doe je dit schema elke dag? Zo ja, las een paar rustdagen in, je hebt ook tijd nodig om te herstellen, cardio mag wel elke dag. hardlopen uitgezonderd, dat is ook redelijk zwaar voor je gewrichten en pezen dus liever niet meer dan 4 keer per week. Zorg ook dat je goede schoenen hebt om op te lopen

Gefeliciteerd met je resultaat, 6 CM eraf in 3 weken tijd is best een goed resultaat. :clap:

Dank je wel.!!!!!:)

En ik doe de squats en de lunges om de dag
En het hardlopen ook om de dag
Wandel / loop elke avond nu standaard een half uur
En ga als ik niet mijn squats doe die avond ook 30-45 minuetn steppen

yep ... en je kan ook andere workouts vinden online

Probeer maar eens te zoeken naar Billy Blanks bv, ideaal om eens als afwisseling te doen
ipv cardio ofzo

I LOve Billy Blanks
Heb zijn tai Bo video's alleen heeft mijn video recorder het begeven.
Dus moet daar even een oplossing voor zoeken

Niets mis met buikspier oefeningen, maar 20 minuten is teveel. En ja 1 uur sporten is voldoende, ligt eraan wat je binnen dat uur doet. In 30 / 45 minuten kan je een full body workout makkelijk doen dus zie het probleem niet.

Voor beter resultaat van je cardio (hardlopen) doe dan eerst je gewicht training, en daarna pas je cardio.

Kijk daar begint het al, volgens mijn oude sportschool moest ik minstens 30 min op de loopband / crosstrainer en daarna pas mijn toestellen/
Zoals leg press enz. en daarna liep ik ook altijd nog min 15 min.

PS leg press is fun :p

ik ga direct na het werk naar de sportschool. eet om 4 uur eerst mijn 2e maaltijd met kip en groentes nog op het werk achter de compu en dan half 5 in de auto naar de sportschool... ben ik om kwart voor 5 en dan lekker trainen.

eerst KT dan pas cardio...

Ik zit achter de receptie dus hier 's middags warm eten gaat niet.
Hooguit de lunch en that's it

ik eet mijn warme eten ook gewoon koud..

ik eet mijn warme eten ook gewoon koud..

Ik bedoel eigenlijk dat ik het niet kan maken om buiten lunch tijd iets te gaan eten terwijl ik achter de balie zit.
Een Boterham of zo tussendoor wegwerken gaat wel.
Maar met een bord rijst ga ik gedonder krijgen:(

Kijk daar begint het al, volgens mijn oude sportschool moest ik minstens 30 min op de loopband / crosstrainer en daarna pas mijn toestellen/
Zoals leg press enz. en daarna liep ik ook altijd nog min 15 min.

PS leg press is fun :p

Da's voor de absolute beginners: slomo opwarmtraining, dan lage gewichten, dan afkoeltraining. Als het serieus wordt moet je KT en afvaltraining uit elkaar halen en allebei goed zwaar en intensief doen.

Da's voor de absolute beginners: slomo opwarmtraining, dan lage gewichten, dan afkoeltraining. Als het serieus wordt moet je KT en afvaltraining uit elkaar halen en allebei goed zwaar en intensief doen.

Lage gewichten valt wel mee.
Ik deed na 1 maand de leg press met 135 kilo als ik mij niet vergis
Kan er een kilo of 5 naast zitten

Terug
Naar boven