XXL Nutrition

Help! Ik ben plat :(

• Topic Starter Topic Starter
Shit, help!

Als ik mijn armen horizontaal naar achter trek, doen mijn borstspieren pijn. Niet meer die "leuke" pijn, die je hebt na een training, diegene die zo nog een beetje goed voelt, maar dit is echte pijn, pijnlijke pijn en tis nu toch al meer als een week geleden dak heb getraint...

Ook als ik mijn schouderspieren opstaan, doen ze zeer en ook niet ge leuke pijn, maar de pijnlijke pijn.

Is dit erg?

(Heb vorige week zondag getraind, ma - zat leuke pijn ong, vanaf zondag pijnlijke pijn)

Spierpijn?

Als je de oefeningen goed hebt uitgevoerd moet je geen andere pijn kunnen krijgen...

Spierpijn?

Als je de oefeningen goed hebt uitgevoerd moet je geen andere pijn kunnen krijgen...

Ja, spierpijn.
Als ik mijn armen horizontaal tot de hoogte van mijn schouders breng en ze dan achteruit trek, voel ik pijn in mijn borst ...

****!

Als ik jou was zou ik stoppen.

Spierpijn is levensgevaarlijk.

dus als ik het goed begrijp heb je nu al 8 dagen echt pijn in je borst?? je kan proberen om na je volgende training alles beter te rekken en strekken als je klaar bent.misschien dat je er iets minder llast van heb.al zal je na een goede zware training best wel eens goed spierpijn kunnen krijgen het moet wel na een dag of 3-4 weg zijn en sneller is natuurlijk beter
succes ermee

Als ik jou was zou ik stoppen.

Spierpijn is levensgevaarlijk.

Echt ?

dus als ik het goed begrijp heb je nu al 8 dagen echt pijn in je borst?? je kan proberen om na je volgende training alles beter te rekken en strekken als je klaar bent.misschien dat je er iets minder llast van heb.al zal je na een goede zware training best wel eens goed spierpijn kunnen krijgen het moet wel na een dag of 3-4 weg zijn en sneller is natuurlijk beter
succes ermee

Euhm, die eerste 4-5 dagen was die "leuke, goede" pijn, diegene die je krijgt als je voelt dat je goed hebt getraint.

Maar nu, de laatste dagen heb ik inderdaad nog pijn aan mijn borst als ik ze helemaal uitrek, maar dus niet bij de dagdagelijkse dingen :)
Beter stretchen in het vervolg lost dit op?

PS: Likwit, I'm also a fan of irony.

die echt? was serieus bedoeld of ..?

train je sinds kort? dan heb je nog wel eens meerdere dagen last van spierpijn, of als je te hard van stapel bent gegaan wat ergere pijn.

Laatst bewerkt:
het kan een oplossing zijn maar je kan de boel ook overtraint hebben en je moet wel oppassen dat je niks scheurt want dan ben je verder van huis dat heeft erg lang rust nodig

Stop whining, echt weer een topic met een goed niveau:roflol:

die echt? was serieus bedoeld of ..?

train je sinds kort? dan heb je nog wel eens meerdere dagen last van spierpijn, of als je te hard van stapel bent gegaan wat ergere pijn.

Kijk naar mijn "PS: Likwit, I'm also a fan of irony.".

Heb 9 maanden niet getraind en ben nu terug begonnen, maar waarschijnlijk inderdaad iets te hard.

het kan een oplossing zijn maar je kan de boel ook overtraint hebben en je moet wel oppassen dat je niks scheurt want dan ben je verder van huis dat heeft erg lang rust nodig

Ok, bedankt. Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij die mensen zoals ik op het juiste pad willen zetten :p
Mja, kga nog even wachten met opnieuw te trainen. Misschien dit weekend nog eens. Bedankt!

