MuscleMeat

Help! Ik ben plat :(

beetje raar maar hoor ! :rolleyes:

Ik dacht al :(

Ik moet zeggen dat ik deze thread met plezier aan het lezen ben om de reacties van mensen te lezen :D
Maar inderdaad de key is gewoon op 1: Motivatie!
Dan komt de rest vanzelf wel..
Het eetschema wat ik zie van dennis 76 ziet er goed uit is het proberen waard toch ;)
suc7!

Toen ik de titel las dacht ik toch aan iets volledig anders :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet zeggen dat ik deze thread met plezier aan het lezen ben om de reacties van mensen te lezen :D
Maar inderdaad de key is gewoon op 1: Motivatie!
Dan komt de rest vanzelf wel..
Het eetschema wat ik zie van dennis 76 ziet er goed uit is het proberen waard toch ;)
suc7!

Ben blij dat mijn thread jou heeft kunnen amuseren :)

Motivatie, motivatie, motivatie!

Toen ik de titel las dacht ik toch aan iets volledig anders :p

Je bent niet de enigste die last heeft van een te hoge testosteron :p

Heb het echt wel door nu dat voeding belangrijk is hoor :)
Maar ik heb gewoon nu geen tijd om een voedingsschema op te stellen aangezien ik midden in mijn blok zit en examens heb tot ergens eind januari. Vanaf dan ga ik mij bezig houden met het voedingsschema en mij er proberen aan te houden.

Al zou ik liefst nu toch ook al wat trainen, al is het maar gewoon om niet volledig van 0 te moeten beginnen na mijn examens ... Kan ik niet gewoon een beetje "in vorm" (rond is ook een vorm ... :p ) blijven door oefeningen te doen?

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Mja, ok. Ik leidde uit jou post vanaf dat ik van dit forum afmoet en gewoon moet gaan trainen en dat dan alles wel in orde zou komen, terwijl dat net is wat ik die "3 jaar" gedaan heb en jullie zien het resultaat, gene vette ...

1) Voeding
2) Training
3) Rust
4) Sex :p

Mooi dat jullie er samen uit komen zonder scheidsrechter :D

en weer een bump op een topic dat ouder is dan 1 maand gg. POST EENS NIET OP OUDE TOPICS!!!!

en weer een bump op een topic dat ouder is dan 1 maand gg. POST EENS NIET OP OUDE TOPICS!!!!
Is dat een nieuwe regel dan ofzo?? Als de beheerder zou willen dat er op topics ouder dan 1 maand niet meer gepost wordt heeft 'ie dat volgens mij heel vlug geregeld toch?

Terug
Naar boven