Fitness Seller

Jordan Peters Full body hulp

Bezoekers in dit topic

Video ook nog maar eens bekeken, en zegt ook dat je wel een beetje een atleet moet zijn, robuust.
Bij het opwarmen juist wel die 2 minuten rust aanhouden. Iets met herstellen van creatinefosfaat systeem, gewoon 2 minuten rusten.
De training duurt lang, maar resultaat komt vlot.
Wel alles loggen zodat je elke training dezelfde opbouw aanhoud.
En dat standaardiseren... ik gebruik steeds meer machines, vorm goed houden is gemakkelijker en veilig, je gaat immers full force, beter dan de vorige keer. Bankdrukken doe ik rond de 15hh, machine presses doe ik dan juist wel zwaar, daar kom je niet vast onder te liggen.

Verder is het experimenteren met wat jij aankunt. In het begin had ik bv deadlift en squat erin. Die heb ik vervuild voor rack pull en hack squat nadat het te zwaar bleek voor mijn onderrug. En waar je voorkeur ligt, mijn armen zijn te dun, dus ik begin nu elke training met armen.

Ben benieuwd hoe je schema eruit, ga je loggen ?
Waar zegt ie dat van athleet of creatinefosfaat? Heb film nog een keer gekeken maar hoor het niet haha hoor enkel idd fatigue en ja als je advanced bent heb je meer nodig maar beginner niet zoveel

Ga het idd proberen. Probeer nog alles samen te stellen zeker qua oefeningen beetje tricky maar kom er wel uit. Ga een nieuwe fitness bezoeken vandaag zien als het de moeite is om daar abo te nemen ipv basic als ze meer/betere toestel keuze hebben (heb al via ig gezien dat ze trap bar enz hebben dus dat is al iets)

Ga idd proberen loggen vind dit wel interesant om te delen en ook zien hoe het me bevalt beetje het 3x5 loslaten of te powerlifting gerelateerd liften naar een meer BB aspect van hoe het eruit ziet wil gerust een soort van layout hier posten dat ik ermee bezig ben om jullie mening hiervan te krijgen, ga wel lange post zijn met dat het ABCD is ipv ABA BAB
 
Het is wat gestolen van fortitude training (is er ook nog door gecoached geweest):
75E95562-1D16-4115-9094-0A5724A11331.png


Voor mij was het te veel, zelf met het laagste volume.

Hun site is idd offline, komt het nog terug? Is er überhaupt nog veel activiteit daar?
 
Zag in 1 van z'n stories dat de site vandaag weer terug komt als 't goed is. Heb er al een tijdje niet gekeken. Volgens mij posten er nog steeds erg veel pros zoals Kuba en Meg enzo.
 
Het is wat gestolen van fortitude training (is er ook nog door gecoached geweest):
Bekijk bijlage 574048

Voor mij was het te veel, zelf met het laagste volume.

Hun site is idd offline, komt het nog terug? Is er überhaupt nog veel activiteit daar?
Hoe komt het dat het teveel was? teveel oefeningen voor 1 dag met de warmups enz inbegrepen? Hij verteld idd over Fortitude training :)
Anders dacht ik ongv zelfde stijl ABCD maar ipv 13 delen naar 6, 7 x dag en verspreiden zo, iets minder x dag en evt meer doenbaar, zelf nog aan het denken en uitpuzzelen haha
 
Hoe komt het dat het teveel was? teveel oefeningen voor 1 dag met de warmups enz inbegrepen? Hij verteld idd over Fortitude training :)
Anders dacht ik ongv zelfde stijl ABCD maar ipv 13 delen naar 6, 7 x dag en verspreiden zo, iets minder x dag en evt meer doenbaar, zelf nog aan het denken en uitpuzzelen haha
Ik was elke keer echt daud, vaak moest ik dan nog aan upperbody beginnen :o met fortitude was dat wel, niet met het schema dat jij wilt doen.
 
Back
Naar boven