Als ge ooit eens wat differentialen, differenties, afgeleides of integralen ofzo moet oplossen, komt ge maar naar mij ;)

je kan proberen je borst heel licht te trainen zodat je er wel een goede doorbloeding krijgt kan je herstel wel eens helpen alleen moet je niet te overmoedig worden want dan ben je zo weer zwaar aan het tillen en scheur je straks echt iets (is mij al een keer gebeurd en is niet echt grappig)en wtf zijn differentialen, differenties, afgeleides of integralen

je kan proberen je borst heel licht te trainen zodat je er wel een goede doorbloeding krijgt kan je herstel wel eens helpen alleen moet je niet te overmoedig worden want dan ben je zo weer zwaar aan het tillen en scheur je straks echt iets (is mij al een keer gebeurd en is niet echt grappig)en wtf zijn differentialen, differenties, afgeleides of integralen

Heel licht te trainen? Ik train nu met 8kg in elke hand en daardoor heb ik die pijn gekregen, dus licht trainen = 0kg :)

Ja, mijn broer heeft ook iets aan zijn schouder, weet niet juist wat, maar heeft er nu toch ook al anderhalf jaar last van ..

Dat zijn dingen uit de wiskunde :)
Ik studeer nog en mijn wiskunde bestaat vooral daaruit nu, dus als je daar toevallig een vraag over hebt, laat maar komen :p

licht trainen met 0 kilo hahaha

het gaat erom dat je een goede doorbloeding in de spier krijgt dan hersteld hij beter maar dat zou bijwijzen van ook zonder gewicht kunnen zijn door hem aan te spannen en weer ontspannen daardoor krijgt hij toch een prikkel en dus doorbloeding

en ik weet nu bij wie ik voor wiskunde moet zijn ben helaas al van school af hahah

Hij weegt 58 kg, waarom zou je een voedingsschema nodig hebben ? Laat hem alles vreten wat hij tegenkomt

probeer eerst zeker te zijn van het verschil tussen spierpijn en pijn die veroorzaakt wordt door gewrichten of zenuwen of wat dan ook

licht trainen met 0 kilo hahaha

het gaat erom dat je een goede doorbloeding in de spier krijgt dan hersteld hij beter maar dat zou bijwijzen van ook zonder gewicht kunnen zijn door hem aan te spannen en weer ontspannen daardoor krijgt hij toch een prikkel en dus doorbloeding

en ik weet nu bij wie ik voor wiskunde moet zijn ben helaas al van school af hahah

Tja, 8 kilo is blijkbaar te zwaar trainen :p
Ok, zal eens gewoon wat op- en ontspannen, zien of het helpt!

Hij weegt 58 kg, waarom zou je een voedingsschema nodig hebben ? Laat hem alles vreten wat hij tegenkomt

Hahaha :D

Aha! Interessant!
Bedankt!

probeer eerst zeker te zijn van het verschil tussen spierpijn en pijn die veroorzaakt wordt door gewrichten of zenuwen of wat dan ook

En hoe weet je dat verschil?

Of je bent bij het binnenlopen van de sportschool zonder warming-up ongelovelijk zwaar gaan trainen waardoor je scheurtjes in je spieren heb gekregen? Kan namelijk ook een oorzaak zijn. Heelt zich vanzelf, blijft de pijn aanhouden zou ik toch eerst maar eens een bezoekje aan de fysio brengen, misschien dat die wat los kan krijgen.

Of je bent bij het binnenlopen van de sportschool zonder warming-up ongelovelijk zwaar gaan trainen waardoor je scheurtjes in je spieren heb gekregen? Kan namelijk ook een oorzaak zijn. Heelt zich vanzelf, blijft de pijn aanhouden zou ik toch eerst maar eens een bezoekje aan de fysio brengen, misschien dat die wat los kan krijgen.

Ik vrees dat ik me daar schuldig aan heb gemaakt :sad:

Hoop dat die vanzelf weggaan dan!

Meer fappen, trekt het vanzelf weg.... :wanker:

Terug
Naar boven