MuscleMeat

Help een lieve, wanhopige meid van 25

meer eten, zoals eerder vermeld ;)

Meer eten, maar goed gezond blijven eten. Rijst, havermout, kipfilet, fruit etc etc. Vooral ook je maaltijden goed verspreiden over de dag, 5-6 maaltijden per dag moet je aanhouden als norm. Je moet je metabolisme wat omhoog kicken. Beter ga je ook gewoon naar een sportschool en ga je op zo'n cardiomachine een uurtje staan, elke werkdag of om de dag ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Is zo'n ouderwetse stepper ook aan te raden.
Die heb ik namelijk nog wel staan.
En dan 1 uur per dag. Buiten de youtube workouts

Als je in A'dam zit kan ik je wel begeleiden..:o

wtf, relatie building?
aahh well...

aah **** die sportscholen
voor 60 euro per maand is dat al een te goeie reden om er de brui aan te geven
ga liever joggen , fietsen of zo
touwtjespringen, krijg je van die mooi uitgelijnde kuiten van.

60 euro
djeeezes waar halen ze het

Nou eerlijk gezegd ben ik regelmatiger gaan eten.
Al kan ik vreselijk bunkeren geef ik toe.
Al doe ik dit al ruim een jaar niet meer.
En toch kom ik alleen maar aan.

Toen ik 45 kilo woog werkte ik mij de McDonalds en at daar elke avond.
At geen ontbijt en lunch was 2 witte boterhammen

Nu zit ik achter een bureau eet ontbijt, lunch en "normaal" avond eten en het resultaat is 30 kilo meer.

En ik haat maar dan ook haat de sportscholen hier.
Veel te duur, geen instructeurs, degene die er zijn houden zich alleen maar met de "bodybuilders" bezig No offence:pmaar voor een afvaller niet echt handig.
Dus wil het liever zelf (thuis) doen.

Alle tips en commentaar (positief en negatief) zijn welkom

Alvast bedankt;)

denk eerder dat het een voordeel is dan een nadeel.
De bodybuilders hebben er vaak veel verstand om op een verantwoorde en blijvende manier aftevallen en te werken naar een goed figuur.
Ook weten zij veel van dieten af , en praten niet het overgrootte deel van sportschool na als 1 iemand baat zweert bij een crashdiet

aah **** die sportscholen
voor 60 euro per maand is dat al een te goeie reden om er de brui aan te geven
ga liever joggen , fietsen of zo
touwtjespringen, krijg je van die mooi uitgelijnde kuiten van.

60 euro
djeeezes waar halen ze het

Joggen lijkt mij niet de oplossing, dat is erg belastend voor je gewrichten zeker voor mensen met overgewicht. Ik weet niet hoe het in jouw geval zit, jij weegt namelijk maar 74 kg terwijl zwaardere mensen (zoals ik) ook gewoon hardlopen.
Wat die 60 euro betreft, dat moet goedkoper kunnen, er zijn ook sportscholen waar je voor 30 euro p/m kunt sporten. Dan heb je weliswaar minder luxe (fysio, zonnebank, sauna, gratis drankjes etc.) alleen heb je dat in principe ook niet nodig, als je een keer naar de fysio wilt wordt dat waarschijnlijk wel vergoed door de verzekering.

heb je ook geen last van stress? je zit nu op een kantoor en ineens wordt je dik
anyway om de 2-3 uur gaan eten, en dan geen repen chocola of zakken chips he, gewoon een boterham of 2 met iets gezonds
niet vlak voor het slapen gaan gaan eten
ga elke dag een uur fietsen of rennen

Squatende vrouwen hebben een lekkere strakke kont :D

Voor de rest is alles inderdaad al gezegd. Het is het standaard riedeltje. Lees de sticky's, bereken hoeveel Kalorien (Kcal) je lichaam per dag nodig heeft, gebruik voedingstabellen omdat samen te stellen.
4gr eiwit/koolhydraten = 1kcal
7gr vet = 1 kcal
9gr alcohol = 1 kcal

verdeel je aantal Kcal over 45%eiwit-40%koolhydrate-15%vet. Verdeel het over 5-6 maaltijden per dag elk 3 uur uit elkaar en hou je er strik aan. Je suikerspiegel trekt zich ook gelijk met minder grote pieken/dalen waardoor snoepen ook minder gebeurd. Veel water drinken als je honger gevoel hebt, eigenlijk altijd gewoon veel drinken.

In begin zul je gewicht aankomen omdat je lichaam nog niet zoveel kan verbranden. Moet er weer aan wennen. Dan vele sporten en cardio om de verbranding hoog te houden.

Zou toch naar een sportschool gaan. Zo erg als je het opnoemt valt enorm mee.

:hamer: je lijstje van kcals is verkeerd om bro.

