Fitness Seller

Help horeca en trainen

Motivated

Novice
Waardering
0
Ik werk in de horeca 4 dagen in de week en heb meestal 3 dagen om te trainen het probleem is dat ik vaak wisselende dagen vrij ben alleen maandag is een vaste sluitings dag ik zou graag een schema willen die ik kan toepassen op de dagen dat ik vrij ben !

Ik heb ongeveer een halfjaar rippetoe gedaan dat ging best goed alleen moest ik vaak voor het werk trainen en dat was soms best zwaar als ik daarna nog is 12 a 13 uur moest werken! Want kan ik nu het beste doen split of fullbody op de dagen dat ik vrij ben iemand suggesties ze zijn van harte welkom!

71 kg
1,82 mtr
15 % vet

Ik eet nu rond de 3000 kcal, ik zou graag wat meer spiermassa willen! Groetjes menno

ik zou voor een 3 daagse split gaan in jouw geval. als je dan is 2 dagen na elkaar moet trainen heb je geen probleem als je je spiergroepen goed indeeld. met full body zou dat dus wel een prob geven.

iets inde zin van

ma
borst biceps triceps

benen abs voorarmen?

rug schouders

zo kan je 3 dagen na elkaar trainen en je biceps en triceps hebben dan zeker 1 dag en 2 nachten rust tussen 2 trainingen;)

Ik sta zelf in de keuken lange dagen altijd rond de 12uur. Ik ga altijd voor het werk een uurtje. Ja en soms is het dan weleens zwaar aan het eind van de avond, maar dat moet je er gewoon voor over hebben

overigens gewoon split trainen

Als je het echt niet trekt inderdaad gewoon drie dagen gaan ik zou het iets anders aanpakken

borst schouders triceps

rug en biceps

Benen en kuiten

anderhalf tot 2uur na de maaltijd trainen
na de training snelle kolygraten bv vitargo of waxy maze eventuuel nog aanvullen met bcaa (het liefst pure christallen)
half uur na de training een whey isolaat
en ongeveer een uur na de training post work-out meal bv witte rijst met ei-eiwitten
dit overigens naast de gebruikelijke zes tot 8 acht maaltijden die je natuurlijk eet ;)

Heb zelf ook het probleem, wel een groot voordeel dat je in de keuken staat kan je onbeperkt door eten en je hebt alles tot je beschikking. Ik doe ook 's ochtends trainen met rippetoe is best goed vol te houden vind ik, maar ga het nog wel zwaar krijgen als ik de rest van mijn gewicht binnen heb.

Ik denk dat je daar toch een aardig vertekend beeld hebt dat als je in de keuken staat dat je alles kan eten. Ik probeer zo schoon mogelijk te eten tuurlijk kan je weleens wat pakken maar zou een beetje raar zijn he als er iedere dag een kilo vis verdwijnt

ik zou voor een 3 daagse split gaan in jouw geval. als je dan is 2 dagen na elkaar moet trainen heb je geen probleem als je je spiergroepen goed indeeld. met full body zou dat dus wel een prob geven.

iets inde zin van

ma
borst biceps triceps

benen abs voorarmen?

rug schouders

zo kan je 3 dagen na elkaar trainen en je biceps en triceps hebben dan zeker 1 dag en 2 nachten rust tussen 2 trainingen;)

Erg goed idee in deze situatie. Daarbij is borst en armen een echte smul training!:D

Ik denk dat je daar toch een aardig vertekend beeld hebt dat als je in de keuken staat dat je alles kan eten. Ik probeer zo schoon mogelijk te eten tuurlijk kan je weleens wat pakken maar zou een beetje raar zijn he als er iedere dag een kilo vis verdwijnt

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, in de keuken kan je, als het even wat rustiger is even snel wat eten. In tegenstelling tot in de bediening je kan je "voor" niet zomaar even vol vreten want dat ziet er gewoon niet uit. Dan moet je even wachten op je pauze.

dude ik sta ook in de horeca het is niet makkelijk om deftig te trainen maar je krijgt tg pauze tussenin dan kan je lekker gaan knallen het ene dat moeilijk is in de horeca is je slaap en je voedingsschemamaar trainen lukt perfect hoor aleen minder goed dan bij mensen met een 9 to 5 job

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, in de keuken kan je, als het even wat rustiger is even snel wat eten. In tegenstelling tot in de bediening je kan je "voor" niet zomaar even vol vreten want dat ziet er gewoon niet uit. Dan moet je even wachten op je pauze.

Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Ik kan tussendoor gewoon eten op vaste tijden daar wordt niet moeilijk over gedaan dat is inderdaad wel beter

werk ook in de horeca. probeer van te voren te trainen, en je voedsel zo goed mogelijk in orde te houden, het ís te doen :)

succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik sta zelf in de keuken lange dagen altijd rond de 12uur. Ik ga altijd voor het werk een uurtje. Ja en soms is het dan weleens zwaar aan het eind van de avond, maar dat moet je er gewoon voor over hebben

overigens gewoon split trainen

Als je het echt niet trekt inderdaad gewoon drie dagen gaan ik zou het iets anders aanpakken

borst schouders triceps

rug en biceps

Benen en kuiten

anderhalf tot 2uur na de maaltijd trainen
na de training snelle kolygraten bv vitargo of waxy maze eventuuel nog aanvullen met bcaa (het liefst pure christallen)
half uur na de training een whey isolaat
en ongeveer een uur na de training post work-out meal bv witte rijst met ei-eiwitten
dit overigens naast de gebruikelijke zes tot 8 acht maaltijden die je natuurlijk eet ;)

Ik vind dit wel een goed plan aangezien ik geen break dienst draai kan ik niet tussen door trainen ik moet om 11:00 beginnen en ben vaak dan om 23:00 weer thuis, dus voor het werk trainen word lastig heb ik wel eens geprobeerd ging dan om 7:30 uit bed ontbijten en dan gelijk trainen om 8:30 was wel wat zwaar en kon op een gegeven moment moeizaam wakker worden in de ochtend aan gebrek in rust! Mag ik jou vragen hoe jou voedings schema eruitziet?

Phenochef werkt ook in de horeca maar die is aardig beest ;)

Werk zelf ook in de nacht als chauffeur, maar wel met een mooie 12 volts koelkast voor mijn maaltijden.Best moeizaam af en toe, probeer na mijn 2e maaltijd te trainen, dit scheelt bij mij een hoop, merk dat ik dan niet helemaal op ben na het trainen.

Mag ik jou vragen hoe jou voedings schema eruitziet?[/QUOTE zei:
m1 omega 3eieren brinta stuk fruit
m2 koolvis zilvervliesrijst groenten
m3 volkoren brood met kalkoen fruit
m4 volkoren pasts tartaar groenten
m5 hetzelfde als m2
m6 kwark en noten

uur na training 150gr witte rijst met 14ei-eiwitten deze maaltijd vervangt overigens de gewone maaltijd

• Topic Starter Topic Starter
hierbij mijn voedings schema ik begin hiermaar is mee 3000 kcal binnen kort volgt een log

Bijlagen

Laatst bewerkt:
waarom zoveel supps dat kan je lichaam toch allemaal niet verwerken ik zou persoonlijk wat meer uit gewonen voeding halen

Phenochef werkt ook in de horeca maar die is aardig beest ;)

:o Kan beter :)

Maarem OT : Ik heb het zo geregeld dat ik dinsdag vrij heb , donderdagmiddag en zaterdagmiddag . Dinsdag is superhard knallen en daarna op de bank liggen en eten / rusten . Zaterdags is meer een recuperatie en assistance-training . Donderdag doe ik deadlifts en medium bench met als gevolg dat de service donderdagavond kkzwaar is uiteraard .

Maar als je maar 1 vaste vrije dag hebt zou ik dan een FB training doen . En echt zwaar gaan . En de andere dagen UB/LB .

Terug
Naar boven