- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zo'n ouderwetse stepper ook aan te raden.
Die heb ik namelijk nog wel staan.
En dan 1 uur per dag. Buiten de youtube workouts
Nou eerlijk gezegd ben ik regelmatiger gaan eten.
Al kan ik vreselijk bunkeren geef ik toe.
Al doe ik dit al ruim een jaar niet meer.
En toch kom ik alleen maar aan.
Toen ik 45 kilo woog werkte ik mij de McDonalds en at daar elke avond.
At geen ontbijt en lunch was 2 witte boterhammen
Nu zit ik achter een bureau eet ontbijt, lunch en "normaal" avond eten en het resultaat is 30 kilo meer.
En ik haat maar dan ook haat de sportscholen hier.
Veel te duur, geen instructeurs, degene die er zijn houden zich alleen maar met de "bodybuilders" bezig No offencemaar voor een afvaller niet echt handig.
Dus wil het liever zelf (thuis) doen.
Alle tips en commentaar (positief en negatief) zijn welkom
Alvast bedankt![]()
aah **** die sportscholen
voor 60 euro per maand is dat al een te goeie reden om er de brui aan te geven
ga liever joggen , fietsen of zo
touwtjespringen, krijg je van die mooi uitgelijnde kuiten van.
60 euro
djeeezes waar halen ze het

Squatende vrouwen hebben een lekkere strakke kont
Voor de rest is alles inderdaad al gezegd. Het is het standaard riedeltje. Lees de sticky's, bereken hoeveel Kalorien (Kcal) je lichaam per dag nodig heeft, gebruik voedingstabellen omdat samen te stellen.
4gr eiwit/koolhydraten = 1kcal
7gr vet = 1 kcal
9gr alcohol = 1 kcal
verdeel je aantal Kcal over 45%eiwit-40%koolhydrate-15%vet. Verdeel het over 5-6 maaltijden per dag elk 3 uur uit elkaar en hou je er strik aan. Je suikerspiegel trekt zich ook gelijk met minder grote pieken/dalen waardoor snoepen ook minder gebeurd. Veel water drinken als je honger gevoel hebt, eigenlijk altijd gewoon veel drinken.
In begin zul je gewicht aankomen omdat je lichaam nog niet zoveel kan verbranden. Moet er weer aan wennen. Dan vele sporten en cardio om de verbranding hoog te houden.
Zou toch naar een sportschool gaan. Zo erg als je het opnoemt valt enorm mee.
je lijstje van kcals is verkeerd om bro.
heb je ook geen last van stress? je zit nu op een kantoor en ineens wordt je dik
anyway om de 2-3 uur gaan eten, en dan geen repen chocola of zakken chips he, gewoon een boterham of 2 met iets gezonds
niet vlak voor het slapen gaan gaan eten
ga elke dag een uur fietsen of rennen

denk eerder dat het een voordeel is dan een nadeel.
De bodybuilders hebben er vaak veel verstand om op een verantwoorde en blijvende manier aftevallen en te werken naar een goed figuur.
Ook weten zij veel van dieten af , en praten niet het overgrootte deel van sportschool na als 1 iemand baat zweert bij een crashdiet
1 dag kracht, 1 dag cardio om en om.Dan vraag je aan ons een schema en aan die instructeurs alleen of ze die oefening uit willen leggen? Krijg je commentaar dat ze het absoluut NIET eens zijn met het schema, maar dat moet je maar negeren. Die gasten bouwen alleen fitness schematjes die niet werken.
Maar dan moet je wel de discipline hebben minimaal 3x in de week te gaan. Als het al niet meer is1 dag kracht, 1 dag cardio om en om.

Toen ik 45 kilo woog werkte ik mij de McDonalds .... Nu zit ik achter een bureau .... het resultaat is 30 kilo meer.
Kom maar op met die oefeningen alleen ga ik dus niet naar de sportschool.
Ik vind 60 euro dus echt te veel.
En heb geen zin om 25 min te moeten rijden voor een sportschool
Dan ga ik wel een half uur extra lopen of zo
En ik ga vanaf maandag weer zwemmen
Mijn sportbuddie is na 8 maanden weer terug uit turkije dus het zwemseizoen kan weer beginnen![]()