1gram eiwit = 4kcals
1gram kh = 4kcals
1gram vet = 9kcals
1gram alcohol = 7kcals

;)

Voor de rest is alles wel gezegd. 5a6 kleine maaltijden per dag hoog in de eiwitten, koolhydraten moeten bestaan uit complexe carbs. Ook voor spiermassa trainen. Spiermassa is namelijk de motor van het lichaam. Je wordt echt niet meteen een bodybuildster.

heb je ook geen last van stress? je zit nu op een kantoor en ineens wordt je dik
anyway om de 2-3 uur gaan eten, en dan geen repen chocola of zakken chips he, gewoon een boterham of 2 met iets gezonds
niet vlak voor het slapen gaan gaan eten
ga elke dag een uur fietsen of rennen

Nope no stress, en ik snoep dus niet (meer)
Vroeger wel, maar de laatste paar jaar absoluut niets meer.
Hooguit bakje chips of nootjes in de maand ofzo.

En als ik al trek krijg overdag eet ik een losse evergreen en dat is 70 kcal per biscuit.

Alleen het gaat er maar niet af:(

Ik heb gisteren een half uur gelopen
50 squats en 50 lunges
En nog wat upperbody stuff.
Vanaf vanavond ook maar een half uur steppen erbij

denk eerder dat het een voordeel is dan een nadeel.
De bodybuilders hebben er vaak veel verstand om op een verantwoorde en blijvende manier aftevallen en te werken naar een goed figuur.
Ook weten zij veel van dieten af , en praten niet het overgrootte deel van sportschool na als 1 iemand baat zweert bij een crashdiet

UHM..??

Nee, nadeel als je als "leek" wat gaat vragen hebben ze geen tijd voor je.
En als je antwoord krijgt en je zegt dat je af wil vallen en evt. je spieren ook wil trainen, komen ze met creatine aan zetten.
En dat leek me nou niet zo'n goed plan.

Ik heb nu wel guarana gehaald voor meer energie en Groene thee voor wat extra hulp.

Dan vraag je aan ons een schema en aan die instructeurs alleen of ze die oefening uit willen leggen? Krijg je commentaar dat ze het absoluut NIET eens zijn met het schema, maar dat moet je maar negeren. Die gasten bouwen alleen fitness schematjes die niet werken.

Maar dan moet je wel de discipline hebben minimaal 3x in de week te gaan. Als het al niet meer is ;) 1 dag kracht, 1 dag cardio om en om.

Dan vraag je aan ons een schema en aan die instructeurs alleen of ze die oefening uit willen leggen? Krijg je commentaar dat ze het absoluut NIET eens zijn met het schema, maar dat moet je maar negeren. Die gasten bouwen alleen fitness schematjes die niet werken.

Maar dan moet je wel de discipline hebben minimaal 3x in de week te gaan. Als het al niet meer is ;) 1 dag kracht, 1 dag cardio om en om.

Kom maar op met die oefeningen alleen ga ik dus niet naar de sportschool.
Ik vind 60 euro dus echt te veel.
En heb geen zin om 25 min te moeten rijden voor een sportschool
Dan ga ik wel een half uur extra lopen of zo

En ik ga vanaf maandag weer zwemmen
Mijn sportbuddie is na 8 maanden weer terug uit turkije dus het zwemseizoen kan weer beginnen;)

Hier in Breda zit basic fitness en daar train je onbeperkt voor 17,50 euro. Zoiets zit in Rotterdam vast ook wel.

Toen ik 45 kilo woog werkte ik mij de McDonalds .... Nu zit ik achter een bureau .... het resultaat is 30 kilo meer.

Ondanks dat het eten bij McDonalds natuurlijk rotzooi is, lijkt me dat wel een baan waarbij je meer beweegt dan achter een bureau. Probeer dan ook in je dagelijkse leven meer te bewegen. Dan bedoel ik niet alleen sporten, maar ook fietsen naar je werk, lopen naar de supermarkt en zo voort.

Kom maar op met die oefeningen alleen ga ik dus niet naar de sportschool.
Ik vind 60 euro dus echt te veel.
En heb geen zin om 25 min te moeten rijden voor een sportschool
Dan ga ik wel een half uur extra lopen of zo

En ik ga vanaf maandag weer zwemmen
Mijn sportbuddie is na 8 maanden weer terug uit turkije dus het zwemseizoen kan weer beginnen;)

Je hebt al een abbo van 25 als je een sportschool zoekt. Prijzen lopen enorm uit een. Maar als je niet naar een sportschool gaat kun je het eigenlijk wel op je buik schrijven qua oefeningen. Tenzij je 500-600euro gaat investeren om een thuisgym op te zetten.

Je wilt wel afslanken, maar niet bepaalde concessies maken. Schiet niet op.

Gelukkig heb je zwemmen wat het hele lichaam traint. Dus als je dat een 45minuten doet en tig baantjes trekt 3x in de week schiet al op. Cardio alleen werkt namelijk niet.

Terug
Naar boven